Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2014, 13:39
drozax
drozax is offline
op een sport meerdaagse ontmoete ik een meisje waar ik meteen een hele goede klik mee had. aan het einde van die week was het een soort van traditie om te gaan zwemmen dus vroeg ik of ze zin had om met mij mee te gaan zwemmen en ze zij meteen ja. ook op een of anderen reden besloten een paar van mijn vrienden ook met ons mee te gaan. in het zwembad heb ik veel met haar gepraat en lol gemaakt, ik kon veel aan haar zitten zonder dat ze er wat van zei ze lachte er alleen om en liet het gewoon toe. jammer genoeg dachten mijn vrienden leuk te zijn en me de hele tijd tegen haar aan te duwen en lopen te schreeuwen dat ik haar moest zoenen en dat wat goed bij elkaar paste.
na het zwemmen vroeg ze of ik nog alleen wat kwam doen maar dat kon niet want wij gingen weg. ze baalde daar wel van want ze vond het heel gezellig dus gaf ze haar nummer zodat we verder konden praten onderweg. onderweg zei ze dat ze het jammer vond van mijn vrienden want ze was graag alleen met mij wezen zwemmen zonder al dat gezeur. nu is er alleen en probleem wat haar ex betreft want die wil haar terug nadat ze haar bedrog en zei zit daar dus een beetje mee in haar maag (om wat te doen). nu vroeg ik mij af wat jullie indruk is wat zei van mij denkt want ik loop hier echt helemaal op vast en kom geen steek verder?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2014, 16:49
Barca1
Barca1 is offline
Nou, als je al aan haar mag zitten, denk ik dat ze je leuk vindt? Alhoewel ik het wel vreemd vind, dat je al direct overal aan mag zitten. Maar goed, zal wel aan mij liggen.

Haar ex heeft haar bedrogen, dan wil je niet meer terug met diegene? Althans, zo denk ik erover. Als dat meisje je echt leuk vindt, vergeet ze die ex.

Ze zal je heus wel leuk vinden. Want je mag aan d'r zitten, en ze gaf d'r nummer. Of ze dat met alle jongens doet, dat weet ik niet. Je moet het gewoon een tijdje aankijken. Woont ze in de buurt? Probeer met haar een date te regelen of iets. Spreek samen af, kijk of het klikt, ook buiten het zwembad.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2014, 18:46
drozax
drozax is offline
bedankt voor de reactie maar helaas kreeg ik vanmiddag opeens random nadat ze me een uurtje of 2 genegeerd had het bericht dat zij mij niet leuk vond op de manier als ik haar leuk vond. vraag mee niet hoe ze het weet want ik weet het ook niet, heb niks gezegd wat dat betreffende
Met citaat reageren
Oud 03-08-2014, 19:22
Barca1
Barca1 is offline
Beetje vaag meisje dan. Nou ja, gewoon vergeten en doorgaan. Zijn vast leukere meisjes.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2014, 18:15
drozax
drozax is offline
oke ik weet niet wat ik nu mee maak maar volgens mij is dit niet de normale manier van omgaan. nadat ze dus gezegd had dat ze me niet leuk vind zei ik dat ik haar ook niet leuk vond op die manier. daarna hebben we echt een heel diep gesprek over relaties gehad waar we allebei het zelfde over dachten. en nu negeert ze me dus echt volkomen, kijk als ik gezegd had dat ik haar leuk vond heb ik daar nog begrip voor maar dat is niet zo. heb ik nu juist precies gezegd wat ze niet wou horen of is dit gewoon zeer vaag?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2014, 19:31
Barca1
Barca1 is offline
Laat haar gewoon gaan man. Is denk ik gewoon een meisje die valse hoop geeft. Kan je beter een ander zoeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten