Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2015, 19:22
Verwijderd
Een eekhoorntje zit in zijn dennenboom. Plotseling begint de hele boom te trillen en te schudden! Het eekhoorntje kijkt naar beneden en jawel hoor: er is een olifant in zijn boom aan het klimmen.
Hij roept naar de olifant "Waar ben je mee bezig? Waarom klim je in mijn boom?"
De olifant antwoordt "Oh, niets aan de hand hoor! Ik kom daarboven gewoon even een paar peren eten."
Het eekhoorntje gilt "Idioot! Dit is een dennenboom! Er groeien hier helemaal geen peren!"
Waarop de olifant zucht en zegt "Ik heb de peren natuurlijk bij me"

Laatst gewijzigd op 17-03-2015 om 19:32.
Advertentie
Oud 17-03-2015, 19:58
Miekje*
Miekje* is offline
Oud 17-03-2015, 20:36
Qimm
Qimm is offline
Omg, moppen die ik nog niet ken
Oud 17-03-2015, 20:37
Abby.
Abby. is offline
Er zitten twee muffins in de magnetron. Zegt de een tegen de ander: "Warm hier hè?" Zegt de ander: "Aaaaah een pratende muffin!!!"

Oud 17-03-2015, 21:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er zitten een sadist en een masochist in de trein. Zegt de masochist tegen de sadist: Sla mij eens heel hard. Zegt de sadist: Nee.
Oud 17-03-2015, 22:45
Abby.
Abby. is offline
Er liep een man door de woestijn. Hij vond daar een kameel. De kameel vond van niet.
Oud 17-03-2015, 22:47
Abby.
Abby. is offline
Oh ja, Carn naamzoek. Ik deed laatst een rondje Carn-humor.

Er lopen een man en een paard over straat. Vraagt de man aan het paard: "Mag ik op je rijden?" Zegt het paard: "Je kan m'n rug op!"

;d;D;D
Oud 18-03-2015, 09:08
Elin3
Elin3 is offline
Mooie moppen. Die over de dominee
Oud 18-03-2015, 09:10
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Oud 18-03-2015, 12:31
df
df is offline
Tijdens een tentamen op de universiteit van Cambridge verzoekt een student de examinator hem een biertje en gebak te brengen.

De examinator weigert dit uiteraard resoluut, waarop de student een exemplaar van de 400 jaar oude "Laws of Cambridge" tevoorschijn haalt. En hoewel de tekst geheel in het Latijn geschreven is, zijn de reglementen nog steeds van kracht. De student laat de passage zien waar staat: "Gedurende tentamens is het de heren toegestaan te verzoeken om gebak en een glas bier."

De examinator laat, als moderne vorm van deze heerlijkheden, een grote cola en een cheeseburger bezorgen. De student is er tevreden mee en gaat slurpend en smakkend door met zijn tentamen.

Een paar dagen later vindt de student een boete van 7 pond wegens het niet dragen van een zwaard tijdens het tentamen in zijn brievenbus.

Laatst gewijzigd op 18-03-2015 om 12:55.
Oud 18-03-2015, 12:38
df
df is offline
Er komt een man van achterin de 80 bij de balie van Dienst Studentenzaken om zich in te schrijven voor een taalstoomcursus Latijn. De jongedame achter de balie kijkt de man enigszins verbaasd aan en vraagt hem: ''Meneer, waarom wilt u zich inschrijven, op uw leeftijd?''

De man antwoordt: ''Als ik in de hemel kom wil ik wel een biertje kunnen bestellen en mee kunnen praten aan de bar, want zoals u weet, wordt er in de hemel Latijn gesproken. En in mijn jeugd heb ik nooit Latijn geleerd, ik moet dus wel.''

De vrouw achter de balie vindt het allemaal wel prima en pakt een inschrijfformulier. Als de oude man het formulier heeft ingevuld en aan de jongedame terug heeft gegeven stelt zij de vraag, die nog de hele tijd in haar achterhoofd zat: ''Maar meneer, want nou als u helemaal niet naar de hemel gaat, maar in de hel komt?''

