Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2013, 22:00
frieslandboy
frieslandboy is offline
Hoi ik mastubeer net als iedereen hier wel ik ben nu 16 jaaroud en ben een jonge. Ik voel en im weet dat ik hetro ben maar ik vraag mij iets af? Ik trek me vaak af maar soms vind ik het wel lekker om iets in mijn kont te stoppen niet iets groots maar zoiet als het handvat van mijn scheermes want die trilt. Ben ik de enigste die dit doet ? Of zijn er nog anderen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2013, 22:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Aangezien het een vrij grote wereld is, met vrij veel mensen die allemaal wat anders lekker vinden, zullen er ongetwijfeld nog tig mensen zijn die dat ook doen.

Tenzij het je gaat om wie specifiek jouw scheermes gebruikt, natuurlijk.
Oud 06-09-2013, 22:19
Verwijderd
Als je verder totaal niet opgewonden wordt van jongens dan ben je "gewoon" een hetero die het lekker vind om af en toe iets in z'n kont te stoppen. Daar zijn er meer van. En waarom niet, het stimuleren van je prostaat (door iets in je kont te stoppen) KAN gewoon erg lekker zijn. En dan maakt het niet uit of je hetero of homo bent, beiden kunnen het een lekker gevoel vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 02:07
Patataap
Patataap is offline
Misschien ben je de enigste, ja. Maar bij verreweg niet de enige
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 12:04
Nitrogen
Nitrogen is offline
Voel je er niet raar over, jij vind het lekker en het hoort bij jou. Het lijkt me niet ongezond dus als je het geilt vind lekker doorgaan.
Oud 07-09-2013, 12:21
Verwijderd
Je bent ongetwijfeld niet de enige die dit doet. Er zijn wel meer mafkezen op de wereld.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 13:33
hookee
hookee is offline
Citaat:
Je bent ongetwijfeld niet de enige die dit doet. Er zijn wel meer mafkezen op de wereld.
Komt nog bij dat "normaal" ook relatief en veranderlijk is (gelukkig).
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 19:53
Em.
Em. is offline
Homo's hebben geen ander lichaam dan hetero's - dus 'het lekker vinden iets in je kont te stoppen' heeft niet zoveel te maken met je geaardheid. Tenzij je er piemels in stopt, misschien, maar dan nog. En zelfs áls je homo bent (of biseksueel) dan is dat toch niet erg? En daar ga je dan óók niets aan veranderen door anders te masturberen.
Oud 07-09-2013, 22:54
jordy95j
jordy95j is offline
je bent echt niet de enige hoor!!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 18:38
Anonymoussy
Anonymoussy is offline
Citaat:
je bent echt niet de enige hoor!!
Moet jij mij iets vertellen?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Homo's hebben geen ander lichaam dan hetero's - dus 'het lekker vinden iets in je kont te stoppen' heeft niet zoveel te maken met je geaardheid. Tenzij je er piemels in stopt, misschien, maar dan nog. En zelfs áls je homo bent (of biseksueel) dan is dat toch niet erg? En daar ga je dan óók niets aan veranderen door anders te masturberen.
Ehm
Met citaat reageren
Oud 09-09-2013, 18:01
Martiño
Martiño is offline
Nee, het is niet raar als je dat als hetero doet. Een prostaat heb je sowieso, als die gestimuleerd wordt vinden veel mannen dat toch wel prettig, of je nu hetero of homo bent heeft daar weinig mee te maken. Er zijn ook genoeg heterokoppels die aan anale stimulatie doen en heel veel homo's die niks aan anale seks vinden.

