Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2014, 18:25
studentlsc
studentlsc is offline
He allemaal ik zit met een probleem ik en me vriend zijn naarveen voetbalwedstrijd geweest en daar kwamen we een meisje(16)tegen en ze was wel knap. Via me oom hebben haar naam gevonden en zijn we gaan WhatsAppen haar. Allebei apart. En na een aantal dagen had hij een soort van date geregeld met haar en nu 3 dagen later vraagt hij of ik haar met rust wil laten omdat hij een date met haar heeft en ik dan in de weg loop. Ik hrb gezegt oke is goed maar dat wil ik niet en snap ook niet waarom wat moet ik nu doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2014, 22:26
Verwijderd
Waarom zeg je "ok is goed" als je dat helemaal niet goed vindt? Beetje onhandig hè. Je had uiteraard moeten zeggen "ik vind haar kklekker en jullie hebben nog niet eens gedate dus zo lang het niet serieus is tussen jullie wil ik voor mijn kans gaan"
Met citaat reageren
Oud 01-11-2014, 23:27
studentlsc
studentlsc is offline
ja das waar maar het een van me beste vrienden ik wil ook geen ruzie en wist op dat moment wat ik moest zeggen
dus moet ik gewoon door gaan met praten tegen haar?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2014, 23:28
studentlsc
studentlsc is offline
eh ik bedoel ik wist op dat moment niet wat ik moest zeggen
Met citaat reageren
Oud 02-11-2014, 08:07
Verwijderd
Nouja, als je nu aan je vriend beloofd hebt om niet met haar te praten, en je doet het dan tóch, dan krijg je zeker ruzie.

Ik zou dan eerst die vriend iets zeggen als "he ik heb er eens over nagedacht, en jullie hebben niet eens gedate, misschien wordt het wel niets, en ze mag toch helemaal zelf weten voor wie ze kiest. Dus ik heb net zoveel recht om met haar te praten als jij. Als je echt iets met haar zou krijgen zou ik wel ophouden met haar te praten, maar voor nu niet".
En als hij dan toch boos wordt kun je uitleggen dat als ze hem leuk vindt, het helemaal niets uit maakt of jij tegen haar praat, want dan vindt ze hem toch al leuk; en als ze hem niet leuk vindt, maakt het óók niets uit, want dan vindt ze hem toch al niet leuk. Hij moet even leren dat meisjes niemands bezit zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2014, 08:25
studentlsc
studentlsc is offline
Oke bedankt ga ik doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten