![]() |
|
Nee, het is niet raar als je dat als hetero doet. Een prostaat heb je sowieso, als die gestimuleerd wordt vinden veel mannen dat toch wel prettig, of je nu hetero of homo bent heeft daar weinig mee te maken. Er zijn ook genoeg heterokoppels die aan anale stimulatie doen en heel veel homo's die niks aan anale seks vinden.
Het is maar net wat je lekker vindt, en als jij dit lekker vindt moet je dat vooral blijven doen (hoewel ik je wel aanraad om een ander speeltje te zoeken dan een scheermes en glijmiddel te gebruiken).
|
![]() |
Ik doe ook soms aan anale stimulatie door enkele kersen of van die heel kleine tomaatjes in mijn anus te duwen en ze er een half uurtje laten zitten (ik smeer ze wel eerst in met zonnecreme, dat glijdt beter). Het voelt lekker drukkend aan het eind van de endeldarm en je voelt het best de opwinding als je een beetje wandelt of gaat fietsen.
En bij het naar buiten komen ervan is het ook heel opwindend om die dingen dan te voelen als ze uit de sluitspier komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Je hebt wel gelijk Infoboy, maar bij mij komt die idee spontaan op.
Alhoewel een kralenketting, nu je eerover spreekt, ook wel iets speciaals meer inhoudt volgens de filmpjes sie ik al gezien heb. Ik zal erover denken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dude...Zonnecreme is een chenisch goedje dat je absoluut niet in je ingewanden moet laten komen. Ik denk dat je blij kan zijn dat je nog niet één of andere nasty infectie of vergiftiging hebt opgelopen. Olie, boter, margarine en alle speciaal daarvoor gemaakte glijmiddelen okee...Maar please: doe dat niet meer! |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben ik de enige die me zo voelt na een BREUK? kopspijker87 | 26 | 10-08-2005 15:06 | |
Psychologie |
Ben ik de enige die zo denkt? kimmetje100 | 41 | 03-10-2004 22:59 | |
Algemene schoolzaken |
ben ik de enige???????? nickee | 19 | 22-08-2002 19:32 | |
Seksualiteit |
ben ik de enige? black princess | 14 | 20-05-2002 15:12 | |
Flora & Fauna |
Ben ik de enige die ooit van KORSTMOSSEN heeft gehoord?!? haai_heidi | 7 | 07-04-2002 16:19 | |
Flora & Fauna |
*Ben ik de enige?* Larah17 | 49 | 24-01-2002 16:40 |