Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: Heb jij wel eens gedatet via internet?
Ja, via een datingsite, namelijk ... 4 13.79%
Ja, via Contact gezocht op dit forum 0 0%
Ja, op andere wijze via dit forum, namelijk ... 15 51.72%
Ja, via een ander forum, namelijk ... 5 17.24%
Ja, via een chatroom, namelijk ... 5 17.24%
Ja, gewoon direct via Facebook/Hyves etc. 3 10.34%
Ja, op andere wijze via internet, namelijk ... 6 20.69%
Nee 5 17.24%
Ik vind Axel11 (een beetje) creepy 16 55.17%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2014, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Daten vind ik meer als je al echt geïnteresseerd in elkaar bent.
Eerste afspraak is meer oriëntatie gesprek.
haha oriëntatiegesprek
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2014, 11:54
Verwijderd
En de ene jongen waar ik toen meerdere keren mee had afgesproken, dat was via tinder. Mijn papa zei dat ik niet meer zomaar jan en allemaal bij mij thuis moest uitnodigen en dat ik eerst iets met ze zou moeten gaan drinken. Hij heeft wel een punt, denk ik. De beste jongen heeft nu een vriendin uit Gent en maakte nog een heerlijke bitch-opmerking dat Gent toch inderdaad effectief wel beter is dan Antwerpen. Ik heb de opmerking maar even genegeerd.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 11:56
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
De beste jongen heeft nu een vriendin uit Gent en maakte nog een heerlijke bitch-opmerking dat Gent toch inderdaad effectief wel beter is dan Antwerpen. Ik heb de opmerking maar even genegeerd.
Hahahaha
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 11:57
Verwijderd
Hahahaha wat lach je ouwe ;D
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 11:57
Axel11
Axel11 is offline
Je vader heeft wel een punt(je). Ik heb echter ook wel eens gedatet met een meisje dat echt weer veel te voorzichtig was met dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 11:59
Axel11
Axel11 is offline
Om nou je buurvrouw te gaan vragen om te controleren of je 's avonds bent thuisgekomen na een date
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:04
Verwijderd
Citaat:
En de ene jongen waar ik toen meerdere keren mee had afgesproken, dat was via tinder.
Hebben jullie seks gehad? Als iemadn via tinder de eerste keer al bij haar thuis zou afspreken zou ik dat namelijk wel verwachten
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:04
Verwijderd
Het berichtje dat hij stuurde daarvoor was trouwens echt bizar. Hij zei dat hij me wat moest vertellen, dat hij vond dat ik dat mocht weten. Dat hij nu bij iemand hoort uit Gent. Dat ze dol is op lezen en van primitieve kunst houdt. Meer van dat. Dat hij onze momenten koestert, de momenten waarop ik door zijn haar streek en we elkaar in de ogen keken en bladiebla. Superbizar. Over haar vertelde hij bijna niets. En vervolgens de klapper; Gent > Antwerpen
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie seks gehad? Als iemadn via tinder de eerste keer al bij haar thuis zou afspreken zou ik dat namelijk wel verwachten
Haha nee, we hebben de derde keer voor het eerst seks gehad. Maar hij had dat volgensmij nog maar een keer gedaan in zijn leven, ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:05
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Haha goed punt
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:06
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Het berichtje dat hij stuurde daarvoor was trouwens echt bizar. Hij zei dat hij me wat moest vertellen, dat hij vond dat ik dat mocht weten. Dat hij nu bij iemand hoort uit Gent. Dat ze dol is op lezen en van primitieve kunst houdt. Meer van dat. Dat hij onze momenten koestert, de momenten waarop ik door zijn haar streek en we elkaar in de ogen keken en bladiebla. Superbizar. Over haar vertelde hij bijna niets. En vervolgens de klapper; Gent > Antwerpen
Gaat dit over S.?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:07
Verwijderd
Ik was ook eerst echt helemaal verliefd op die jongen, hij was supermooi, lief, kon prachtig schrijven en overweldigd raken bij bepaalde muziek en meer van dat. Maar na de vijfde keer dat we afspraken was ik ineens, patsboem, niet meer verliefd. Superjammer. Ik denk dat ik nog niet over mijn exlief heenben
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Gaat dit over S.?
juh
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:08
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
juh
Beetje rare types op al die datingsites en -apps
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb op de een of andere manier geluk steeds mannen te treffen die dat dan bij mij niet vanaf date een proberen Maar ze willen wel altijd nog eens afspreken enzo, haha.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Beetje rare types op al die datingsites en -apps
Ja, maar het was echt wel een grave gast! Misschien moet ik er maar gewoon mee stoppen, dat getinder haha. Maar het is zo leuk als je op de wc zit ;p
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:11
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ja, maar het was echt wel een grave gast! Misschien moet ik er maar gewoon mee stoppen, dat getinder haha. Maar het is zo leuk als je op de wc zit ;p
Ik ben op zich wel een paar leuke tegengekomen, maar die durven dan niet. Maar is ook een apart geval natuurlijk als je begrijpt wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:12
Verwijderd
Haha Dat is waar ja! Ik durf altijd wel, vind daten stiekem wel tof
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:13
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Haha Dat is waar ja! Ik durf altijd wel, vind daten stiekem wel tof
hey, daten?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:14
Verwijderd
Been there, done that, Krispijn ;D
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:15
Axel11
Axel11 is offline
Haha was wel genieten he
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:17
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben wel heel blij 'ja' ingevuld, maar ik krijg echt jeuk van het woord 'daten'. Wat is er nou leuker dan spontaan dingen afspreken omdat je zin hebt om iets leuks te doen met iemand die je aardig vindt, en er vervolgens achter komen dat je elkaar wel ziet zitten?
Verwijderd
Intenser dan toen zal het nooit niet worden nee
Met citaat reageren
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik ben wel heel blij 'ja' ingevuld, maar ik krijg echt jeuk van het woord 'daten' wat is er nou leuker dan spontaan dingen afspreken omdat je zin hebt om iets leuks te doen met iemand die je aardig vindt, en er vervolgens achter komen dat je elkaar wel ziet zitten?
Ja, dat is ook het leukste ja
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel heel blij 'ja' ingevuld, maar ik krijg echt jeuk van het woord 'daten' wat is er nou leuker dan spontaan dingen afspreken omdat je zin hebt om iets leuks te doen met iemand die je aardig vindt, en er vervolgens achter komen dat je elkaar wel ziet zitten?
Wat ben jij toch eigenlijk ook een schatjeliefjebiefje
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:18
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Intenser dan toen zal het nooit niet worden nee
Leuk die dubbele ontkenning erin
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:18
Axel11
Axel11 is offline
Ik heb je wel door
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Leuk die dubbele ontkenning erin
Ik geef je graag iets extra's
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:20
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik geef je graag iets extra's
Hahaha, je bent erg makkelijk ja
Met citaat reageren
Verwijderd
dude haha
Met citaat reageren
Miekje*
Miekje* is offline

