Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Voor mijn ex mijn leven geven ? Nee, op het moment niet, want ik voel me redelijk goed, maar er zijn momenten waarop ik het liefst in slaap zou willen vallen en nooit meer wakker worden, en dan mijn leven, mijn best voor mijn ex ! Ik zou het wel doen, als ik het gevoel had dat hij er iets zinnigs mee zou doen, maar de manier waarop hij leeft en zich gedraagt *in bepaalde opzichten* staat me helemaal niet aan.
En al die mensen die hier schreeuwen hoe ze alles zouden geven en alles zouden doen ... mijn ex used to be the same ... totdat hij werkelijk iets moest doen ![]()
|
nou, een hoop maar mn leven... dat weet ik niet. je leeft maar 1 keer, waarom zou je dat weggeven?
ik hou echt vreselijk veel van mn vriend, wil m ook voor geen goud kwijt. maar, mn leven... ja toch iets anders dan je auto ofzo. (weet dat t geen goede vergelijking is, maar ja)
|
Vandaar ook dit topic.
Omdat heel veel mensen roepen:"ik zou mijn leven geven voor hem/haar". Maar als het dan uit gaat niet meer. Terwijl je toch nog net zoveel van die persoon kan houden. Ik heb het er ook wel eens met m'n ex over gehad hoever we zouden gaan. We zeiden allebei dat we ons leven wel zouden geven. Ik denk dat ik het nog steeds zou doen maar van haar kant denk ik niet meer. Ze heeft nu iemand anders vandaar. Maar als je van iemand houd maakt het dan wat uit of het vriend(in) is of gewoon iemand waar je (nog) heel van houd. Zoals een ex of een goede vriend(in)??? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het hangt er geheel vanaf hoe gehecht ik aan haar ben en dat heeft weer veel te maken met hoelang ik haar ken etc.
In het begin ben ik iemand die weinig voor de ander overheeft, krenterig is, etc. Naarmate iemand meer voor mij betekent, worden mijn eigen belangen trivialer. Ineens heb ik alle tijd van de wereld, let niet meer op het geld, etc, etc.. Echt mijn leven bewust over hebben zou ik waarschijnlijk niet, maar in noodsituaties zou het kunnen gebeuren dat ik het (automatisch) op het spel zet.. |
![]() |
|
Hoe cliché dit ook klinkt, na één keer échte liefde te hebben meegemaakt kan ik gerust zeggen dat ik voor haar naar de hel en terug zou gaan.
Zelfs nadat ze me (op een hele lieve manier) heeft afgewezen zou ik zonder twijfel willen sterven voor haar. Wel 1000 keer.
||
Citaat:
zoveel heb ik voor dr over , als ze 2 maanden weg wil om te toeren , dan is ze vrij om dat te doen , houd ze niet meer van me en wil ze een ander , dan mag ze dit gewoon tegen me vertellen. zoveel hou ik van dr . als ze maar gelukkig is ik red me wel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat jullie zoveel over hebben.. ik toch echt niet. Ik kan/wil veel doen maar ga niet m'n hele leven (lees: werk, spaarrekening of volledige leven) op z'n kop zetten. Als ik zou moeten stoppen met werken, moet verhuizen of al m'n geld aan haar moet geven heeft ze mooi pech.. dat doe ik toch echt niet (zelf lang genoeg aan gewerkt), dan zou ik een andere oplossing zoeken. Pas als ik getrouwd ben of als ik kinderen zou hebben (dan helemaal), zou ik pas veel voor die ander overhebben. Maarja ben misschien wel te nuchter daarvoor.
|
ik zou liever mijn leven geven dan dat van mijn vriendin, broer, moeder,vader
ik heb al veel moeten op offeren voor mijn broer. zoals wij zaten bijelkaar in dezelfde klas met de grootste asociaaltste jongeren die er waren. dan bedoel ik van het tuig "ik weet het telefoonnummer van bureau halt uit mijn hoofd" nou mochten we kiezen wie er uit die klas werd gezet en in een andere. ik offerde mij op om in die klas te zitten. ik had een pokke jaar mijn broer niet. maar dat doe ik voor hem (speciale band heb je als je tweeling bent)
|
![]() |
||
Citaat:
|
ondanks dat ik veel gekwetst ben enzo... door haar... tja zou ik gerust... me leven geven om haar te redden ofzo...
maar ja... of dat is omdat ze toch veel voor mij betekend.... zou het waarschijnlijk ook voor... euh... vrienden en familie doen enzo...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
*ben in een beschrijvende bui.* Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Tis moeilijk... ik weet t ook niet echt....
Ik zou (voor mn huidige vriend) toch wel veel willen geven, maar niet alles en zeker niet m'n leven. Ik bedoel, ik ben 14 en als ik realistisch ben is de kans niet gigantisch dat ik tot m'n 80e bij hem blijf! Ik bedoel maar, er kan zoveel veranderen. En als t dan uit is... dan zeg je dat over hem niet meer maar wel weer over je nieuwe vriend? Hoe kun je nou 2 keer alles geven? Mijn leven zal niet eindigen als t uit is... Bij mijn ex dacht ik ook dat ik het afschuwelijk zou vinden maar op een gegeven moment ging alles niet meer zo goed en toen het uiteindelijk ook uitging... ik moet eerlijk toegeven dat ik ook wel een beetje opgelucht was. Maar misschien was dat ook meer omdat hij toch heel anders was dan ik in het begin dacht. Maar goed, ik kan wel blijven lullen maar t komt er uiteindelijk op neer dat ik t niet weet... Misschien als t er op aan komt?? ![]()
|
![]() |
-niet alle posts gelezen-
hoeveel ik zou geven voor mijn ex? veel, en niet perse om m terug te krijgen (al zou dat natuurlijk wel indirecte bedoeling zijn) . Mijn leven, nee? niet in de zin van dat ik dat dood ga en ook niet in de zin van dat ik mijn leven in zijn dienst moet stellen ofzo. Als je zo de keuze stelt tenminste. Als hij in een brandend huis zou zitten ofzo zou ik m proberen te redden met het risico van het verlies van mijn leven denk ik. ik zou veel doen maar er is een duidelijke grens. Ik zou nix doen waardoor ik ik niet meer ben of hij hij niet meer is. Ik vind hem een prachtig persoon zoals hij is en dat zou ik niet grof willen veranderen. Net zoals ik mijzelf prachtig vind en geen eisen duld ![]()
|
voor mn ex wel iets...
misschien dat ik een x voor hem op zou komen als mensen over hem roddelen... tis een liev jong verdient hij wel.... offtopic: de jongen waar ik nu op ben die zou k toch zo graag ergens in een sloot willen duwen ![]() *kdenk niet echt in termen als afknallen ofzow, want dat zou ik toch niet durven, ik zou mn leven niet afstaan hoogstens een orgaan doneren voor mensen waar ik echt van hou* knuffels.....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
beschouwing over pesten 0o-meisje-o0 | 0 | 17-10-2005 19:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer vinden jullie dat je van een relatie kan spreken? Sangria | 58 | 06-12-2003 11:19 | |
ARTistiek |
Hoeveel dieren heb jij al vermoord? Verwijderd | 30 | 09-04-2002 19:27 |