| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik heb mijn katjes vandaag ontvlooi- en ontwormspul gegeven. Ontwormingspasta vonden ze vet lekker
ik had hele drama's verwacht en de eerste al in een handdoek gewikkeld om gekrab te voorkomen, maar niks van dat alles, ze likten zelfs de spuit schoon. Vlooienspul vonden ze iets minder prettig trouwens.En ik had nieuw voer besteld om te proberen, dat viel ook gelijk in de smaak, beter zelfs dan de Whiskas Ook een vervoerstas besteld, daar gingen ze gelijk al in zitten, dus dat is mooi, kan die andere die ik heb ook direct weer op Marktplaats Vrijdag een (gratis) eerste check up bij de dierenarts. Kunnen ze gelijk wennen aan de tas en de brommer ![]() Slapen gaat ook steeds beter, ze komen in ieder geval niet meer om 5 uur 's ochtends spinnend op mijn hoofd zitten en ze komen nu zelfs in bed slapen, itt de wasmand waar ze de afgelopen week in hebben gelegen. En Rooie ligt nu languit op het dekentje op de kachel en Zwarte ligt opgerold op de bankleuning, zo fucking cute ik ben echt gek op ze!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ja nee hier op het nieuws was Mechelen. Ik heb familie in Mechelen, dat verwar ik niet met Gent. Maar ze melden er nu niets meer van dus ik gok dat ze gewoon een berichtje over de staking, toevallig uit Mechelen, totaal verkeerd uitgelegd hebben
of vermengd met het gentding iig
|
|
|
|
|
Tot een bepaald bedrag hoef jij je geen zorgen te maken, de precieze hoeveelheid weet ik niet uit mijn hoofd. Wel is mij verteld dat je eenmaal daarboven zit je ook verliezen kan aftrekken van de belasting. Als ik lieg, lieg ik in gemeenschap.
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Wat bedoel je met liegen in gemeenschap? Verliezen door poker aftrekken van de belasting klinkt mij een beetje te mooi om waar te zijn
|
|
|
|
http://nl.pokernews.com/nieuws/2014/...uatie-5428.htm
En nu ja, het fijne weet ik er ook niet van, ik heb links en rechts wat gehoord van mensen die zich wel met die materie bezig houden (of hebben gehouden).
|
|
|
|
Jawel hoor. Ik begreep dat er nog het één en ander aan zit te komen qua duidelijkheid en jurisprudentie.
Ik begrijp dat 't hier minder spannend ende leuk is, maar de spotlight mag nu wel uit.
|
|
||
|
Citaat:
En wat het spotlight betreft, je geeft zulke mysterieuze antwoorden, I'm intrigued
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|