Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2001, 14:40
SébKober
SébKober is offline
Kan dat?
Gewone CDA cd's heb ik al regelmatig gebrand op 650 mb, maar kan de cd-speler ook gewoon 700 mb cd-r's lezen?
Oud 20-07-2001, 15:35
Moonspell
Moonspell is offline
Ja hoor
Oud 20-07-2001, 16:45
pietje63
pietje63 is offline
ja, 80 minuten cds heten ze daarom
Oud 21-07-2001, 20:46
D@mien
D@mien is offline
Tuurlijk, waarom niet??
Oud 22-07-2001, 02:32
Verwijderd
nee hoor..

dat je soms wel eens legale audio-CD's ziet die 78 minuten duren is maar bedrog.. het is namelijk niet zo, der zit een stukje software op de CD die door de speler gelezen wordt, en dan de gebruiker faket..

rare jongens, die platenbonzen

*smirk*
Oud 22-07-2001, 15:35
D@mien
D@mien is offline
eeeeeeh..... heb je et wel es geprobeerd???? Ik heb et al vaker gedaan....en et werkt prima hoor......of er zit een fout in jouw brander....
Oud 22-07-2001, 17:35
Verwijderd
d@mien, reageer je nou op mij?
Oud 22-07-2001, 19:28
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
d@mien, reageer je nou op mij?

ja......jij zegt dat et niet kan, en ik weet dat et wel kan omdat ik et al vaak gedaan heb....
Oud 22-07-2001, 19:35
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:
ja......jij zegt dat et niet kan, en ik weet dat et wel kan omdat ik et al vaak gedaan heb....
onvoorstelbaar, hoe godsgruwelijk DOM je bent.. ik denk, laat ik niet gelijk gehakt van hem maken, laat ik hem nog een kans geven serieus terug te lezen enzo.. en NOG presteer je het om mijn reactie te lezen zonder het broodnodige kuubje sarcasme..

what's wrong with you people..

je bent zeker nieuw hier? ik dacht dat mijn reacties over het algemeen wel vrij intelligent waren, de meeste zelfs nuttig.. dus dan zou ik zeggen dat een audio-CD van 80 minuten niet kan? dat rijmt toch niet?

echt, un-fuckin'-believable..
Oud 22-07-2001, 22:11
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
onvoorstelbaar, hoe godsgruwelijk DOM je bent.. ik denk, laat ik niet gelijk gehakt van hem maken, laat ik hem nog een kans geven serieus terug te lezen enzo.. en NOG presteer je het om mijn reactie te lezen zonder het broodnodige kuubje sarcasme..

what's wrong with you people..

je bent zeker nieuw hier? ik dacht dat mijn reacties over het algemeen wel vrij intelligent waren, de meeste zelfs nuttig.. dus dan zou ik zeggen dat een audio-CD van 80 minuten niet kan? dat rijmt toch niet?

echt, un-fuckin'-believable..

Jij dénkt dat jouw reacties intelligent zijn, maar ze zijn zo vreselijk vaag dat zelfs iemand met een IQ van ik weet niet hoe hoog nog niet snapt waar je et over heb. Dat sarcasme was erg slecht als je et mij vraagt. En als je daar echt goed in bent, dan had iederen dat wel gesnapt! Dit is echt sarcasme van een zwaar zwakzinnige chimpansee!!!
Echt, volges mij had jj al moeite met de kleuterschool!

En hoe heb je et gore lef om mij dom te noemen???? Iemand die VWO gedaan heeft is verre van dom!! En dat jij hier zo achterlijk op reageert laat maar es zien hoe vreselijk Bush-achtig je maar bent!! Jouw gevoel van sarcasme is zo vreselijk slecht en onduidelijk dat alleen mensen dat snappen die even laag en dom zijn als jij!!!
En JIJ van MIJ gehakt maken???? HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!! Ik eet sukkels zoals jij als ontbijt en dan bennik nog nieteens goed wakker! Als jij zo doorgaat ga ik vergelijkbare dingen met jou doen als ik ga doen met mijn wiskundeleraar!!!!!!!

[Dit bericht is aangepast door D@mien (22-07-2001).]
Oud 22-07-2001, 22:16
SébKober
SébKober is offline
Whow, Dobermann, serieus, jij hebt een lesje Netiquette nodig...
Eerste regel is: Zeg niet wat je IRL ook niet zou zeggen...
Sorry hoor, maar ik vind dit echt zwaar asociaal van je...
Bedenk je eens wat er zou gebeuren als je dit in real life tegen D@mien zou zeggen...
De eerste stoot van hem, en de tweede van mij... Je moet wat beter op je woorden passen, sommige mensen zijn niet zo coulant als wij...
Oud 22-07-2001, 22:19
Verwijderd
zowaar nog een poging-tot reactie van je ook.. ik moet zeggen, dat had ik niet verwacht..

nou.. waar zal ik gaan beginnen.. let's see..

het lijkt me vrij duidelijk dat mijn reactie sarcasme was, dat kun je héél sterk opmaken uit 'rare jongens, die platenbonzen' en vooral de actie 'smirken'.. ik weet niet of jij met je almachtige VWO-opleiding Engels hebt gehad, maar heb je enig idee wat 'smirken' in het Engels is? juist, gemaakt lachen.. enfin, genoeg aanleiding om van sarcasme uit te gaan dus.. dat jij dat niet in de gaten hebt is jouw probleem, jouw gebrek aan het inschatten van een tekst.. geen probleem hoor, het is ongetwijfeld te wijten aan je hoge VWO-opleiding.. of je hebt gewoon zitten suffen..

het valt me ook op dat je voor iemand met een dusdanig hoge opleiding bijzonder veel gebruik maakt van leestekens.. alsof één uitroepteken niet genoeg is? waarom al die hoofdletters in je 'hahaha'? waarom doe je dat? om je wanhopige gebrabbel nóg meer kracht bij te zetten? -- neem dit van mij aan, het staat alleen maar belachelijk..

trouwens, ik vind het heel fijn dat je me vergelijkt met Bush, maar Bush kent -net als jou- geen sarcasme.. daar is hij -net als jou- iets te traag voor.. hey joh, dat stukje van dat je mij voor je ontbijt eet, dat is wel zó cliché joh.. ik had van iemand met een VWO-opleiding toch wel beter verwacht..

en van die matige dreigementen wordt mijn pis al helemaal niet lauw hoor..

Oud 22-07-2001, 22:22
Verwijderd
Citaat:
SébKober schreef:
Whow, Dobermann, serieus, jij hebt een lesje Netiquette nodig...
Eerste regel is: Zeg niet wat je IRL ook niet zou zeggen...
Sorry hoor, maar ik vind dit echt zwaar asociaal van je...
Bedenk je eens wat er zou gebeuren als je dit in real life tegen D@mien zou zeggen...
De eerste stoot van hem, en de tweede van mij... Je moet wat beter op je woorden passen, sommige mensen zijn niet zo coulant als wij...
geloof jij niet dat ik dat niet irl zou durven zeggen? inschattingsfout nummer één.. en je hoeft je ook geen zorgen te maken over of ik de netiquette ken of niet; ik ben al zeer geruime tijd bekend met álle facetten van het internet, en al haar etiquettes..

stoot? waar hébben jullie het over? volgens mij nemen jullie een aantal zaken véél te serieus op.. maar let vooral niet op mij, ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik zulke coulante mensen tref.. whew, wat een pak van m'n hart..
Oud 22-07-2001, 22:29
-niels-
-niels- is offline
Dobermann als je niks nuttigs toe te voegen hebt zeg dan
gewoon niks is dat zo moeilijk??
want je zogenaamde 'sarcasme' werkt voor geen meter...
Oud 22-07-2001, 22:31
Verwijderd
Citaat:
-niels- schreef:
Dobermann als je niks nuttigs toe te voegen hebt zeg dan
gewoon niks is dat zo moeilijk??
want je zogenaamde 'sarcasme' werkt voor geen meter...
ah, kijk aan.. jij dacht zeker 'er lullen 2 mensen dom tegen Dobermann aan, dan kan ik het ook wel'?

.. beetje pot/ketel, nietwaar?
Oud 22-07-2001, 22:40
SébKober
SébKober is offline
Joh, ik heb hier geen zin meer in, krijg ff een ruime verzameling dodelijke ziektes ofzo, en doe niet moeilijk... (En ja, dit zou ik IRL ook zeggen... Ik zou zelfs enkele voorbeelden geven van leuke ziektes, maar ik word liever niet geband, snap je? Of is dat te moeilijk?)
Oud 22-07-2001, 22:43
Verwijderd
Citaat:
SébKober schreef:
Joh, ik heb hier geen zin meer in, krijg ff een ruime verzameling dodelijke ziektes ofzo, en doe niet moeilijk... (En ja, dit zou ik IRL ook zeggen... Ik zou zelfs enkele voorbeelden geven van leuke ziektes, maar ik word liever niet geband, snap je? Of is dat te moeilijk?)
ik twijfel er geen moment aan dat je als een gek zou gaan schelden IRL.. veel beter had ik niet verwacht namelijk.. figures, eh

maar om even terug on-topic te gaan.. *JA* je kunt dus 80 minuten audio branden.. sterker nog, 90 minuten en 99 minuten kunnen zelfs ook.. (99 is echter wel sterk afhankelijk van je brander en de lezer of alles goedgaat)..
Oud 22-07-2001, 22:43
-niels-
-niels- is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
ah, kijk aan.. jij dacht zeker 'er lullen 2 mensen dom tegen Dobermann aan, dan kan ik het ook wel'?

.. beetje pot/ketel, nietwaar?

Nee, ik reageer slechts op die opmerking van je die ik nu net las, er wordt een normale vraag gesteld...
en 't antwoord is niet zo moeilijk.
Maar geef je een normaal antwoord?
Nee je antwoord met je 'mislukte' poging tot sarcasme.
en dan sta je verbaast dat er iemand op reageert, zo verbaast zelfs dat je meteen op iemand begint te kankeren omdat hij jou 'humor/sarcasme' niet snapt...
zeg dan gewoon dat 't 'sarcasme' was en begin dan niet meteen te kankeren, dat slaat echt nergens op...

Of heb je soms een 'very bad day' dat je zo aangevallen reageert...
Oud 22-07-2001, 22:48
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
zowaar nog een poging-tot reactie van je ook.. ik moet zeggen, dat had ik niet verwacht..

nou.. waar zal ik gaan beginnen.. let's see..

het lijkt me vrij duidelijk dat mijn reactie sarcasme was, dat kun je héél sterk opmaken uit 'rare jongens, die platenbonzen' en vooral de actie 'smirken'.. ik weet niet of jij met je almachtige VWO-opleiding Engels hebt gehad, maar heb je enig idee wat 'smirken' in het Engels is? juist, gemaakt lachen.. enfin, genoeg aanleiding om van sarcasme uit te gaan dus.. dat jij dat niet in de gaten hebt is jouw probleem, jouw gebrek aan het inschatten van een tekst..

nee, jouw gebrek aan duidelijkheid

geen probleem hoor, het is ongetwijfeld te wijten aan je hoge VWO-opleiding.. of je hebt gewoon zitten suffen..

het valt me ook op dat je voor iemand met een dusdanig hoge opleiding bijzonder veel gebruik maakt van leestekens.. alsof één uitroepteken niet genoeg is? waarom al die hoofdletters in je 'hahaha'? waarom doe je dat? om je wanhopige gebrabbel nóg meer kracht bij te zetten? -- neem dit van mij aan, het staat alleen maar belachelijk..

Dan mankeer jij wat aan je hersencel, want als jij de kleuterschool had afgemaakt, dan had je geweten dan zowiets veel meer indruk maakt!

trouwens, ik vind het heel fijn dat je me vergelijkt met Bush, maar Bush kent -net als jou- geen sarcasme.. daar is hij -net als jou- iets te traag voor..
Fijn dat ik je vergelijk met een onderontwikkelde strontvlek?????? Jij bent zelfs nog dommer dan Bush! Hij is zelfs nog reteslim vergeleken met jou!

hey joh, dat stukje van dat je mij voor je ontbijt eet, dat is wel zó cliché joh.. ik had van iemand met een VWO-opleiding toch wel beter verwacht..
Ik verwacht ook meer van iemand die nog nieteens de basisschool heeft gezien...maar als ik jouw commentaar nu lees.....

en van die matige dreigementen wordt mijn pis al helemaal niet lauw hoor..
Nee, omdat ik dat voor die tijd alweer je strot ik heb gesmeten!

Wees verstandig en hou je bek, want dat is gezonder voor je...
[Dit bericht is aangepast door D@mien (22-07-2001).]
Oud 22-07-2001, 22:51
Verwijderd
Citaat:
-niels- schreef:
Nee, ik reageer slechts op die opmerking van je die ik nu net las, er wordt een normale vraag gesteld...
en 't antwoord is niet zo moeilijk.
Maar geef je een normaal antwoord?
Nee je antwoord met je 'mislukte' poging tot sarcasme.
en dan sta je verbaast dat er iemand op reageert, zo verbaast zelfs dat je meteen op iemand begint te kankeren omdat hij jou 'humor/sarcasme' niet snapt...
zeg dan gewoon dat 't 'sarcasme' was en begin dan niet meteen te kankeren, dat slaat echt nergens op...

Of heb je soms een 'very bad day' dat je zo aangevallen reageert...
ik reageer niet aangevallen, mijnheer d@mian ofzoiets ging een beetje flippen.. en tja, ik leef onder het motto 'fight fire with fire'..

als mijnheer d@mian nou eens dingen wat vaker met een korreltje zout zou nemen, zal het hem een stuk makkelijker afgaan, en zou je er zelfs achter kunnen komen dat ik helemaal niet zo'n eikel ben..

maar dit hele akkefietje neemt niet weg dat ik niet meer van jullie allemaal hou hoor.. zien jullie die gloed rond mijn berichtjes niet? da's allemaal positieve energie.. pure liefde..
Oud 22-07-2001, 22:54
Verwijderd
jeetje, d@mien, je bent zó over je toeren dat je hele grammatica ook aan gort gaat.. alsjeblieft, denk aan je imago.. stel je nou voor dat ik alle VWO-mensen met jou ga vergelijken ineens? -- dan zou ik al die andere mensen groot onrecht aandoen..

nou joh, droog je tranen, ga lekker relaxen in een warm bad, drink wat warme melk met honing, laat je moeder je een mooi verhaaltje voorlezen, neem een slaaptabletje en ga heerlijk slapen.. maar denk erom! minstens 10 uur slapen heh.. ik denk dat het je dan een stuk beter afgaat weer..
Oud 22-07-2001, 22:56
SébKober
SébKober is offline
Ik neem het voor lief... Laten we ophouden met ruziën voor we ruzie krijgen met de FB's...

*shake hands and make up*
Oud 22-07-2001, 22:57
Verwijderd
18 tracks in playlist, average track length: 4:16
Playlist length: 1 hour 17 minutes 5 seconds
Right-click here to save this HTML file.

Playlist files:

Blur - 01 - Beetlebum
Blur - 02 - Song 2
Blur - 03 - There's No Other Way
Blur - 04 - The Universal
Blur - 05 - Coffee & TV
Blur - 06 - Parklife
Blur - 07 - End Of The Century
Blur - 08 - No Distance Left To Run
Blur - 09 - Tender
Blur - 10 - Girls & Boys
Blur - 11 - Charmless Man
Blur - 12 - She's So High
Blur - 13 - Country House
Blur - 14 - To The End
Blur - 15 - On Your Own
Blur - 16 - This Is A Low
Blur - 17 - For Tomorrow
Blur - 18 - Music Is My Radar

77 minuten en 5 seconden in totaal dusss
Oud 22-07-2001, 22:58
Verwijderd
ik denk dat je gelijk hebt, séb.. de waarheid zal -as usual- wel in het midden liggen..

nou, vooruit.. ik zal voortaan iets milder reageren..

en als d@mien nou niet gelijk zijn nek breekt over vanalles en nogwat..

dan zijn we er toch uit?

*hug*
Oud 22-07-2001, 23:01
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
ik denk dat je gelijk hebt, séb.. de waarheid zal -as usual- wel in het midden liggen..

nou, vooruit.. ik zal voortaan iets milder reageren..

en als d@mien nou niet gelijk zijn nek breekt over vanalles en nogwat..

dan zijn we er toch uit?

*hug*

JIJ begint met vloeken! Niet ineens mij de schuld geven! Als je Ipv gaan vloeken had gezegt dat et sarcastisch bedoeld was, dan was ik er niet op in gegaan....maarja..jij ging vloeken..
Oud 22-07-2001, 23:02
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:
JIJ begint met vloeken! Niet ineens mij de schuld geven! Als je Ipv gaan vloeken had gezegt dat et sarcastisch bedoeld was, dan was ik er niet op in gegaan....maarja..jij ging vloeken..
vloeken?

ik noem je godsgruwelijk dom.. da's niet vloeken maar schelden.. buitendat, alsof dat een vrijbrief voor je is ineens..

maar ik hou nog wel van je hoor.. *aai*
Oud 22-07-2001, 23:14
SébKober
SébKober is offline
D@mien, kappen nou... Het is wel weer leuk geweest... Dobe' heeft er spijt van en zal het nooit meer doen... dus maak het goed, en dan kop dicht

[Dit bericht is aangepast door SébKober (23-07-2001).]
Oud 22-07-2001, 23:21
D@mien
D@mien is offline
Ja, ik hou er mee op, want ik wil geen gelazer met de FB...

maar: I will remember this!

[Dit bericht is aangepast door D@mien (23-07-2001).]
Oud 22-07-2001, 23:26
SébKober
SébKober is offline
Sorry voor dat geëtter met je naam, D@m...
Maarruh, doe effe normaal... Vergeet het nou maar gewoon wel en doe er verder niet moeilijk over
Oud 23-07-2001, 21:08
dystopia
dystopia is offline
ff ontopic mensen
Oud 23-07-2001, 22:35
Verwijderd
Het is hier weer ouderwets gezellig!
Oud 23-07-2001, 22:52
Mr Popocatepetl
Mr Popocatepetl is offline
ja dat kan, laatst nog gedaan
Oud 24-07-2001, 19:46
D@mien
D@mien is offline
Check je Chef Aid cd maar es..
Oud 26-07-2001, 10:08
digibeet
digibeet is offline
Ik heb een beetje het idee dat dobermann denk dattie god is en dat de rest van de wereld dom. Tevens gaat hij/zij snel over op bekvechten om persoonlijk gewin, iets waar de oorspronkelijke poster helemaal niet mee geholpen is. En IRL? ik denk niet dat ik met dat soort eigenwijze ettertjes nog in discussie ga tenzij er gewone argumenten aangedragen worden. In een andere thread viel me ook al op dat hij/zij alleen maar gelijk wil hebben en niet iemand anders wil helpen, waar dit forum tenslotte voor bedoeld is. Maar ja. Tis ook jammer dat de forumbaas een heel klein beetje achter de feiten aan loopt.
Oud 27-07-2001, 17:01
Verwijderd
Citaat:
digibeet schreef:
Ik heb een beetje het idee dat dobermann denk dattie god is en dat de rest van de wereld dom. Tevens gaat hij/zij snel over op bekvechten om persoonlijk gewin, iets waar de oorspronkelijke poster helemaal niet mee geholpen is. En IRL? ik denk niet dat ik met dat soort eigenwijze ettertjes nog in discussie ga tenzij er gewone argumenten aangedragen worden. In een andere thread viel me ook al op dat hij/zij alleen maar gelijk wil hebben en niet iemand anders wil helpen, waar dit forum tenslotte voor bedoeld is. Maar ja. Tis ook jammer dat de forumbaas een heel klein beetje achter de feiten aan loopt.
goed goed..

wat mij stoort is de luiheid van sommige mensen, het schijnbare onvermogen zélf iets op te zoeken, het geloven van allang achterhaalde dingen - en daar lekker aan blijven plakken, mensen die dénken alles 100% te weten.. daarom ben ik van mening dat het niveau soms vér beneden alle peil is, op H&T en S&M, op een paar uitzonderingen daargelaten..

mijn schijnbare arrogantie komt denk ik voort -- hypothese, dames en heren -- uit het feit dat er zo onnoemelijk veel fouten gemaakt worden in de meest elementaire dingen door mensen die 'het allemaal wel weten'.. dat concludeer ik in de eerste plaats uit ervaringen in real life.. van die prutsertjes die op een nog grotere leek veel indruk maken, waardoor de nog grotere leek het prutsertje vraagt om het eventjes te komen maken, met vaak als het gevolg dat het uiteindelijke resultaat nóg beroerder is dan het probleem waar de grotere leek mee zat..

en wie kunnen dan én de rotzooi van de prutser én het gekloot van de grotere leek opruimen? juist, mensen die wél weten waar ze over praten.. iedereen die redelijk verstand heeft van zaken weet dat dit zo is.. hoe langer ik mensen help (en dat doe ik regelmatig) hoe meer ik op dit verschijnsel stuit..

zo komt laatst een bekende naar me toe, die kreeg haar internet niet aan de gang, ze had Windows opnieuw geinstalleerd maar internet was het enige wat nog niet wou.. 'ja,' zei ze, 'iemand die ik het had gevraagd zei dat ik "winipnogwat" moest intikken'.. om maar een dom voorbeeld te noemen..

en dan zijn er natuurlijk ook nog de mensen die zélf te lui zijn iets op te zoeken, zoals de vraagsteller in dit draadje.. als men éven naar Google of Altavista hopt, en dan intikt '80 min audio CD', wat krijg je dan? -- exact, een lijst met winkelketens die audio CD-R's verkopen, die maarliefst 80 minuten aan audio kunnen bevatten.. zou het dan niet logischerwijs zo kúnnen zijn dat er dus 80 minuten audio op een CD-R gaan? of zouden ze 80 minuten CD-R's maken zodat je ze tot 74 minuten vol kunt branden, om ze vervolgens te sluiten?

ik beschouw mezelf echt niet als übermensch of god.. maar af en toe heb ik echt zoeits van.. godverdomme, kan het niet *iets* intelligenter.. als ik iets niet helemaal zeker weet, zal ik mijn bek erover dichthouden.. dan ga ik eerst nazoeken en lezen over het desbetreffende onderwerp, om daarna pas te reageren.. dat zouden meer mensen moeten doen, dat is alles.. om een concreet voorbeeld te noemen, een paar draadjes terug zeg ik dat het recept voor een goed gebrande CD-R (dus geen buffer underruns) bestaat uit in de eerste plaatst goede CD-R's, een degelijke Windows-configuratie met weinig 'gevaarlijke' achtergrondellende zoals bijvoorbeeld Microsoft FastFind, virusscanners e.d. en een degelijke hardwareconfiguratie, hoewel dat in mindere mate telt.. komt er een jojo vrolijk vermelden dat CD-R's an sich geen hol te maken hebben met underruns.. ja, mensen, waar hébben we het dan nog over?

------------------
zo land ik op schiphol, met heel mun poepert vol *metalraad*

[Dit bericht is aangepast door Dobermann (27-07-2001).]
Oud 28-07-2001, 14:33
Jade
Jade is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
geloof jij niet dat ik dat niet irl zou durven zeggen? inschattingsfout nummer één.. en je hoeft je ook geen zorgen te maken over of ik de netiquette ken of niet; ik ben al zeer geruime tijd bekend met álle facetten van het internet, en al haar etiquettes..

stoot? waar hébben jullie het over? volgens mij nemen jullie een aantal zaken véél te serieus op.. maar let vooral niet op mij, ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik zulke coulante mensen tref.. whew, wat een pak van m'n hart..

bewijst maar WEER ens dat je asociaal bent.

Oud 28-07-2001, 18:13
digibeet
digibeet is offline
dobermann: die jojo die zei dat BU niets cdr's te maken hebben was ik:

Kijk kut cd's veroorzaken geen BU maar een write error, sommige branders/SW noemen dat een BU wat niet klopt aangezien er geen probleem is met de buffer.......

Maar wat betreft luie mensen, daar ben ik het volledig met je eens........

ik zal later een wat uitgebreider antwoord geven aangezien ik nu moet BBQen enzo

groetjes

ps; no hard feelings.............
Oud 28-07-2001, 18:21
dystopia
dystopia is offline
Amen

Regels voor berichten