Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Thanks, ik heb goede inspiratie ![]()
|
Gisteren was ik op een filmavond georganiseerd door een programmeur voor wiens website ik al vijf jaar schrijf, en had ik van tevoren dit gesprek met hem:
"Onze Julius kon niet komen." "Onze Julius!" "Ja, hij had iets anders te doen.' "Julius had iets anders te doen." "Ik hoop niet dat ie naar Almere komt." "Wie, Julius?" "Ja, ik hoop niet dat ie daar naartoe komt, want daar zijn dan alleen maar bejaarden in het publiek." "Oh ja, dat is niks voor Julius." "Nee." "Daar houdt Julius niet van." "Nee." "Goed, dus Julius is er niet." "Nee, Julius is er niet." "En ik ben Tom." "Ach, lieve schat! Ik ben zo zenuwachtig!" Zo ging het.
|
Wij gingen vanavond zitten bij een lege kroeg (leek een beetje een bruin café) en we vroegen om een koffie, een Irish coffee om precies te zijn. De kroegvrouw keek ons een beetje twijfelachtig en minachtend aan en zei "ehh, ik dacht het niet..." alsof we compleet van de pot gerukt waren.
Ze kon wel koffie zetten, maar ze had 'niet de kopjes in huis' om Irish coffee te serveren. Vervolgens ging ze het helemaal vragen binnen (??) en toen bleek dat ze het niet konden serveren. Toen zijn we maar weer weg gegaan. Een kroeg heeft toch standaard wel koffie en whisky in huis, hoe moeilijk kan zoiets zijn om te serveren ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|