Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2015, 03:29
dhr.95
dhr.95 is offline
hoi ik ben een jonge van 19 jaar en ik heb een vraag over ontmaagden.
een buurmeisje van 17 jaar wil dat ik haar ontmaagd.
moet ik het doen of niet want ik heb nog nooit een meisje ontmaagd dus weet niet wat ik moet doen.
en als ik het moet doen kunnen jullie mij tips geven om het zo goed mogelijk te kunnen doen zodat ze het wel lekker vindt en dat ik haar dus niet pijn doe
Met citaat reageren
Oud 22-03-2015, 07:16
Elin3
Elin3 is offline
Zou je seks met haar willen? Je kunt ook gewoon tegen haar zeggen dat je het niet wil doen. Zeker als jij vindt dat seks thuis hoort binnen een relatie of dat de eerste keer speciaal moet zijn (en dus niet alleen om te oefenen) is dat helemaal niet raar. Waarom wil ze zo graag door jou ontmaagd worden?
Oud 22-03-2015, 12:00
dhr.95
dhr.95 is offline
Ja snap ik maar ik met haar een vrienden relatie en ze wil meer dan een vrienden relatie ze wil een vriendin en vriend relatie wat moet ik doen ik wil niet dat het de vriendschap verpest
Oud 22-03-2015, 12:06
Elin3
Elin3 is offline
Dan moet je het niet doen, geeft alleen maar gezeur en emotionele afhankelijkheid. Je moet zoiets alleen doen als je er allebei op dezelfde manier in staat.
Oud 22-03-2015, 13:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja snap ik maar ik met haar een vrienden relatie en ze wil meer dan een vrienden relatie ze wil een vriendin en vriend relatie wat moet ik doen ik wil niet dat het de vriendschap verpest
Nou, dan zeg je toch dat je geen relatie wil maar best wil neuken?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2015, 07:57
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
gewoon lekker doen....
Met citaat reageren
Oud 23-03-2015, 14:43
Geileboy8
Geileboy8 is offline
Ik zou t niet doen je kunt er achteraf nog veel gezeur mee krijgen. Dus t kan de vriendschap
Wel verpesten maar t hhoeft niet

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 25-03-2015, 00:29
1337Gamer
1337Gamer is offline
Natuurlijk doen... Dat je je nog afvraagt of je het moet doen als je pussy krijgt aangeboden :$, tenzij ze echt lelijk is gewoon doen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2015, 13:48
Verwijderd
Nou dat kan je wel zo simpel zeggen 1337Gamer, maar als zij dalijk moeilijk gaat doen is dhr.95 dalijk niet blij
Met citaat reageren
Oud 25-03-2015, 23:13
1337Gamer
1337Gamer is offline
En waarom niet? Get that pussy. Zij vraagt je zelfs lol.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2015, 06:05
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En waarom niet? Get that pussy. Zij vraagt je zelfs lol.
Seks kan hartstikke leuk zijn, maar als je er uiteindelijk een vriendschap mee verpest moet je je afvragen of die ene keer seks dat wel waard is.
Oud 26-03-2015, 15:05
1337Gamer
1337Gamer is offline
Natuurlijk . Verder zie ik niet in waarom de vriendschap persé verpest zou moeten zijn, een vriendschap kan even goed gewoon blijven bestaan met benefits hoor, een vriendschap kan altijd over gaan...

Get that pussy
Met citaat reageren
Oud 26-03-2015, 23:24
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Nou, dan zeg je toch dat je geen relatie wil maar best wil neuken?
Dit.

Citaat:
Seks kan hartstikke leuk zijn, maar als je er uiteindelijk een vriendschap mee verpest moet je je afvragen of die ene keer seks dat wel waard is.
De vriendschap kan ook al gewoon kapot gaan vanwege het feit dat zij meer wilt. En wie zegt dat het bij één keer seks blijft
Met citaat reageren
Oud 27-03-2015, 06:08
Elin3
Elin3 is offline
Natuurlijk kan die vriendschap ook anders kapot, maar als deze jongen wel seks heeft met dit meisje is er grote kans dat zij daardoor hoopt dat hij op ten duur toch wel verliefd wordt. Ook kan er een soort emotionele afhankelijkheid ontstaan, zij heeft hoge verwachtingen door de seks en het kan best dat ze hem daarna gaat claimen.

Regels voor berichten