Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2015, 10:07
Tink*
Tink* is offline
Heb je het elke dag los of in een staart, of maak je wel eens een aparter kapsel? Deel het hier. Wie weet krijgen anderen hier weer ideeën van.

Ik wissel af tussen los, staart, invlecht french/dutch recht of schuin en soms een rommelige knot.
Oud 01-02-2015, 10:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben heel saai, want ik heb het eigenlijk altijd in een staart/knot. Dat vind ik praktisch, zeker op mijn werk. Ik heb laatst een 'fringe' geknipt (ik weet even het Nederlandse woord niet, een soort lok, geen schuine pony) en daar word ik inmiddels ook gek van, het hangt constant in mijn gezicht
Maar goed, mijn haar knoopt nogal, dus zelfs als ik een dappere poging doe het de hele dag los te hebben, word ik daar 's avonds gelijk voor afgestraft.
Vlechten is het net te kort voor op het moment, met te veel laagjes. Invlechten kan ik niet ik snap wel hoe het moet, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Ik hou mijn haar leuk (voor mezelf voornamelijk) door er kleuren in te doen. Ga vandaag ook weer aan de slag, ik denk met paars en roze.
Oud 01-02-2015, 10:36
Verwijderd
Af en toe steilen en dan of los of staart. Ook met slag los, en een rommelige knot. Een vlecht doe ik ook wel eens.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2015, 14:50
Loezzel
Loezzel is offline
Los, staart of zijvlecht.

Als ik een feestje heb, pruts ik wel eens wat met bijv. een watervalvlecht. Vind dat wel moeilijk om bij mezelf te doen.
Oud 01-02-2015, 18:38
Elin3
Elin3 is offline
Vaak in een knot omdat dat zo lekker makkelijk is, al is mijn haar daar eigenlijk wat kort voor. Tot grote onvrede van mijn vriend want die wil graag dat ik mijn haar los draag
Oud 01-02-2015, 18:49
Miekje*
Miekje* is offline
Ik draag het soms los, maar eigenlijk kan dat alleen wanneer ik 's ochtends mijn haar heb gewassen, want dan zit het meteen mooi. Anders een staart (want makkelijk) of ik doe het omhoog en met een haarklem vast. Ik doe ook weleens een zijdelingse vlecht. Watervalvlechten of invlechten vind ik heul mooi en zou ik wel graag kunnen, maar ik heb het al heel vaak geprobeerd te leren en ben daar blijkbaar niet voor gemaakt
Oud 09-02-2015, 22:17
Verwijderd
stekels, stekels, stekels, stekels en nog eens stekels...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2015, 11:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Even een up want ik vind haren leuk!

Ik heb eindelijk weer lang haar en omdat ik in de horeca werk moet ik het vaak opsteken. Dat doe ik graag op creatieve wijzen, met jaren '40 krullen of met ingevlochten delen, big hair of juist heel strak.

In mijn vrije tijd draag ik het vrijwel altijd los of in een staart.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 15:55
FluffyxEenhoorn
FluffyxEenhoorn is offline
Altijd los het lukt me nooit om iets moois te maken ik kan zelfs geen mooie staart maken.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 16:23
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Naar achter of opzei
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 17:07
Verwijderd
Wild af
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 17:10
Durian
Durian is offline
alleen maar fresh
Oud 15-12-2015, 17:11
Durian
Durian is offline
zo:
Oud 15-12-2015, 17:59
Miekje*
Miekje* is offline
De kapster is net geweest, dus het kan weer los <3
Oud 15-12-2015, 18:29
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
De kapster is net geweest, dus het kan weer los <3
Met citaat reageren
Oud 15-12-2015, 19:40
-Marleen
-Marleen is offline
Mijn haar kan niet meer normaal in een staart, het is nu te kort. Dus met sporten zet ik het helemaal vast met schuifjes. Normaal draag ik het los, soms doe ik iets leuks zoals een vlechtje/haarlok naar achter
Met citaat reageren
Oud 16-12-2015, 09:03
Verwijderd

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 16-12-2015, 12:22
Elin3
Elin3 is offline
Ik wil nog een keer mijn haar leren invlechten. Toen een vriendin van me dat laatst voor me deed voelde ik me echt Elsa en zag het er super fancy uit
Oud 16-12-2015, 13:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is niet zo moeilijk Eline! Kijk wat youtube tutorials en oefen eerst met de voorkant van je haar een plukje zodat je ziet wat je doet. Je hebt het zo te pakken!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2015, 14:20
Durian
Durian is offline
Citaat:

Spoiler
Spoiler
Oud 17-12-2015, 22:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nu is het weer klaar met offtopic gaan jongens.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2015, 22:56
Verwijderd
Dat gaat toch ook over kapsels
Met citaat reageren
Oud 19-12-2015, 16:43
Verwijderd
Ik heb een bos met krullen, tot op m'n schouders ongeveer, en over het algemeen heb ik het altijd los. Niet altijd even leuk, vooral niet met gym, als het buiten alle kanten op waait.

Een jaar geleden, of misschien zelfs langer, droeg ik het ook nog weleens in een hoge staart, maar daar heb ik het lef niet meer voor

Ik heb het ook in laagjes, en ben hard bezig het langer te laten groeien. Dan knip ik het waarschijnlijk af, om het op een lengte lang te laten groeien. Ben heel benieuwd Waarschijnlijk wordt het dan ook leuker om er iets anders mee te doen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2015, 18:10
Elin3
Elin3 is offline
Waarom durf je je haar niet meer in een staart te dragen, Luci2?
Oud 19-12-2015, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Waarom durf je je haar niet meer in een staart te dragen, Luci2?
Nou, als ik foto's terugkijk... Vind ik het niet echt geweldig. Maar, dat kan ook aan al het andere liggen. Een vriendin vindt juist dat het me heel goed stond. M'n moeder is ook altijd van 'doe er eens iets mee'.

Ik heb het idee dat als ik mn haar omhoog doe, m'n hoofd zo groot lijkt.. Tja. Maar het is wel zo dat ik qua uiterlijk heel positief veranderd ben, dus misschien moet ik het maar weer eens proberen.. Vroeger waren die plukjes aan de zijkant ook veel korter, dus die kreeg je dan ook nooit mee.

Edit: net even geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet voor me. Laagjes, en vooral die onmogelijke plukjes aan de voorkant. Ik stel het nog wel een poosje uit. Of ik doe weer eens iets niet goed

Laatst gewijzigd op 19-12-2015 om 19:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2015, 10:39
Verwijderd
Op m'n werk heb ik het altijd vast, in een soortvanknotje of een staart. Als ik vrij ben, heb ik het vaak los of heb ik een haarband in. Mijn haar is te dik om er werkelijk fancy dingen mee te doen. Meestal zakt het dan binnen no time weer in, dus ik heb het maar opgegeven om er iets mee te proberen. Nu ik niet meer rook is mijn haar vrijwel pluisvrij, dus kan ik het ook los laten hangen zonder er uit te zien als een ragebol.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2015, 09:14
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nou, als ik foto's terugkijk... Vind ik het niet echt geweldig. Maar, dat kan ook aan al het andere liggen. Een vriendin vindt juist dat het me heel goed stond. M'n moeder is ook altijd van 'doe er eens iets mee'.

Ik heb het idee dat als ik mn haar omhoog doe, m'n hoofd zo groot lijkt.. Tja. Maar het is wel zo dat ik qua uiterlijk heel positief veranderd ben, dus misschien moet ik het maar weer eens proberen.. Vroeger waren die plukjes aan de zijkant ook veel korter, dus die kreeg je dan ook nooit mee.

Edit: net even geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet voor me. Laagjes, en vooral die onmogelijke plukjes aan de voorkant. Ik stel het nog wel een poosje uit. Of ik doe weer eens iets niet goed
Misschien geeft een hoge staart/lage staart ook nog een verschillend effect.En verder vind ik uitstekende plukjes door laagjes juist altijd wat speelser staan dan alles zo strak naar achteren.
Oud 12-02-2016, 18:13
Iavv_
Iavv_ is offline
Ik doe mijn haar altijd los, ik vind het in een staartje of knot niet fijn zitten, en mijn gezicht wordt er zo boller van.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2016, 20:34
Kuikie
Kuikie is offline
Mijn haar is meestal rommelig en 1 kant krullen is uitgezakt omdat ik op die kant slaap.

Ik probeer wel eens kapsels uit de boekskes hehe.

De krullen zijn niet van mezelf, ik heb eigenlijk stokstijf haar.
Oud 04-06-2016, 19:07
xxawoo
xxawoo is offline
Op alle dagen los haar, maar op woensdag meestal een staart.... want dan kan ik 's ochtends niet douchen hahaha
Reageren

Regels voor berichten