''Dat maakt niet uit'', zegt de man. ''Duits spreek ik al''

Laatst gewijzigd op 18-03-2015 om 13:08.
Oud 18-03-2015, 12:39
df
df is offline
Midden van de jaren zestig 20e eeuw: Een wat ouderwetse professor begroet, bij het betreden van de collegezaal, de studenten altijd met de zin: "Goedemorgen, heren."

De vrouwelijke studenten waren daarover op den duur zo gepikeerd, dat zij een plan bedachten. Samen met de mannelijke studenten spraken zij af dat op een ochtend alleen de vrouwelijke studenten naar het college zouden gaan.

Op de bewuste ochtend komt de professor de collegezaal binnen. Bij het binnenkomen groet hij de studenten zoals gebruikelijk. "Goedemorgen. heren." Dan ziet hij dat er alleen vrouwelijke studenten in de zaal zitten en zegt hij: "Ik zie dat er vandaag niemand is" en verlaat de zaal.
Oud 18-03-2015, 12:57
bloodyb
bloodyb is offline
Er komt een bejaarde dame bij de balie in het politiebureau en vraagt naar de afd. Zedendelicten. Even later zit ze in een kamertje met een rechercheur die vraagt wat er gebeurd is.
"Ik ben aangerand"
"Oh mevrouw toch" zegt de rechercheur geschrokken "wanneer is dat gebeurd?"
"In juni 1987"
"Maar dat is bijna 30 jaar geleden ?!"
"Ja dat weet ik maar af en toe praat ik er nog graag eens over"
Oud 18-03-2015, 13:04
df
df is offline
Er komen drie mannen aan de hemelpoort.

Petrus zegt tegen ze ''Zo, jullie krijgen straks allemaal een auto om je in de Hemel te kunnen verplaatsen. Maar let op, hoe trouwer je bent geweest aan je echtgenote, hoe mooier de auto die je krijgt.''

De eerste man, Pieter-Hendrik, was een notoire hoerenloper, en hij krijgt dan ook een Seat uit 1997. Pieter-Hendrik houdt zich stoer en bedankt Petrus en rijdt de Hemel binnen in zijn kekke Seat.

De tweede, Paul, heeft ooit één keer een dronken 'foutje' gemaakt. Vergevingsgezind als Petrus is krijgt Paul desondanks een mooie Volkswagen. Paul omhelst Petrus en kachelt achter Pieter-Hendrik aan.

Ten slotte is het de beurt aan Peter. Peter is altijd een goede man voor zijn vrouw geweest en heeft zelfs nooit gedacht aan vreemdgaan. Petrus beloont hem hiervoor door hem de allernieuwste Mercedes te geven.
In plaats van dat Peter tranen van geluk huilt, stort hij echter in elkaar en huilt van woede en frustratie.

''Wat is dat toch met jullie stervelingen'', vraagt Petrus zich hardop af, ''je had zeker weer per se een Ferrari moeten hebben ofzo, ondankbare hond''.

''Nee, nee meneer'' antwoordt de uitgehuilde Peter, ''maar ik zag net mijn vrouw langsfietsen op een driewieler''
Oud 18-03-2015, 16:14
ßuerp
ßuerp is offline
Pip naamzoek.
Citaat:
Laatst was er een airbnb'er die haar afgekolfde borstvoeding was vergeten. In eerste instantie zou ze het op komen halen maar later toch niet. Ik had het inmiddels ingevroren en aangezien ik geen ijsblokjesvorm heb, had ik het in ijslollyvormpjes gedaan. Ik dacht dat ik er misschien nog wel een fetisjist blij mee kon maken als ze het toch niet meer kwam ophalen. Maar had er eigenlijk helemaal niet meer aan gedacht.
Waren er vannacht 6 airbnb'ers, net afgestudeerd en gingen feestvieren. Belt die gast me vanmorgen dat ze het leuk hebben gehad en dat ze ijs uit de vriezer hadden gepakt. Verschrikt vroeg ik welk ijs. Hij omschreef de ijslollyvormpjes en dat 't vreemd smaakte. Hadden 2 van die gasten gewoon de betreffende ingevroren borstvoeding gegeten

ik heb nu maar een briefje gelegd op de overgebleven ijsjes
Citaat:

