![]() |
|
Verwijderd
|
ik stuur mijn woonplaats liever niet ik heb liever niet dat iedereen dat ziet, maar bedankt alvast voor de hulp
reverend ik woon zo: rechts stukje schutting stukje planten waardoor mijn buren me kunnen zien links schutting en recht vooruit een weiland waar nogal veel mensen me kunnen zien. maar ik zorg wel een keer dat iedereen uit huis is en dat ik gwn mn gang ka gaan en dan maar hopen dat de buren op vakantie zijn. iedereen erg bedankt voor de hulp |
![]() |
|
![]() |
Een naaktstrand is echt geen vergadering voor pedofielen ofzo (meestal dan?!). Ik ga als ik op vakantie ga altijd naarzetten naturistencamping. Als je naakt wilt lopen zul je je er overheen moeten zetten en naar een naturistengebied gaan. Je kunt het ook met je ouders overleggen en sowieso naakt slapen.
|
![]() |
|
![]() |
Loop gewoon naakt in je slaapkamer met de deur op slot en de gordijnen dicht.
Wil je buiten in je nakie rondlopen, wacht dan dat je ouders en de buren weg zijn en ga lekker in de tuin liggen zonnen Eventueel plaats je een parasol zodanig dat ie het uitzicht voor anderen belemmerd. Of zoek een afgelegen plekje op het strand en ga achter een windschermpje liggen zodat je nog tijd hebt om ongezien je zwembroek aan te doen als je iemand in de verte ziet aan komen lopen.... Het blijft wel een beetje behelpen zo, maar als je niet wil dat iemand je kan zien zijn er weinig andere mogelijkheden. Volgens mij is er ook een jeugdafdeling van de naturistenbond die soms uitjes organiseren, misschien vind je het minder eng om naakt rond te lopen als je leeftijdsgenoten dat ook zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat ik wel s doe: als ik fiets doe ik m'n gulp open en m'n onderbroek IN m'n broek zover mogelijk omlaag en het voelt heerlijk, niemand heeft het door want ik heb een lange jas, en als er niemand op de weg is doe ik m'n jas omhoog, EN DAT VOELT ZO GOED ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() . . . P.S. heb het net nog gedaan ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Iedereen is bloot zonder kleren. Volgens mij gaat het bij jou niet om het blote lichaam, naakt lopen, of het naakt zijn. Het gaat jou om het heimelijke, het stiekeme, het spannende, het ondeugende, het tegendraadse. Een heel normaal fenomeen voor je leeftijd, al is het wat aan de late kant
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoi, Ik snap wat je bedoelt. Je zou eens op de website van JongeNudisten (www.jongenudisten.nl) kunnen kijken. Of ze gewoon eens mailen want misschien dat zij je verder kunnen helpen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
naaktlopen blootloper | 8 | 14-07-2015 19:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Boerka verbod, what the hell! nachtmens | 312 | 09-08-2012 17:06 | |
Boze abortusartsen sturen brandbrief naar de Tweede Kamer T_ID | 169 | 10-11-2007 17:08 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
MA Supreme Court: Verbod op homohuwelijk ongrondwettelijk McCaine | 177 | 29-11-2003 22:59 | |
Lifestyle |
Naakt als lifestyle *Fallen_Tear* | 51 | 12-07-2002 22:01 |