Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2002, 22:03
twim
twim is offline
Weet niet of deze al aan de beurt is geweest.

maar hoeveel heb jij voor je vriend/vriendin over?
Heel veel mensen zeggen ik zou mijn leven geven.
Maar die mensen die liefdesverdriet hebben gehad, ik ook, zouden die nog altijd hun leven geven voor hun ex of huidige vriend(in)

hoever zouden jullie gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2002, 22:06
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Neophyte schreef:

Maar die mensen die liefdesverdriet hebben gehad, ik ook, zouden die nog altijd hun leven geven voor hun ex of huidige vriend(in)

Voor ex, nee, zou zelf schieten.

Voor huidige, ik zou voor haar de wereld uitmoorden als ze dat nodig zou zijn om haar van mij te laten houden, dus alles dus.
Oud 30-12-2002, 22:09
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
Ik zou er veel voor over hebben, dat wel, maar ni alles.

Ben in het verleden te veel gekwetst geweest...
Oud 30-12-2002, 22:11
twim
twim is offline
maar als het uit is met je huidige liefde.
Heb je dan ook niks meer voor haar over?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 22:12
x_roosje_x
x_roosje_x is offline
jawel...evenveel als voor 'gewone' vrienden...
Oud 30-12-2002, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Voor ex, nee, zou zelf schieten.

Voor huidige, ik zou voor haar de wereld uitmoorden als ze dat nodig zou zijn om haar van mij te laten houden, dus alles dus.
Huh, jij hebt pas net een nieuwe vriendin, is dat niet wat overdreven na een week?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 00:39
Tatsu
Tatsu is offline
Ik weet van mezelf dat ik ver zou gaan. Maar heb nog nooit echt in zo'n situatie gezeten dat het van me gevraagd werd. Dus weet het niet echt concreet.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 00:45
Verwijderd
Alles. Maar ik denk dat het geen goed idee is als zij dat weet, dat zou ze waarschijnlijk als te bemoeizuchtig interpreteren.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 01:00
Thomas
Thomas is offline
Vrijwel alles.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 01:33
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Voor mijn ex mijn leven geven ? Nee, op het moment niet, want ik voel me redelijk goed, maar er zijn momenten waarop ik het liefst in slaap zou willen vallen en nooit meer wakker worden, en dan mijn leven, mijn best voor mijn ex ! Ik zou het wel doen, als ik het gevoel had dat hij er iets zinnigs mee zou doen, maar de manier waarop hij leeft en zich gedraagt *in bepaalde opzichten* staat me helemaal niet aan.

En al die mensen die hier schreeuwen hoe ze alles zouden geven en alles zouden doen ... mijn ex used to be the same ... totdat hij werkelijk iets moest doen (Hoeveel van jullie zou in staat zijn het ook werkelijk te doen?)
Oud 31-12-2002, 10:12
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, een hoop maar mn leven... dat weet ik niet. je leeft maar 1 keer, waarom zou je dat weggeven?
ik hou echt vreselijk veel van mn vriend, wil m ook voor geen goud kwijt. maar, mn leven... ja toch iets anders dan je auto ofzo. (weet dat t geen goede vergelijking is, maar ja)
Oud 31-12-2002, 10:17
Verwijderd
M'n leven geven in de zin van: ik verpest m'n eigen toekomst voor hem, tsja daar ben ik wel erg goed in
Maar dood willen voor hem....nee.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 11:56
twim
twim is offline
Vandaar ook dit topic.
Omdat heel veel mensen roepen:"ik zou mijn leven geven voor hem/haar". Maar als het dan uit gaat niet meer. Terwijl je toch nog net zoveel van die persoon kan houden.
Ik heb het er ook wel eens met m'n ex over gehad hoever we zouden gaan.
We zeiden allebei dat we ons leven wel zouden geven.
Ik denk dat ik het nog steeds zou doen maar van haar kant denk ik niet meer. Ze heeft nu iemand anders vandaar.

Maar als je van iemand houd maakt het dan wat uit of het
vriend(in) is of gewoon iemand waar je (nog) heel van houd. Zoals een ex of een goede vriend(in)???
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 12:02
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik zou mijn familie geen onverdiende pijn doen voor hem, maar verder...Ja, ik zou mijn leven voor hem geven. Als ik moest kiezen: hij dood of ik, dan was de keuze dus snel gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 13:34
Verwijderd
Het hangt er geheel vanaf hoe gehecht ik aan haar ben en dat heeft weer veel te maken met hoelang ik haar ken etc.

In het begin ben ik iemand die weinig voor de ander overheeft, krenterig is, etc. Naarmate iemand meer voor mij betekent, worden mijn eigen belangen trivialer. Ineens heb ik alle tijd van de wereld, let niet meer op het geld, etc, etc..

Echt mijn leven bewust over hebben zou ik waarschijnlijk niet, maar in noodsituaties zou het kunnen gebeuren dat ik het (automatisch) op het spel zet..
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 18:04
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Huh, jij hebt pas net een nieuwe vriendin, is dat niet wat overdreven na een week?
OK, maar das ander verhaal, ik had het over het algemeen. Dus deze er ff buiten gelaten.
Oud 31-12-2002, 18:16
Menahem
Menahem is offline
Hoe cliché dit ook klinkt, na één keer échte liefde te hebben meegemaakt kan ik gerust zeggen dat ik voor haar naar de hel en terug zou gaan.
Zelfs nadat ze me (op een hele lieve manier) heeft afgewezen zou ik zonder twijfel willen sterven voor haar.
Wel 1000 keer.
Oud 31-12-2002, 22:55
Herrie
Herrie is offline
Ik zou alles voor haar over hebben, tot op m'n laatste cent. Ik leef liever arm met haar dan rijk zonder haar.

Natuurlijk geld zegt niet veel, maar ik ben echt gek op r en heb bijna alles voor haar over....
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 02:22
Verwijderd
Als ik een vriendin zou hebben, zou ik alles voor haar over hebben.
Dat is waar liefde voor staat in mijn ogen dan
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 09:15
David
David is offline
Citaat:
Neophyte schreef:

ik hou zoveel van m,n vriendin dat ik heel hard m,n best doe om dr zo vrij mogelijk te laten ..

zoveel heb ik voor dr over ,

als ze 2 maanden weg wil om te toeren , dan is ze vrij om dat te doen ,

houd ze niet meer van me en wil ze een ander ,
dan mag ze dit gewoon tegen me vertellen.

zoveel hou ik van dr .
als ze maar gelukkig is

ik red me wel
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 13:49
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
voor een van mn exen zou ik alles gedaan hebben toen we nog hadden.. nu mag ie van mij naar de hel lopen.

verder hecht ik me niet zo snel (meer) aan mensen...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 14:23
Verwijderd
alles zelfs mijn leven
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 18:07
Verwijderd
Citaat:
David schreef:
ik hou zoveel van m,n vriendin dat ik heel hard m,n best doe om dr zo vrij mogelijk te laten ..

zoveel heb ik voor dr over ,

als ze 2 maanden weg wil om te toeren , dan is ze vrij om dat te doen ,

houd ze niet meer van me en wil ze een ander ,
dan mag ze dit gewoon tegen me vertellen.

zoveel hou ik van dr .
als ze maar gelukkig is

ik red me wel
ben het met jou eens...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 18:14
Tom
Tom is offline
Dat jullie zoveel over hebben.. ik toch echt niet. Ik kan/wil veel doen maar ga niet m'n hele leven (lees: werk, spaarrekening of volledige leven) op z'n kop zetten. Als ik zou moeten stoppen met werken, moet verhuizen of al m'n geld aan haar moet geven heeft ze mooi pech.. dat doe ik toch echt niet (zelf lang genoeg aan gewerkt), dan zou ik een andere oplossing zoeken. Pas als ik getrouwd ben of als ik kinderen zou hebben (dan helemaal), zou ik pas veel voor die ander overhebben. Maarja ben misschien wel te nuchter daarvoor.
Oud 01-01-2003, 20:02
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik zou liever mijn leven geven dan dat van mijn vriendin, broer, moeder,vader

ik heb al veel moeten op offeren voor mijn broer. zoals wij zaten bijelkaar in dezelfde klas met de grootste asociaaltste jongeren die er waren. dan bedoel ik van het tuig "ik weet het telefoonnummer van bureau halt uit mijn hoofd" nou mochten we kiezen wie er uit die klas werd gezet en in een andere. ik offerde mij op om in die klas te zitten. ik had een pokke jaar mijn broer niet. maar dat doe ik voor hem (speciale band heb je als je tweeling bent)
Oud 01-01-2003, 21:41
marlies
marlies is offline
Veel. Leven geven dat niet, maar ik heb wel veel voor hem over.
Oud 01-01-2003, 22:37
Verwijderd
voor een vrouw (dwz relatie) minder dan voor andere bepaalde mensen die me meer waard zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 22:44
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Meer dan ik wil toegeven. Zoniet alles.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 00:16
Unexplained
Unexplained is offline
Niets.

Mijn leven draait om mij, en niemand anders.
Oud 02-01-2003, 10:16
twim
twim is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Niets.

Tjonge als iedereen zo weinig voor z'n liefde overheeft waar zouden we dan zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:00
the 6th gate
the 6th gate is offline
Citaat:
Mennuz schreef:
*kijkt in z'n portemonee*

€14.60.
lol
k zou zelf wel veel voor dr over hebben.
Oud 02-01-2003, 11:33
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Neophyte schreef:
Tjonge als iedereen zo weinig voor z'n liefde overheeft waar zouden we dan zijn.
In een wereld vol zelfredzame personen, met individuele voortbestaankwaliteiten en voldoende assertiviteit. Lijkt mij geweldig.
Oud 02-01-2003, 14:12
ABrules
ABrules is offline
ondanks dat ik veel gekwetst ben enzo... door haar... tja zou ik gerust... me leven geven om haar te redden ofzo...

maar ja... of dat is omdat ze toch veel voor mij betekend.... zou het waarschijnlijk ook voor... euh... vrienden en familie doen enzo...
Oud 02-01-2003, 14:16
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Neophyte schreef:
Op dit moment heb ik geen vriend.. Maar voor m'n ex Marco heb ik werkelijk alles over, want het betekend gewoon alles voor me! Ik hou ontzettend veel van hem.. En ondanks dat we niets meer hebben zou ik dus nog steeds mijn leven voor hem willen geven ja!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Niets.

Hè grote romanticus. Hij bedoelt van die film momenten waarin de jonkvrouwe in een hoekje gedreven is en op het punt staat om afgeschoten te worden. Zou je dan als een koene held naar voren springen de revolver uit z'n handen slaan?

*ben in een beschrijvende bui.*

Citaat:
In een wereld vol zelfredzame personen, met individuele voortbestaankwaliteiten en voldoende assertiviteit. Lijkt mij geweldig.
Ze kunnen allemaal voor zichzelf zorgen maar hebben niets voor een ander over.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef:
Hè grote romanticus.
*binnenpretje*
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:41
Destrøyer
Destrøyer is offline
veel, maar niet alles, ik heb grenzen; zodra zij van mij iets verlangt dat in strijd is met mijn "gezond"-verstand, doe ik't niet
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 20:44
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Jadie schreef:
Hè grote romanticus. Hij bedoelt van die film momenten waarin de jonkvrouwe in een hoekje gedreven is en op het punt staat om afgeschoten te worden. Zou je dan als een koene held naar voren springen de revolver uit z'n handen slaan?

*ben in een beschrijvende bui.*
Je hebt het icoontje schuin boven mijn post gemist:
Oud 02-01-2003, 20:46
Panne
Panne is offline
Tis moeilijk... ik weet t ook niet echt....
Ik zou (voor mn huidige vriend) toch wel veel willen geven, maar niet alles en zeker niet m'n leven.
Ik bedoel, ik ben 14 en als ik realistisch ben is de kans niet gigantisch dat ik tot m'n 80e bij hem blijf! Ik bedoel maar, er kan zoveel veranderen.
En als t dan uit is... dan zeg je dat over hem niet meer maar wel weer over je nieuwe vriend? Hoe kun je nou 2 keer alles geven? Mijn leven zal niet eindigen als t uit is...
Bij mijn ex dacht ik ook dat ik het afschuwelijk zou vinden maar op een gegeven moment ging alles niet meer zo goed en toen het uiteindelijk ook uitging... ik moet eerlijk toegeven dat ik ook wel een beetje opgelucht was. Maar misschien was dat ook meer omdat hij toch heel anders was dan ik in het begin dacht.
Maar goed, ik kan wel blijven lullen maar t komt er uiteindelijk op neer dat ik t niet weet... Misschien als t er op aan komt??

Oud 02-01-2003, 20:49
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Niets.

Daar geloof ik he-le-maal niets van.
Oud 02-01-2003, 21:03
Tom
Tom is offline
Citaat:
Panne schreef:
Ik bedoel, ik ben 14 en als ik realistisch ben is de kans niet gigantisch dat ik tot m'n 80e bij hem blijf! Ik bedoel maar, er kan zoveel veranderen.
Ook al ben je pas 14, goed om te horen dat je al zo verstandig bent (en dat meen ik)
Oud 02-01-2003, 21:22
tatoo
tatoo is offline
Ik heb echt heel veel voor der over. bijna alles dus, want ik heb ook grenzen maar die liggen heel erg hoog
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Je hebt het icoontje schuin boven mijn post gemist:
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 22:19
Ninnoc
Ninnoc is offline
-niet alle posts gelezen-

hoeveel ik zou geven voor mijn ex?

veel, en niet perse om m terug te krijgen (al zou dat natuurlijk wel indirecte bedoeling zijn) .
Mijn leven, nee? niet in de zin van dat ik dat dood ga en ook niet in de zin van dat ik mijn leven in zijn dienst moet stellen ofzo.
Als je zo de keuze stelt tenminste.
Als hij in een brandend huis zou zitten ofzo zou ik m proberen te redden met het risico van het verlies van mijn leven denk ik.

ik zou veel doen maar er is een duidelijke grens.
Ik zou nix doen waardoor ik ik niet meer ben of hij hij niet meer is. Ik vind hem een prachtig persoon zoals hij is en dat zou ik niet grof willen veranderen. Net zoals ik mijzelf prachtig vind en geen eisen duld
Oud 02-01-2003, 22:33
Lilything
Lilything is offline
voor mn ex wel iets...
misschien dat ik een x voor hem op zou komen
als mensen over hem roddelen...
tis een liev jong verdient hij wel....

offtopic: de jongen waar ik nu op ben die zou k toch zo graag ergens in een sloot willen duwen

*kdenk niet echt in termen als afknallen ofzow, want dat zou ik toch niet durven, ik zou mn leven niet afstaan hoogstens een orgaan doneren voor mensen waar ik echt van hou*

knuffels.....
Reageren

Regels voor berichten