Heb je verteld wat het was, en zo ja, hoe reageerden ze?
Oud 18-03-2015, 16:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heb jij jouw naamzoek van mij nog gevonden?
Oud 18-03-2015, 17:38
ßuerp
ßuerp is offline
neen, zal zo kijken
Oud 18-03-2015, 17:44
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
OH MY GOD Soija ßuerp naamzoek, Türkisch kür Anfänger is nu nagesynchroniseerd in het Nederlands het is VERSCHRIKKELIJK!!!
OH MY GOD.
Oud 18-03-2015, 17:44
ßuerp
ßuerp is offline
Ze hadden er al "Lena en Cem" van gemaakt.
Oud 18-03-2015, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Pip naamzoek.
ja door de telefoon volgde na het vertellen een hoop gegil, geschreeuw en gelach.
Oud 18-03-2015, 19:09
Qimm
Qimm is offline
Ik heb ook eens wat geboekt bij airbnb
Oud 18-03-2015, 19:55
Verwijderd
Je bedoelt in het verleden of nu weer? Indien dat laatste: linkje!
Oud 18-03-2015, 21:23
Qimm
Qimm is offline
Vanavond! We gaan de 26e naar een voorstelling van Harrie Jekkers en omdat het net wat te ver is om heen en weer te kachelen in comfort, hadden we besloten een nachtje te blijven in de buurt. Het is dan ook op loopafstand van het theater! Kunnen we naderhand vast nog wel ergens wat gaan drinken en hoeft er niemand te boppen.

Hier dus
Oud 18-03-2015, 21:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
OH MY GOD.
Citaat:
Ze hadden er al "Lena en Cem" van gemaakt.
I KNOOOOOW!
Oud 18-03-2015, 21:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit de uitslag van de verkiezingen te kijken. Waar is Herman de Schermman
Oud 18-03-2015, 21:44
Qimm
Qimm is offline
Vervangen door Dionne Uitslagkanonne?
Oud 18-03-2015, 21:47
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik zit de uitslag van de verkiezingen te kijken. Waar is Herman de Schermman
Dat vroeg ik me dus ook af

edit:
blup
Oud 18-03-2015, 21:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Citaat:
Dat vroeg ik me dus ook af
ECHT HE!
Oud 18-03-2015, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Vanavond! We gaan de 26e naar een voorstelling van Harrie Jekkers en omdat het net wat te ver is om heen en weer te kachelen in comfort, hadden we besloten een nachtje te blijven in de buurt. Het is dan ook op loopafstand van het theater! Kunnen we naderhand vast nog wel ergens wat gaan drinken en hoeft er niemand te boppen.

Hier dus
Lijkt me een prima prijs voor hoe het eruit ziet
Oud 18-03-2015, 22:30
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
ja door de telefoon volgde na het vertellen een hoop gegil, geschreeuw en gelach.

krijg jij trouwens veel buitenlanders of gewoon nederlanders?

Citaat:
haha
Oud 18-03-2015, 22:31
ßuerp
ßuerp is offline
Ik ben denk ik te paranoïde om te airbnben.
Oud 18-03-2015, 22:32
Verwijderd
over airbnb gesproken; morgen komt er gratis via airbnb een fotograaf om ons huis mooi op de foto te zetten! Het is al een wonder dat we zoveel boekingen hebben met onze gare smartphone foto's die ook nog eens de hele tijd draaien als je ze op de site plaatst, laat staan hoeveel boekingen het wellicht gaat opleveren met mooie foto's!
Vloeren zijn nu geverfd, moet in de huiskamer nog 1 keer verven en dan is dat ook klaar. Dan morgenochtend meubels terugzetten, beetje cleanen en klaar. Vandaag ook 4 dezelfde bedhoezen gekocht, komt lekker profi over Het is hier nog nooit zo schoon geweest.
Oud 18-03-2015, 22:37
Verwijderd
Citaat:

krijg jij trouwens veel buitenlanders of gewoon nederlanders?

haha
beetje 50/50 denk ik. De meeste buitenlanders die komen zijn hier voor hun afstuderende familielid op de TU of omdat ze zelf iets met hun werk/studie daar doen. Maar ook gewoon vakantie soms.
We zijn ook een van de weinige in Delft die 6 mensen kunnen ontvangen. Qua stijl en prijs zie ik eigenlijk maar 1 concurrent, dat is een dame op een woonboot die dichter bij de TU zit. Leuke boot, mooie inrichting, veel slaapplekken.
Oud 18-03-2015, 23:06
ßuerp
ßuerp is offline
Oud 19-03-2015, 09:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
IK KAN NIKS OMG

behalve heel hard schrikken. Ik lees net dat Sam van Pip naar de middelbare gaat? WTF
Oud 19-03-2015, 10:06
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Lijkt me een prima prijs voor hoe het eruit ziet
Het was een stuk goedkoper dan een hotelovernachting. We hoeven alleen maar ergens te slapen
Oud 19-03-2015, 11:13
df
df is offline
Vindt nou niemand die moppen leuk? godverdomme een kwartier zitten typen
Oud 19-03-2015, 11:32
Qimm
Qimm is offline
Nee, dat is niet echt mijn humor
Oud 19-03-2015, 12:42
Verwijderd
Citaat:
IK KAN NIKS OMG

behalve heel hard schrikken. Ik lees net dat Sam van Pip naar de middelbare gaat? WTF
Ja joh hij wordt in sept al 13
Citaat:
Het was een stuk goedkoper dan een hotelovernachting. We hoeven alleen maar ergens te slapen
Oh ja ik vind sowieso airbnb 1000 keer beter dan een hotel. Veel meer bewegingsvrijheid.
Oud 19-03-2015, 13:04
Abby.
Abby. is offline
Ik moet dat toch ook eigenlijk eens proberen, Airbnb
Oud 19-03-2015, 15:31
Verwijderd
Ik zou mijn kamer best willen verhuren. Dan ga ik intussen bij mijn vriend pitten.

Al kan ik me voorstellen dat de verhuurorganisatie daar niet zo blij mee is. enzo.
Oud 19-03-2015, 18:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja joh hij wordt in sept al 13

Oh ja ik vind sowieso airbnb 1000 keer beter dan een hotel. Veel meer bewegingsvrijheid.
damn, wat heftig maar we kennen elkaar ook al honderd jaar natuurlijk
Oud 19-03-2015, 21:49
Elin3
Elin3 is offline
Eigenlijk is die jongen van de duif gewoon heel erg aardig
Oud 19-03-2015, 21:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Alle jongens zijn aardig als ze met je uit eten willen
Oud 19-03-2015, 22:01
Verwijderd
alle jongens die je eten willen betalen zijn aardig
Oud 19-03-2015, 22:02
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Alle jongens zijn aardig als ze met je uit eten willen
Daar is ie niet meer over begonnen . Hij heeft wel wat persoonlijke dingen verteld en t was verder ook wel gewoon een fijn serieus gesprek.
Oud 19-03-2015, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Ik moet dat toch ook eigenlijk eens proberen, Airbnb
stel dat je naar parijs gaat, dan kan je zoiets als dit pareltje niet vinden denk ik voor dit geld in hotel/hostel etc. Echt te mooi
https://www.airbnb.nl/rooms/162670
Oud 19-03-2015, 23:02
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
stel dat je naar parijs gaat, dan kan je zoiets als dit pareltje niet vinden denk ik voor dit geld in hotel/hostel etc. Echt te mooi
https://www.airbnb.nl/rooms/162670
Net te laat, we zijn met kerst al in Parijs geweest
Oud 20-03-2015, 19:24
Verwijderd
Ik had in Rome een fantastisch appartement op een super locatie geboekt bij airbnb. Vervolgens belde de eigenaar: of we meer van rode of witte wijn hielden, zodat ie dat voor ons klaar kon zetten als we aankwamen
Oud 20-03-2015, 21:53
Verwijderd
haaaa das een goede om te vragen wij bekijken altijd de doelgroep en dan proberen we het in te schatten. Vriendinnengroepjes geven we meestal witte wijn, groepjes mannen altijd speciaalbier, oudere lui altijd rode wijn en kinderen krijgen altijd een grote lolly. Maar om het te vragen komt nog even wat beter over ja. Ga ik onthouden! Want jij praat er nu nog over!
En sowieso ligt er op elke kussen een handdoek met een hopje en wie 2 dagen of langer blijft krijgt er ook een bos bloemen bij.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten