Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2015, 13:09
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
IK MOET DAAR NIET AAN MEE DOEN
Oud 02-02-2015, 13:15
Verwijderd
dat hoeft zelfs van Jillian niet!
Oud 02-02-2015, 13:16
Verwijderd
unless you puke, faint or die: KEEP GOING
Oud 02-02-2015, 13:49
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
goeie, en jillian is mijn god, dus dan hoeft 't niet

Ze is nu in amsterdam trouwens /groupie
Oud 02-02-2015, 14:41
Verwijderd
Sanne (anderen mogen ook reageren natuurlijk) ik ben al een week gefascineerd door de clip van Such a Shame van Talk Talk.

Ik heb me nooit gerealiseerd dat de zanger van dit nummer zo'n jong jochie was, maar los daarvan kan ik de clip tientallen keren zien en het interessant blijven vinden. DUID DIT EENS WAT FASCINEERT MIJ NOU ZO?

Die kerel ziet er wel sympathiek uit/hij lijkt plezier in het zingen te hebben en hij danst op een gegeven moment koddig, maar dat kan toch niet alles zijn?
Oud 02-02-2015, 14:57
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Al die verschillende gezichtsuitdrukkingen? Met z'n brede mond en dansende wenkbrauwen en z'n flaporen. Het is gewoon een dotje.
Oud 02-02-2015, 15:36
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Sanne (anderen mogen ook reageren natuurlijk) ik ben al een week gefascineerd door de clip van Such a Shame van Talk Talk.

[filmpje]

Ik heb me nooit gerealiseerd dat de zanger van dit nummer zo'n jong jochie was, maar los daarvan kan ik de clip tientallen keren zien en het interessant blijven vinden. DUID DIT EENS WAT FASCINEERT MIJ NOU ZO?

Die kerel ziet er wel sympathiek uit/hij lijkt plezier in het zingen te hebben en hij danst op een gegeven moment koddig, maar dat kan toch niet alles zijn?
Ik heb nog niet gekeken maar ik ben vooral heel benieuwd waarom je denkt dat ik degene ben die je hier antwoord op kan geven
Oud 02-02-2015, 15:37
Verwijderd
Je vond dat ik je negeerde dus dit is een goedkope poging om je te paaien.
Oud 02-02-2015, 15:38
Verwijderd
En je bent altijd al een groot liefhebber van mijn muzieksmaak geweest.
Oud 02-02-2015, 15:39
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Whahahaha
Oud 02-02-2015, 15:41
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik vind dit wel een tof nummer trouwens. Ik ben vooral gefascineerd door z'n wat ineengedoken houding en dat ie playbackt alsof ie wat uitlegt ofzo. En hij is wel blij en snoezig. Maar als je hier al een week naar kijkt is er gewoon wat mis met je, zoek een psych.
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Kun je gelijk even je bindingsangst aankaarten
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik mis whatsappaapjes op 't forum
Oud 02-02-2015, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit wel een tof nummer trouwens. Ik ben vooral gefascineerd door z'n wat ineengedoken houding en dat ie playbackt alsof ie wat uitlegt ofzo. En hij is wel blij en snoezig. Maar als je hier al een week naar kijkt is er gewoon wat mis met je, zoek een psych.
Het is ook een tof nummer! En ok. "Hallo psych, ik kijk al een week dit nummer en nu heeft iemand van een scholierenforum - maar ik ken haar wel vet goed in het echt hoor - gezegd dat ik naar u moest, zodoende..."

Citaat:
Kun je gelijk even je bindingsangst aankaarten
Nein nein nein Dawson's Creek helpt me daar wel overheen
Citaat:
Ik mis whatsappaapjes op 't forum
Ik las het als whatsap-paapjes en vroeg me af wie je in godsnaam bedoelde, dacht aan katholieke vriendinnen of zo
Oud 02-02-2015, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Al die verschillende gezichtsuitdrukkingen? Met z'n brede mond en dansende wenkbrauwen en z'n flaporen. Het is gewoon een dotje.
Dit is waarschijnlijk de uitleg trouwens
Oud 02-02-2015, 16:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Talk Talk, mooie band. Wist je dat de band door hun label voor de rechter is gedaagd nadat ze de klassieker Spirit of Eden (1988) hadden opgenomen? Klinkt ook wel iets anders dan het eerdere werk.

Oud 02-02-2015, 16:10
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Het is ook een tof nummer! En ok. "Hallo psych, ik kijk al een week dit nummer en nu heeft iemand van een scholierenforum - maar ik ken haar wel vet goed in het echt hoor - gezegd dat ik naar u moest, zodoende..."
bel gelijk maar even

Citaat:
Nein nein nein Dawson's Creek helpt me daar wel overheen

Citaat:
Ik las het als whatsap-paapjes en vroeg me af wie je in godsnaam bedoelde, dacht aan katholieke vriendinnen of zo [afbeelding]
Oud 02-02-2015, 16:10
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik ben vast heel laat, maar ik heb popcorn time ontdekt en omg
Oud 02-02-2015, 19:39
df
df is offline
Citaat:
Ik ben vast heel laat, maar ik heb popcorn time ontdekt en omg
Ja chill he wij hebben Netflix erdoor opgezegd
Oud 02-02-2015, 21:00
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Mag je meteen nooit meer weg.
Oud 02-02-2015, 21:56
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ja chill he wij hebben Netflix erdoor opgezegd
Snap ik
Oud 02-02-2015, 21:56
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik heb een nachtploeg nodig guys, ik moet een nachtje doorhalen namelijk. Wie helpt me?
Oud 02-02-2015, 22:04
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb een nachtploeg nodig guys, ik moet een nachtje doorhalen namelijk. Wie helpt me?
Sorry, morgen een deeltoets
Oud 02-02-2015, 22:15
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oud 02-02-2015, 22:16
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Spinnen was VET leuk trouwens Het leek me het stompzinnigste in tijden: een uur je kapot fietsen en geen meter vooruit komen, maar ik vond het echt heel fijn
Oud 03-02-2015, 07:39
Verwijderd
Citaat:
Talk Talk, mooie band. Wist je dat de band door hun label voor de rechter is gedaagd nadat ze de klassieker Spirit of Eden (1988) hadden opgenomen? Klinkt ook wel iets anders dan het eerdere werk.

[filmpje]
Ja ik begreep dat ze ruzie hebben gehad met labels omdat ze hun eigen ding wilden doen. Pleit wel voor ze, al moet ik eerlijk zeggen dat ik het eerdere werk leuker vind om te luisteren Maar ik ben dan ook nogal mainstream natuurlijk.
Oud 03-02-2015, 14:03
Verwijderd
De vraag van de dag voor puntsann: als je één ding uit de toekomst te weten zou kunnen komen, wat zou dat dan zijn? En vooral: waarom kies je dat??? Ga je voor de lotto-getallen om instant rijk te zijn, wil je weten of je lover en jij voor altijd bij elkaar blijven, wil je weten waaraan je zult overlijden... Zeg het maar!

Wederom mogen anderen ook antwoorden!
Oud 03-02-2015, 14:06
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Je moet zelf ook antwoorden! Ik ga er even over nadenken
Oud 03-02-2015, 14:49
Verwijderd
Ik twijfel. Even gesteld dat je je toekomst kan veranderen, dan is de oorzaak van je dood als je de toekomst niet zou veranderen, misschien best handig om te weten. "Je sterft binnen twee jaar in een vliegtuigcrash" -> twee jaar niet meer vliegen, zoiets. Maar voor hetzelfde geld is de uitkomst "als je niets verandert aan je leven sterf je op je 96e aan een hartstilstand", mooi dat dat zo is maar het betekent niet dat ik meer risico kan gaan nemen, want dat verander ik wel iets én dan is mijn toekomstkijkding weg zonder dat ik echt iets er aan heb! Naja, ik kan goed voor mijn pensioen zorgen of zo, weet dat dat geen weggegooid geld is, vooruit

Het lijkt me ook heel awesome om een random feitje alvast te weten en te onpas alvast te laten vallen. "gaaf hè, dat we een vrouwelijke vice-premier hebben?" "Ach, niet zo gaaf als onze eerste vrouwelijke president, mevrouw puntsann, die we over 24 jaar krijgen".

Waarschijnlijk ben ik wie ik ben dus kies ik voor de lotto-getallen omdat geld nu eenmaal geld is
Oud 03-02-2015, 15:26
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Wat mooi, ik had ongeveer dezelfde overwegingen

Ik wil ook wel weten met wie ik oud ga worden, maar
1) Straks word ik alleen oud ()
2) Ik ben een beetje bang dat het de volgende wordt en ik over deze denk AARGH HET HEEFT TOCH GEEN ZIN DOEII en een vet leuke tijd mis
3) Straks word ik helemaal niet oud

Oud 03-02-2015, 15:26
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Dus hallo lotto en miljoenen voor Sanne
Oud 03-02-2015, 15:59
Elin3
Elin3 is offline
Haha.

O, vraag voor de sportliefhebbers! Wat voor broek is het meest geschikt om in te skeeleren? In de zomer pak ik meestal mijn basic adidas voetbalbroekje, omdat die zo onwijs comfortabel is, maar voor nu is dat natuurlijk veel te koud
Oud 03-02-2015, 17:15
Hazel
Hazel is offline
Een lekker strakke broek
Oud 03-02-2015, 19:51
df
df is offline
Lottogetallen ja. Heel je leven je nooit zorgen te hoeven maken om geld is toch wel iets fijner dan weten wanneer je dood gaat.
Oud 04-02-2015, 13:14
Verwijderd
Nou, de kantine blijft blijkbaar alleen in leven door mijn dagelijkse vraag aan puntsann. Vooruit dan maar.

Sanne. Als je één ding aan je lover mocht veranderen, wat zou dat zijn en waarom? En weet hij dit?

Y'all know the drill, ook nietSannes mogen antwoorden!

Ik heb niet echt een lover maar de persoon die op dit moment het dichtst in de buurt komt zou ik graag grotere borsten geven. De reden is omdat haar huidige borsten niet geheel overeenstemmen met mijn smaak. En hell no dat ze dat weet
Oud 04-02-2015, 13:28
Elin3
Elin3 is offline
Ik zou mijn vriend soms willen voorzien van een uitknop, voor die momenten dat hij enorm aandacht tekort heeft en maar blijft poken en kietelen. (En dat weet hij.)

Hij heeft zijn kapsel al eens compleet veranderd omdat ik dat graag wilde
Oud 04-02-2015, 13:33
Verwijderd
Oei mijn haren zijn heilig, dat zou ik echt nooit doen

hebben we het daar niet al eens over gehad?
Oud 04-02-2015, 13:39
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oei mijn haren zijn heilig, dat zou ik echt nooit doen

hebben we het daar niet al eens over gehad?
Hij leek er wel ineens een stuk ouder door Zijn nieuwe kapsel staat hem heel goed. Zijn oude kapsel leek hij wat nerderig/ 11-jarig door

Geen idee
Oud 04-02-2015, 13:45
Hazel
Hazel is offline
Ik vind het een lastige vraag want iets willen veranderen aan je geliefde vind ik stom, ik geloof in take it or leave it. Als je écht iets aan je lover zou willen veranderen vind ik dat je gewoon een andere lover zou moeten zoeken. Dat terzijde: als ik één ding zou kunnen veranderen zou het zijn dat mijn lover wat meer pragmatischer zou moeten zijn. Ik denk dat hij dat ook wel weet.
Oud 04-02-2015, 14:19
Verwijderd
Ik zou willen dat mijn vriend wat meer liet weten dat ik speciaal voor hem ben. Hij is laatst zonder mij op vakantie geweest naar Australië. Heeft helemaal niet gevraagd of ik het ook leuk vond om te komen ofzo. Zijn twee zussen wonen daar en die ging hij bezoeken onder andere, dus waarschijnlijk heb ik nog steeds de status van een scharrel als hij me niet aan hen wil voorstellen of een leuke tijd met mij wil hebben buiten het bed om
Verder heeft ie wél opvallend veel tijd voor een of andere mokkel die hij 'Paultje' noemt. Ik moet telkens op internet lezen hoe gezellig ze het hebben
Oud 04-02-2015, 14:21
Verwijderd
En hij vindt m'n tieten te klein terwijl ik een behoorlijke bos hout voor de deur heb
Oud 04-02-2015, 14:22
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik zou willen dat mijn vriend wat meer liet weten dat ik speciaal voor hem ben. Hij is laatst zonder mij op vakantie geweest naar Australië. Heeft helemaal niet gevraagd of ik het ook leuk vond om te komen ofzo. Zijn twee zussen wonen daar en die ging hij bezoeken onder andere, dus waarschijnlijk heb ik nog steeds de status van een scharrel als hij me niet aan hen wil voorstellen of een leuke tijd met mij wil hebben buiten het bed om
Verder heeft ie wél opvallend veel tijd voor een of andere mokkel die hij 'Paultje' noemt. Ik moet telkens op internet lezen hoe gezellig ze het hebben
Citaat:
En hij vindt m'n tieten te klein terwijl ik een behoorlijke bos hout voor de deur heb
<3
Oud 04-02-2015, 14:42
Verwijderd
Hahaha
Oud 04-02-2015, 15:22
Klovorhop
Klovorhop is offline
De Vraag Van Vandaag vind ik te moeilijk, maar op die van gisteren is mijn antwoord meteen en zonder twijfel: het winnende lotnummer. Instant gegarandeerd rijk, niet die enge onzekere gezondheidszaken waar je misschienwaarschijnlijk toch niks aan kan doen behalve dat de kennis ervan alleen al je leven kan verzieken. Nee, doe maar gewoon een zak geld
Oud 04-02-2015, 15:25
Verwijderd
Op de vraag van vandaag weet ik wel een antwoord: Mijn vriend is ontzettend autistisch als de tv aan staat. Hij kan echt helemaal niks meer, ook als het een programma is dat hem eigenlijk niet interesseert. Dat vind ik strontirritant en dat weet hij ook. Verder nikssssss en ben ik het wat dat betreft aardig met Hazel eens.

De vraag van gisteren: Doe maar moneeeeeeyzzzz. Geen zorgen meer hoeven maken om geld lijkt me echt heel erg fijn. Ik hoef niet te weten met wie ik eindig, of ik kinderen krijg, wanneer ik doodga, allemaal die shit. Dat zie ik vanzelf wel. Ik zou er denk ik ook niet gelukkig van worden als ikd at wel zou weten.
Oud 04-02-2015, 15:27
Verwijderd
Oh! Of misschien dat hij niet meer met een holle rug staat, dat voorkomt waarschijnlijk een hoop rugklachten in de toekomst
Oud 04-02-2015, 15:55
df
df is offline
Voor de persoon die er het dichtst in de buurt bij komt ook; dat ze geen fan van GTST is.
Oud 04-02-2015, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Haha.

O, vraag voor de sportliefhebbers! Wat voor broek is het meest geschikt om in te skeeleren? In de zomer pak ik meestal mijn basic adidas voetbalbroekje, omdat die zo onwijs comfortabel is, maar voor nu is dat natuurlijk veel te koud
Ik ben geen sportliefhebber maar wel casual skeeleraar en ik zeg: iets dat een beetje stretchy is, verder maakt het niet uit!
Oud 04-02-2015, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Op de vraag van vandaag weet ik wel een antwoord: Mijn vriend is ontzettend autistisch als de tv aan staat. Hij kan echt helemaal niks meer, ook als het een programma is dat hem eigenlijk niet interesseert. Dat vind ik strontirritant en dat weet hij ook. Verder nikssssss en ben ik het wat dat betreft aardig met Hazel eens.
Oeh dat herken ik wel, ik ben ook ontzettend afgeleid als er een tv aan staat. Bij patiënten is dat wel eens lastig want dan vraag ik of hij even uit mag en dan zeggen ze "oh wacht ik zet het geluid wel even uit" en dan zijn er alsnog steeds bewegende beelden, vaak met ondertiteling, en moet ik me steeds bewust inhouden om niet met een half oog naar die tv te gluren. En meestal is het dan eind van de ochtend, dus dan kijken ze toch echt niets boeiends!
Oud 04-02-2015, 16:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Euh.. sinds wanneer heb jij een vriendje ik heb je potdorie twee keer aan de telefoon gehad deze week

Regels voor berichten