Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2014, 23:04
bartje01
bartje01 is offline
wat een gevoel voor gevoelens in je gevoel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2014, 12:44
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
wat een gevoel voor gevoelens in je gevoel
Hoezo???

Laatst gewijzigd op 08-09-2014 om 14:19.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2014, 12:47
Muziek
Muziek is offline
Vandaag heeft hij mij verteld dat hij wel veel geld heeft in Spanje en dat hij zich daarom zich nooit zorgen maakt over geld. Ik snap dus niet waarom hij mij toch 5 keer liet betalen terwijl hij wél kan betalen.
Ik heb hem wijsgemaakt dat ik geen geld meer heb momenteel en nu betaalt hij als we iets gaan drinken of eten. Ik denk dat het misschien een cultuurverschil is.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2014, 11:30
Muziek
Muziek is offline
Nu blijkt dat hij een oplichter is. Hij vertelde mij net dat hij veel geld heeft omdat hij in een zaak bezig was om geld wit te wassen. Pfffffffffffff ik volg helemaal niet meer!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2014, 12:35
bierkoning
bierkoning is offline
Lijkt mij tijd om afscheid te nemen?
Oud 09-09-2014, 16:42
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
Lijkt mij tijd om afscheid te nemen?
Denk je?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2014, 16:44
Scirocco
Scirocco is offline
Oplichter als vriend. Leuk!
Oud 10-09-2014, 05:43
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
Oplichter als vriend. Leuk!
Hij is geen oplichter meer.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2014, 05:44
Muziek
Muziek is offline
Waarom liet hij mij keer op keer betalen als hij dan toch veel geld heeft?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2014, 08:21
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Je zegt zelf. Hij is of was een oplichter. Nou dan is het een kleine stap om ook te profiteren van een ander.

Doe waar jij je fijn bij voelt, maar maak een keuze. Ik zou in ieder geval afscheid nemen en omgaan met mensen die gewoon volledig te vertrouwen zijn.
Oud 10-09-2014, 10:42
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
Je zegt zelf. Hij is of was een oplichter. Nou dan is het een kleine stap om ook te profiteren van een ander.

Doe waar jij je fijn bij voelt, maar maak een keuze. Ik zou in ieder geval afscheid nemen en omgaan met mensen die gewoon volledig te vertrouwen zijn.
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Het is beter dat ik van hem afscheid neem.
Ik heb een week geleden zijn kleren laten wassen en die zijn hier nog. Ik zal hem bellen om te zeggen dat ik die kleren bij hem zal brengen, op die manier ben ik zeker dat het echt gedaan is. Of is het alweer té lief van mij om die kleren te brengen? Of laat ik hem zelf erachter komen?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2014, 11:09
bierkoning
bierkoning is offline
Woont hij naast je kun je het brengen ja. Moet je er veel moeite voor doen zeg je tegen hem....goh je kleding ligt hier nog. Kom je dat halen?
Oud 10-09-2014, 11:26
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
Woont hij naast je kun je het brengen ja. Moet je er veel moeite voor doen zeg je tegen hem....goh je kleding ligt hier nog. Kom je dat halen?
Erg bedankt. Ik zal hem zeggen dat hij het zelf komt halen.
Dank u.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2014, 11:29
Verwijderd
En stel een moment voor - anders komt hij het nooit halen. "Je kleding ligt nog hier en wil graag dat je dat voor woensdag heb opgehaald. Ik ben dan en dan en dan thuis."
Met citaat reageren
Oud 10-09-2014, 11:48
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
En stel een moment voor - anders komt hij het nooit halen. "Je kleding ligt nog hier en wil graag dat je dat voor woensdag heb opgehaald. Ik ben dan en dan en dan thuis."
Heb ik net gedaan. Hij zegt dat hij dan met mij wil praten als hij er is. Maar ik zei dat het enkel voor zijn kleren ophalen is. Maar hij zegt dat hij mij niet kwijt wil.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2014, 12:34
Muziek
Muziek is offline
Ik ben kwaad op mijzelf dat ik mij heb laten gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2014, 12:44
bierkoning
bierkoning is offline
Aldoende leer je. Volgende keer beter.
Oud 10-09-2014, 13:10
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
Aldoende leer je. Volgende keer beter.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2014, 09:12
Muziek
Muziek is offline
We hebben het uitgepraat. Ik ga stoppen met initiatief te nemen en het helemaal aan hem overlaten.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2014, 21:42
Verwijderd
Je kan wel tasten in een drassig moeras, maar de kans dat je je klauwen openhaalt en bloedvergiftiging oploopt is groter dan de kans dat je iets interessants vindt.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2014, 12:11
Verwijderd
Her is beter dar je het contact verbreekt, dan jezelf naar de klote helpen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2014, 12:13
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
Je kan wel tasten in een drassig moeras, maar de kans dat je je klauwen openhaalt en bloedvergiftiging oploopt is groter dan de kans dat je iets interessants vindt.
Wat?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2014, 12:13
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
Her is beter dar je het contact verbreekt, dan jezelf naar de klote helpen.
Het valt nog mee. Ik neem sowieso geen initiatief meer.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2014, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Wat?
Die knul doet troebel op een manier die je waarschijnlijk weinig goeds gaat opleveren. Ik was verbaasd over je vrolijkheid.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2014, 08:19
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
Die knul doet troebel op een manier die je waarschijnlijk weinig goeds gaat opleveren. Ik was verbaasd over je vrolijkheid.
Klopt.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2014, 12:08
Muziek
Muziek is offline
Ik ben het nu beu!!!! Ik wil die kerel nooit meer zien. We hebben zware ruzie gehad. Nu is het echt gedaan, Gatver!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2014, 18:45
Muziek
Muziek is offline
Ik voel mij al dagen erg slecht. Ik ben ten einde raad!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2014, 19:54
Scrimble
Scrimble is offline
Waar over voel je je slecht? Bovendien gaven andere al duidelijk advies over het contact met de beste jongen en je ziet uiteindelijk, dat ze toch een punt hebben. Ik heb het gevoel dat je veel te veel (gericht) zoekt na een nieuwe vriend. Ga lekker chillen met je vriendinnen en een leuke jongen, kom je vanzelf nog wel een keer tegen. Weet niet hoe oud je bent, maar komt echt wel goed!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2014, 13:25
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
Waar over voel je je slecht? Bovendien gaven andere al duidelijk advies over het contact met de beste jongen en je ziet uiteindelijk, dat ze toch een punt hebben. Ik heb het gevoel dat je veel te veel (gericht) zoekt na een nieuwe vriend. Ga lekker chillen met je vriendinnen en een leuke jongen, kom je vanzelf nog wel een keer tegen. Weet niet hoe oud je bent, maar komt echt wel goed!
Ik voel mij vooral slecht omdat ik wou geloven dat hij om mij geeft. Dat was dus fout denk ik. En dat idee doet pijn. Verder ben/was ik niet op zoek naar een relatie.
Alles was gewoon zo spontaan dat ik bijna niet kan geloven dat ik er een einde heb aan moeten brengen.

Laatst gewijzigd op 24-09-2014 om 13:52.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2014, 08:53
Muziek
Muziek is offline
Ik heb alles op een rijtje gezet en wil toch alleen vrienden blijven met hem.
Een relatie terug aangaan met hem wil ik ZEKER niet!! Maar in die korte tijd hebben we toch al wat "levenservaring" kunnen en een goede band kunnen opbouwen en dat wil ik verder zetten.

Als hij mij belt zal ik hem voorstellen om vrienden te zijn. ALS hij belt, want ik heb het uitgemaakt. Zou dus kunnen dat hij het niet doet.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2014, 22:30
Muziek
Muziek is offline
Volgens mij zal hij niet meer bellen na de laatste ruzie waarbij ik zei dat het gedaan was. God, dan lig ik alweer in mijn bed te piekeren en nog eens te piekeren!!!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2014, 22:48
Scirocco
Scirocco is offline
Stel je alsjeblieft niet zo aan. Zorg eens dat je voor jezelf op een rijtje hebt wat je nou echt wilt, want binnen 2 seconden verander je weer van mening.
Oud 26-09-2014, 08:52
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
Stel je alsjeblieft niet zo aan. Zorg eens dat je voor jezelf op een rijtje hebt wat je nou echt wilt, want binnen 2 seconden verander je weer van mening.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Iemand die in de war is, weet ook niet goed wat zij/hij wil.