Het is maar net wat je lekker vindt, en als jij dit lekker vindt moet je dat vooral blijven doen (hoewel ik je wel aanraad om een ander speeltje te zoeken dan een scheermes en glijmiddel te gebruiken).
Oud 25-07-2014, 10:00
stoelpooten
stoelpooten is offline
ik doe er niet aan
Met citaat reageren
Oud 26-07-2014, 15:42
Yannickje
Yannickje is offline
Ik doe ook soms aan anale stimulatie door enkele kersen of van die heel kleine tomaatjes in mijn anus te duwen en ze er een half uurtje laten zitten (ik smeer ze wel eerst in met zonnecreme, dat glijdt beter). Het voelt lekker drukkend aan het eind van de endeldarm en je voelt het best de opwinding als je een beetje wandelt of gaat fietsen.

En bij het naar buiten komen ervan is het ook heel opwindend om die dingen dan te voelen als ze uit de sluitspier komen.
Oud 27-07-2014, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Ik doe ook soms aan anale stimulatie door enkele kersen of van die heel kleine tomaatjes in mijn anus te duwen en ze er een half uurtje laten zitten (ik smeer ze wel eerst in met zonnecreme, dat glijdt beter). Het voelt lekker drukkend aan het eind van de endeldarm en je voelt het best de opwinding als je een beetje wandelt of gaat fietsen.

En bij het naar buiten komen ervan is het ook heel opwindend om die dingen dan te voelen als ze uit de sluitspier komen.
Ehm.. kan je dan niet beter iets gebruiken wat daar speciaal voor gemaakt is? Zoals een buttplug of hoe heet zo'n ding.. effe gezocht op de website van een niet nader te noemen seksshop, daar noemen ze het anaal kralen of kralen kit. Dat zijn dus siliconenkralen die je er dus ook weer veilig uit kan halen. Want groente en fruit daarvoor gebruiken lijkt me niet zo'n aanrader..
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 12:09
Yannickje
Yannickje is offline
Je hebt wel gelijk Infoboy, maar bij mij komt die idee spontaan op.
Alhoewel een kralenketting, nu je eerover spreekt, ook wel iets speciaals meer inhoudt volgens de filmpjes sie ik al gezien heb.
Ik zal erover denken.
Oud 27-07-2014, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Je hebt wel gelijk Infoboy, maar bij mij komt die idee spontaan op.
Alhoewel een kralenketting, nu je eerover spreekt, ook wel iets speciaals meer inhoudt volgens de filmpjes sie ik al gezien heb.
Ik zal erover denken.
Wel "iets speciaals meer inhoudt"? Die snap ik even niet.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2014, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Ik doe ook soms aan anale stimulatie door enkele kersen of van die heel kleine tomaatjes in mijn anus te duwen en ze er een half uurtje laten zitten (ik smeer ze wel eerst in met zonnecreme, dat glijdt beter).

Dude...Zonnecreme is een chenisch goedje dat je absoluut niet in je ingewanden moet laten komen. Ik denk dat je blij kan zijn dat je nog niet één of andere nasty infectie of vergiftiging hebt opgelopen.

Olie, boter, margarine en alle speciaal daarvoor gemaakte glijmiddelen okee...Maar please: doe dat niet meer!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2014, 23:02
Verwijderd
Nou ja, als het echt zo slecht was, zou je het ook niet op je huid mogen smeren hè. Ik weet niet of ik margarine zo veel beter vind dan zonnebrandcrème. Jawel, weet ik wel: dat vind ik niet.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2014, 04:43
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:
Wel "iets speciaals meer inhoudt"? Die snap ik even niet.
De snelheid waarmee de kaarltjes naar buiten getrokken worden kan je zelf regelen

Citaat:
Dude...Zonnecreme is een chenisch goedje dat je absoluut niet in je ingewanden moet laten komen. Ik denk dat je blij kan zijn dat je nog niet één of andere nasty infectie of vergiftiging hebt opgelopen.

Olie, boter, margarine en alle speciaal daarvoor gemaakte glijmiddelen okee...Maar please: doe dat niet meer!
Infecties zou ik niet oplopen van zonnecreme denk ik. Maar ja, je hebt gelijk, het zou kunnen irriteren. Ik zie uit naar iets anders.

Regels voor berichten