Ik vind het gewoon leuker dan dategedoe. Opties open houden en zo min mogelijk verwachten. Ook veel makkelijker ontsnappen als je het toch niet zo ziet zitten
Oud 14-11-2014, 12:21
Verwijderd
Mijn Joods-Orthodoxe buurjongen van zestien kwam weer langs. Dit keer had hij koffie en een energiedrankje meegenomen. Ik heb hem onvriendelijk bedankt en mijn huis uit geknikkerd.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:21
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
dude haha
Weet je wat ik laatst had: "ik heb mijn handen al vol aan één man jammer genoeg"
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:22
Verwijderd
Citaat:

Ik vind het gewoon leuker dan dategedoe. Opties open houden en zo min mogelijk verwachten. Ook veel makkelijker ontsnappen als je het toch niet zo ziet zitten
Dat is inderdaad wel een goede insteek en veel vrijer
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Weet je wat ik laatst had: "ik heb mijn handen al vol aan een man jammer genoeg"
hahahahahahhahaahaaa wat, ze dacht dat je een meisje was?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:24
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
hahahahahahhahaahaaa wat, ze dacht dat je een meisje was?
Nee dat ze dacht dat ze er twee niet aan kon
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat is inderdaad wel een goede insteek en veel vrijer
Precies
Oud 14-11-2014, 12:25
Miekje*
Miekje* is offline
Op die manier kwam ik aan Wolter
Oud 14-11-2014, 12:26
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Mijn Joods-Orthodoxe buurjongen van zestien kwam weer langs. Dit keer had hij koffie en een energiedrankje meegenomen. Ik heb hem onvriendelijk bedankt en mijn huis uit geknikkerd.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Nee dat ze dacht dat ze er twee niet aan kon
haha oh, jammer. Ik vond mijn insteek wel wat grappiger
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Op die manier kwam ik aan Wolter
dacht ik al
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Als hij nou met diamanten aan komt zetten?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Als hij nou met diamanten aan komt zetten?
Dan idem dito!!

Het verhaal was dat de klimop in mijn tuin veel te veel over hun huis/tuin whatever groeide en of dat weg kon omdat hij iedere week moest snoeien. Ik gaf hem de gegevens van mijn huisbaas. De dag erna kwam hij langs om 'te vragen of de huisbaas al iets had laten weten'. Vervolgens vroeg hij of hij me wat dingen mocht vragen over seksualiteit omdat hij dat nooit meekreeg en aan niemand kon vragen. Dus ik (haha naive flapdrol die ik ben!) vertel daar het een en ander over. Vervolgens vraagt hij of hij me mag kussen. Ik bedank vriendelijk. Daarna vraagt hij het nog eens, en na mijn nee zegt hij; 5 euro? Ik was furieus en wees hem de deur. Daarna kwam hij terug met vijf euro; 'ja, sorry! Ik denk dat je het verkeerd begreep! Ik wilde je gewoon bedanken!!!' Ik zei dat ik zijn geld niet hoefde. Vandaag beltie me uit mijn bed, voor een pak koffie en een blikje rommel. Ik heb hem er weer uitgegooid. 'Niet tegen mijn vader zeggen he!!!' Als hij nog een keer komt grijp ik 'm bij zijn arm en bellen we samen even aan bij zijn ouders. Mag hij daar eens het een en ander uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:47
Verwijderd
Dat soort dingen overkomen mij dus altijd he ;d
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:49
df
df is offline
Citaat:
Dan idem dito!!

Het verhaal was dat de klimop in mijn tuin veel te veel over hun huis/tuin whatever groeide en of dat weg kon omdat hij iedere week moest snoeien. Ik gaf hem de gegevens van mijn huisbaas. De dag erna kwam hij langs om 'te vragen of de huisbaas al iets had laten weten'. Vervolgens vroeg hij of hij me wat dingen mocht vragen over seksualiteit omdat hij dat nooit meekreeg en aan niemand kon vragen. Dus ik (haha naive flapdrol die ik ben!) vertel daar het een en ander over. Vervolgens vraagt hij of hij me mag kussen. Ik bedank vriendelijk. Daarna vraagt hij het nog eens, en na mijn nee zegt hij; 5 euro? Ik was furieus en wees hem de deur. Daarna kwam hij terug met vijf euro; 'ja, sorry! Ik denk dat je het verkeerd begreep! Ik wilde je gewoon bedanken!!!' Ik zei dat ik zijn geld niet hoefde. Vandaag beltie me uit mijn bed, voor een pak koffie en een blikje rommel. Ik heb hem er weer uitgegooid. 'Niet tegen mijn vader zeggen he!!!' Als hij nog een keer komt grijp ik 'm bij zijn arm en bellen we samen even aan bij zijn ouders. Mag hij daar eens het een en ander uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:51
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
haha oh, jammer. Ik vond mijn insteek wel wat grappiger
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:52
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dan idem dito!!

Geweldig :;d;d;;D;d:
Met citaat reageren
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat soort dingen overkomen mij dus altijd he ;d
Zeg dat :;d:;d
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
en wie ben jij nuweer ?
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Dan idem dito!!

Hahahaha, wat een frikandel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten