![]() |
|
Wanneer de penis nog volop in ontwikkeling is, en de voorhuid nog niet mee wilt, geldt hetzelfde advies als voor een te straffe, strakke voorhuid. Insmeren met zinkzalf en dan wat rek en strek oefeningen doen.
Zinkzalf werkt verzachtend, prima glijmiddeltje en ontstekingsremmend. Het verzacht de huid zodat enige irritatie met der tijd minder moet worden. Een oplossing die binnen een week werkt is er niet ( hij groeit tenslotte nog luttele jaren door), dus geduld is een schone zaak, en je zult binnen enkele maanden verbetering zien en merken. Je trekt hier aan het langste eind, zeg maar.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vrees dat dit geen oplossing is en alles alleen maar pijnlijker zal maken. Misschien gedurende enige weken iedere dag een heel klein beetje proberen of die zalfjes ook gebruiken. Maar om daar zzalfjes te gebruiken zou ik toch raad vragen aan de dokter of de apotheker.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Zinkzalf wordt eigenlijk gebruikt bij babietjes, vooral tegen luier irritatie/uitslag en exceem.. tis gewoon in de supermarkt of bij drogist/kruidvat te verkrijgen...
Bij luieruitslag wordt ook het hele handeltje van de baby ingesmeerd. Zinkzalf Het werkzame bestanddeel in Zinkzalf is zinkoxide. Zinkzalf beschermt de huid en werkt samentrekkend, zodat een beschadigde huid sneller geneest. Zinkoxide beschermt de huid en werkt licht indrogend. Afhankelijk van de basis waarin het is verwerkt, werkt het ook jeukstillend en verkoelend. Zinkoxide wordt bij veel huidaandoeningen gebruikt. De belangrijkste aandoeningen waarbij het kan worden toegepast zijn eczeem, luiereczeem, jeuk, koortslip, aambeien, wondverzorging, zoals bij doorligwonden en herpes genitalis. sommige zullen zeggen olie te gebruiken, slaolie o.i.d. kan ook, heeft t zelfde effect, maar werkt niet genezend. En wanneer het goed is voor de baby billen, kan het echt geen kwaad omdat op de penis te smeren. Conclusie: Je hoeft er niet perse je moeder of je huisarts bij te betrekken. Ook hoef je niet te zeggen tegen moeder of huisarts dat het gaat om het aftrekken, maar een te smalle voorhuid kan gruwelijk vervelend zijn. Aan jou de keus om dit te melden of eerst zelf kijken of het opgelost/aangepakt kan worden. Je probleem is totaal niet beschamend, maar komt bij 3 op de 10 jongeren voor. Lost zich meestal vanzelf naarmate je ouder wordt, bij een enkeling wordt medisch ingegrepen. Zoals Reverend dat prima verwoord, wordt je Joods gemaakt ;-) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
ik kan niet klaarkomen als mijn vriendin me aftrekt pietjeneinstijn | 11 | 26-05-2015 14:48 | |
Seksualiteit |
kan niet slapen zonder aftrekken retep2023 | 18 | 30-11-2008 11:22 | |
Seksualiteit |
M'n vriend kan niet klaarkomen Madeleine1985 | 71 | 05-10-2006 11:18 | |
Software & Hardware |
[Excel] 2 kolommen van elkaar aftrekken? sans plomb | 15 | 28-03-2004 18:02 | |
Seksualiteit |
Ik weet niet wat ik wil... Zweefvliegtuig | 33 | 16-10-2003 09:07 | |
Seksualiteit |
Ik kan het tempo niet zo goed bijhouden :( lieke !! | 16 | 13-06-2002 12:07 |