Advertentie | |
|
![]() |
|
nah ik heb geen eigen paard maar ik rijd wel heel veel op een manege... de paarden krijgen in de winter altijd een deken op de pony's niet... verder rijden we eigenlijk bijna nooit buiten omdat we alleen in groepen naar buiten mogen en alle groepen zijn 's avonds en dat is weer nie fijn int bos... verder zijn de meeste leidingen nog wel goed maar helaas die waar ik op rijd staat heel afgelegen van de rest en daar ist wel afgesloten geweest een paar weken...
|
k heb ook geen eigen paard, rij ook alleen op de manege... alle paarden en pony's hebben dekens op en verder wordt er eigenlijk alleen binnen gereden, nooit buiten in de winter, je merkt er dus niet veel van dat ze anders zijn ofzo (behalve dan dat het kouder is
![]()
|
![]() |
paard is niet van mij, en helaas is dat ook niet bij mij thuis. is op stal=>dressuurstal. en dit paard rijd ik voor hen.
maar bij ons staan ze(de rijpaarden vanaf 3 jaar dus) nu met deze kou allemaal onder 2 winterdekens(meeste highliners) ze zijn niet geschoren maar wel allemaal dun in hun vacht. de andere 1-3 jaar hebben allemaal toch wel een wintervachtje maar staan wel op stal alles trouwens, komen een paar uur buiten elke dag. we stappen in en -uit met een uitrijdeken, doen jullie dit ook?? en jullie zullen waarschijnlijk allemaal alleen een buitenbak hebben, maar met deze regen en vorst rijden jullie dan helemaal niet of zetten jullie ze dan alleen in de molen(en als je ook geen stapmolen heb wat doen je dan laten staan?? en krijgen ze dan net zo veel brokken??)? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Neej, wij hebben geen stapmolen. Maar een paard van me loopt dag en nacht buiten (heeft een stal in de wei waar hij in en uit kan lopen) en mijn ander paard staat iedere dag (ongeveer 8 a 9 uur) op de wei. behalve als ut regent, dan maar een aantal uurtjes.. zodat ie toch even kan rennen, bokken, zijn 'benen kan strekken', rollen, etc.. Ik rij nie iedere dag, maar mijn paard staat op de wei, dus kan rennen en doen wanneer hij daar zin in heeft. hij krijgt iedere dag gewoon hetzelfe aantal brokken, of ie nou moet rijden of nie. Krijgt dus hooi, gras, brokken en pulp. mzzl.. |
![]() |
|
Ik rij zowiezo vast 1 uurtje per week (gewoon manege les) Maar aangezien ik op maandag de enigste ben, die Mykado 'aankan' rij ik vaak op haar, maar als ik dan op een ander wil, mag ik dat dan ook meteen, maar wel met een vriendelijke vraag van mijn instructrice of ik het volgende uur ook ff met Mykado mee wil rijden
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een zomerwens, gedipt in sneeuw Rita Pavlovic | 12 | 02-02-2006 19:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |