Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2014, 18:22
Rachelll
Rachelll is offline
Hallo mensen,

Ik ben 20 jaar oud en mijn tanden staan erg schreef, ik ben hier ook erg onzeker over. Ik durf niet te lachen met mijn tanden bloot en als ik met een leuke man praat probeer ik mijn handen zoveel mogelijk voor mijn mond te houden. Door dit alles denk ik er dus aan om een beugel te nemen, ik moet anderhalf jaar en een blokjesbeugel. Ik zie het niet zitten op die buitenboord te doen i.v.m. me werk en ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft? Een Linguale beugel die zo gezegd aan de binnenkant komt, en heeft iemand een prijs indicatie hiervan?

Groetjes,
Met citaat reageren
Oud 04-05-2014, 18:25
Verwijderd
Vijfmiljart.

Waarom zou je dit niet gewoon bij de tandarts gaan vragen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2014, 18:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb wel een aantal prijsindicaties. Twee vijftig, honderd euro, een fiets, een labrador en levenslange slavernij.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2014, 20:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Met googelen vind je wel een goede indicatie van de kosten. Ik dacht dat een buitenboordbeugel niet meer gebruikt werd als je kaak uitgegroeid was?
Oud 04-05-2014, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Met googelen vind je wel een goede indicatie van de kosten. Ik dacht dat een buitenboordbeugel niet meer gebruikt werd als je kaak uitgegroeid was?
Wanneer is die uitgegroeid? Ik had er een van 17 tot 19 ('s-nachts).
Met citaat reageren
Oud 04-05-2014, 23:25
flyaway
flyaway is offline
Je kan ook enkel 's nachts een buitenboordbeugel nemen en overdag een soort doorzichtig plaatje dat je alleen uit doet als je gaat eten.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2014, 07:52
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Ik denk dat ze bedoelt dat ze plakkertjes aan de binnenkant van haar tanden ipv aan de zichtbare kant wilt.
Oud 05-05-2014, 12:34
Pluis
Pluis is offline
Ik heb op m'n 21e ook nog een jaar een blokjesbeugel gehad en dikke vette care dat je dat ziet. M'n tante van 50 heeft ook nog 2 jaar aan de beugel gezeten laatst. Het gaat om het eindresultaat.
Oud 06-05-2014, 15:56
Tink*
Tink* is offline
Ach het valt de meeste mensen niet eens op joh. Die van mij is er net een paar maanden uit en ik ben nog steeds elke dag blij dat ik het toch heb gedaan!
Oud 06-05-2014, 15:59
Adolf Heijn
Adolf Heijn is offline
Precies. Jean Paul Boëtius heeft ook een beugel en zie waar het hem heeft gebracht.

Regels voor berichten