| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Net terug en zoals verwacht was er niks ernstigs. Alleen een fikse keel- en oorontsteking dus heb een neuspray meegekregen
Maar schijnbaar is dit toch het protocol met mijn medicijnen en koorts of zo Dus de volgende keer dat ik koorts heb moet ik toch direct weer komen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
|
|
|
En ik heb toch geen kanker gekkies!
Ik heb juist alleen maar een keel- en oorontsteking. Ik vind het de grap van de week. Voor een snotneus naar de SEH. En LP heeft helemaal niet gezegd waarom ze een kutdag had. Misschien is LP wel stervende
|
|
|
|
Ik ga zometeen sushi lunchen met mijn moeder
en ik heb vanochtend puddingbroodjes van mijn leidinggevende gekregen, omdat ik geslaagd was voor mijn examen van vorige week. Zo lief ![]() Aan de andere kant, ik zeur er al vanaf februari om, dus het werd ook wel eens tijd
|
|
|
|
Ik lees een artikel van een paar Chinezen die meerdere keren de fout maken om in een citaat bijvoorbeeld 'Gerard et al' te schrijven terwijl Gerard niet de achternaam van de auteur is. Goeie peer-review is dat geweest.
|
|
||
|
Aww, de sushi ging niet door
![]() Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
er was hier net PANIEK
we kregen airbnbers over de vloer maar Schrötje konden we echt nergens vinden. De voordeur was open geweest dus we waren bang dat ie was weggelopen (hoewel ie daar eigenlijk te schijterig voor is en nooit echt verder durft dan een paar meter). Overal gezocht, dierenambulance gebeld om te vragen of ze misschien een zwart bang katje hadden gevonden, ook niks. Hij is normaal al moeilijk te vinden in de kast ofzo dus we hadden bedacht dat we wat later op de avond zouden gaan zoeken met zaklampen als het was rustiger was op straat. Met de airbnb gasten afgesproken dat ze ons zouden bellen zodra ie zich zou melden.En hij is weer boven water de heere zij geprezen. Hij stond ineens in de slaapkamer boven dus met alle waarschijnlijkheid is hij uit het raam gesprongen en heeft ie de hele middag/avond in de dakgoot gezeten
|
![]() |
|
|