Laatst gewijzigd op 26-09-2014 om 09:13.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2014, 09:19
Muziek
Muziek is offline
Trouwens, ik weet wel wat ik wil. Ik wil vrienden blijven en niets meer. Dat is meer dan duidelijk.
Ik vraag mij simpel af hoe het nu verder moet? Afwachten en bellen na een maan of zo? Of wachten tot als hij ooit contact opneemt?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2014, 09:50
Verwijderd
Is het nog niet duidelijk dat dat niet zo goed werkt? Tering. Herkenbaar hoor, ik eb ooit eens ongeveer hetzelfde gehad met een jongen en heb hem - met heel veel zelfdiscipline - nooit meer gesproken nadat wij ruzie hadden gehad. Als hij je echt zo graag in je leven wil, dan belt hij vanzelf wel weer. Anders is het jammer maar helaas.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2014, 09:53
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
Is het nog niet duidelijk dat dat niet zo goed werkt? Tering. Herkenbaar hoor, ik eb ooit eens ongeveer hetzelfde gehad met een jongen en heb hem - met heel veel zelfdiscipline - nooit meer gesproken nadat wij ruzie hadden gehad. Als hij je echt zo graag in je leven wil, dan belt hij vanzelf wel weer. Anders is het jammer maar helaas.
Je hebt gelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2014, 15:02
Muziek
Muziek is offline
Ik werd gebeld door een vriend van hem. Zo vreemd!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2014, 05:43
Muziek
Muziek is offline
Blijkbaar wou hij weten of ik kwaad was enz. Ik vind het raar dat zijn vriend zelfs mijn nummer had! Wtf is dit allemaal? Waarom laat hij zijn vriend bellen en doet hij het ??
Met citaat reageren
Oud 28-09-2014, 10:03
Muziek
Muziek is offline
Ik snap er niks van!!!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2014, 13:58
Verwijderd
Wow, wat ben jij vermoeiend

Vergeet/negeer hem. Geen contact meer. Gewoon niet. Ook niet vrienden blijven.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2014, 14:36
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
Wow, wat ben jij vermoeiend

Vergeet/negeer hem. Geen contact meer. Gewoon niet. Ook niet vrienden blijven.
Hoezo ben ik vermoeiend?
Doe jij normaal!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2014, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Hoezo ben ik vermoeiend?
Nou, hierom:
Citaat:
Vandaag heeft hij mij verteld dat hij wel veel geld heeft in Spanje en dat hij zich daarom zich nooit zorgen maakt over geld. Ik snap dus niet waarom hij mij toch 5 keer liet betalen terwijl hij wél kan betalen.
Ik heb hem wijsgemaakt dat ik geen geld meer heb momenteel en nu betaalt hij als we iets gaan drinken of eten. Ik denk dat het misschien een cultuurverschil is.
Citaat:
Nu blijkt dat hij een oplichter is. Hij vertelde mij net dat hij veel geld heeft omdat hij in een zaak bezig was om geld wit te wassen. Pfffffffffffff ik volg helemaal niet meer!!!!!!!!!!!!
Citaat:
Denk je?
Citaat:
Hij is geen oplichter meer.
Citaat:
Citaat:
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Het is beter dat ik van hem afscheid neem.
Ik heb een week geleden zijn kleren laten wassen en die zijn hier nog. Ik zal hem bellen om te zeggen dat ik die kleren bij hem zal brengen, op die manier ben ik zeker dat het echt gedaan is. Of is het alweer té lief van mij om die kleren te brengen? Of laat ik hem zelf erachter komen?
Citaat:
Erg bedankt. Ik zal hem zeggen dat hij het zelf komt halen.
Dank u.
Citaat:
Heb ik net gedaan. Hij zegt dat hij dan met mij wil praten als hij er is. Maar ik zei dat het enkel voor zijn kleren ophalen is. Maar hij zegt dat hij mij niet kwijt wil.
Citaat:
Ik ben kwaad op mijzelf dat ik mij heb laten gebruiken.
Citaat:
Citaat:
We hebben het uitgepraat. Ik ga stoppen met initiatief te nemen en het helemaal aan hem overlaten.
Citaat:
Wat?
Citaat:
Het valt nog mee. Ik neem sowieso geen initiatief meer.
Citaat:
Klopt.
Citaat:
Ik ben het nu beu!!!! Ik wil die kerel nooit meer zien. We hebben zware ruzie gehad. Nu is het echt gedaan, Gatver!
Citaat:
Ik voel mij al dagen erg slecht. Ik ben ten einde raad!
Citaat:
Ik voel mij vooral slecht omdat ik wou geloven dat hij om mij geeft. Dat was dus fout denk ik. En dat idee doet pijn. Verder ben/was ik niet op zoek naar een relatie.
Alles was gewoon zo spontaan dat ik bijna niet kan geloven dat ik er een einde heb aan moeten brengen.
Citaat:
Ik heb alles op een rijtje gezet en wil toch alleen vrienden blijven met hem.
Een relatie terug aangaan met hem wil ik ZEKER niet!! Maar in die korte tijd hebben we toch al wat "levenservaring" kunnen en een goede band kunnen opbouwen en dat wil ik verder zetten.

Als hij mij belt zal ik hem voorstellen om vrienden te zijn. ALS hij belt, want ik heb het uitgemaakt. Zou dus kunnen dat hij het niet doet.
Citaat:
Volgens mij zal hij niet meer bellen na de laatste ruzie waarbij ik zei dat het gedaan was. God, dan lig ik alweer in mijn bed te piekeren en nog eens te piekeren!!!
Citaat:
Makkelijker gezegd dan gedaan. Iemand die in de war is, weet ook niet goed wat zij/hij wil.
Citaat:
Trouwens, ik weet wel wat ik wil. Ik wil vrienden blijven en niets meer. Dat is meer dan duidelijk.
Ik vraag mij simpel af hoe het nu verder moet? Afwachten en bellen na een maan of zo? Of wachten tot als hij ooit contact opneemt?
Citaat:
Je hebt gelijk.
Citaat:
Ik werd gebeld door een vriend van hem. Zo vreemd!
Citaat:
Blijkbaar wou hij weten of ik kwaad was enz. Ik vind het raar dat zijn vriend zelfs mijn nummer had! Wtf is dit allemaal? Waarom laat hij zijn vriend bellen en doet hij het ??
Citaat:
Ik snap er niks van!!!
Citaat:
Hoezo ben ik vermoeiend?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2014, 16:05
Muziek
Muziek is offline
Waardeloze reactie!!!!

Toch bedankt.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2014, 20:59
Verwijderd
Ja heb je het belangrijke gedeelte van mijn eerste post wel gelezen? Vergeet hem. Geen contact meer. Ook niet vrienden blijven. Dat is een erg waardevolle tip.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2014, 07:17
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
Ja heb je het belangrijke gedeelte van mijn eerste post wel gelezen? Vergeet hem. Geen contact meer. Ook niet vrienden blijven. Dat is een erg waardevolle tip.
Doe dan wat meer moeite met jouw uitleg. is nog steeds waardeloos!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2014, 07:42
Verwijderd
Waarom zou ik meer moeite doen? Wat is er niet duidelijk aan de uitleg?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2014, 07:53
Elin3
Elin3 is offline
Erturkoetjelief heeft wel gelijk, hij klinkt ook niet als iemand waar je vrienden mee zou willen worden. Het is waarschijnlijk beter het contact helemaal te verbreken.
Oud 30-09-2014, 08:05
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
Erturkoetjelief heeft wel gelijk, hij klinkt ook niet als iemand waar je vrienden mee zou willen worden. Het is waarschijnlijk beter het contact helemaal te verbreken.
OK.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2014, 22:00
Pluis
Pluis is offline
Wat een egoïstische jongens zoek je uit. Eerst iemand die jou niet de ruimte geeft in de relatie, en nu een jongen waarvan het klinkt alsof hij jou alleen maar gebruikt om zijn zaakjes te regelen (van gratis etentjes tot administratieve zaken tot nota bene zijn was!). Ik heb al 4 jaar een relatie, maar de was van mijn vriend heb ik toch echt pas gedaan toen we eenmaal samenwoonden, eerder niet.
En iemand die speciaal uit Spanje hier naartoe komt om geld wit te wassen (waarvan je niet eens weet of dat geld wel bestaat) is al helemaal geen zuivere koffie.

Vriendschap is een leuk streven, maar wat biedt die jongen jou dan als vriendschap? Voor mij houdt vriendschap bijvoorbeeld in dat je klaarstaat voor elkaar. Een beetje knuffelen en drankjes drinken is dan dus niet genoeg. Ik vind dat je oprecht geïnteresseerd moet zijn in wat de ander meemaakt en dat je jezelf kunt zijn als je samen rondhangt.
Oud 01-10-2014, 17:13
Muziek
Muziek is offline
Citaat:
Wat een egoïstische jongens zoek je uit. Eerst iemand die jou niet de ruimte geeft in de relatie, en nu een jongen waarvan het klinkt alsof hij jou alleen maar gebruikt om zijn zaakjes te regelen (van gratis etentjes tot administratieve zaken tot nota bene zijn was!). Ik heb al 4 jaar een relatie, maar de was van mijn vriend heb ik toch echt pas gedaan toen we eenmaal samenwoonden, eerder niet.
En iemand die speciaal uit Spanje hier naartoe komt om geld wit te wassen (waarvan je niet eens weet of dat geld wel bestaat) is al helemaal geen zuivere koffie.

Vriendschap is een leuk streven, maar wat biedt die jongen jou dan als vriendschap? Voor mij houdt vriendschap bijvoorbeeld in dat je klaarstaat voor elkaar. Een beetje knuffelen en drankjes drinken is dan dus niet genoeg. Ik vind dat je oprecht geïnteresseerd moet zijn in wat de ander meemaakt en dat je jezelf kunt zijn als je samen rondhangt.
Mmmmmja hier zit zeker wat in! Dank je voor jouw reactie!
En wat bedoel je die laatste zin?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten