Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat hebben alle buitenlanders jou gedaan Anno-nu? Ik vind dit behoorlijk respectloos namelijk. Stel nu dat iemand jou af zou keuren op basis van bijv. je oogkleur. Dat zou toch ook niet eerlijk zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar iedere keer dat doen hun het weer |
![]() |
|
![]() |
Volgens mij valt het allemaal best mee.
Want inmiddels heb je een grote mond tegen mensen, en mensen die je oprecht willen helpen, serveer je af met als motto "als je maar geen buitenlander bent". Het wordt tijd dat je stopt met deze aanstellerij, en gewoon eens aan het werk gaat om uit je dipje te komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Ik kan eigenlijk aleen maar zeggen wat de andere zeggen, zelfmoord lost niets op en is een uitvlucht.
Ja, JIJ bent misschien definitief van je problemen af, maar je ouders / familie / vrienden en bekenden zadel je dan op met met de ellende. En de pestkoppen waar het jou om gaat schrikken misschien eventjes, en gaan vervolgens gewoon verder met hun leven. Dat laat je toch niet gebeuren zeker ? . |
![]() |
|
Nu is het genoeg geweest. Je kwam hier om je problemen te delen en te praten over waarom je het leven niet meer ziet zitten. Nu is het veranderd in openlijk beledigen van mensen en schelden. Daarom gaat dit topic dicht.
|
![]() |
|
|