Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2014, 23:02
123slaafje123
123slaafje123 is offline
Hey 123slaafje123 hier!

Ik ben een jongen van 14 jaar met een klein probleempje waar jullie mij misschien bij kunnen helpen. Er zit een meisje bij mij op school die ik heel erg leuk vindt. Niet omdat ze er leuk uitziet of omdat ze aardig is maar omdat haar voeten er mooi uitzien. Ze loopt vaak in de zomer met slippers rond en dan kijk ik altijd even snel naar haar voeten. Ik wil het al meerdere malen vertellen tegen haar dat ik een keer aan haar voeten wil ruiken/likken. Maar op de een of andere manier durf ik het niet. Ik weet niet of het meerdere mensen hebben maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Gr. 123slaafje123
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 23:14
harrie17jaar
harrie17jaar is offline
Ik heb dat met lage sokjes bij meisjes heel herkenbaar dus
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 23:17
123slaafje123
123slaafje123 is offline
Haha dus ik ben niet de enigste
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Maar op de een of andere manier durf ik het niet.

Heel goed dat je dat niet durft, want het is nogal raar om dat zomaar tegen haar te zeggen. Je benadert toch ook geen meisjes met 'he ik zou graag je kut eens likken' als openingszin?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 23:19
123slaafje123
123slaafje123 is offline
Citaat:

Heel goed dat je dat niet durft, want het is nogal raar om dat zomaar tegen haar te zeggen. Je benadert toch ook geen meisjes met 'he ik zou graag je kut eens likken' als openingszin?
Dat is inderdaad best wel raar.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2014, 23:44
hitz0r
hitz0r is offline
Citaat:
Ik wil het al meerdere malen vertellen tegen haar dat ik een keer aan haar voeten wil ruiken/likken.
Lijkt me geen goed idee.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2014, 13:02
Jonas16
Jonas16 is offline
Uhm niets mis mee dat je een voeten fetish hebt maar het is echt creepy als je haar effe gaat vragen of je eraan mag likken. Als je haar gewoon leuk vind, kan je haar ook op een normale manier benaderen.
Oud 01-08-2014, 02:54
RWAKK
RWAKK is offline
Weet je, dat ga je vanzelf wel mee maken, one way or another. Als je een vriendin krijgt ofzo (mischien dat meisje wel!) En ze houd van je dan accepteert ze je fetish ook wel. En je moet niet meteen zeggen dat je een voetfetish hebt maar rustig laten merken. Mischien door een voetmassage aan te bieden, welke meid houd daar nou niet van? En.. van het een komt het ander ik spreek uit ervaring, na een tijdje schaam je je er trouwens ook niet zo voor hoor. Mensen zijn meer open-minded dan je denkt

Regels voor berichten