![]() |
|
![]() |
Tja ik keur het gedrag af, zo vreemd is dat toch niet?
Los van de discussie of en zo ja wat voor'n god er is, je hebt een man met een pik en een vrouw met een kut, lijkt me zo dat 1 en 1 2 is en die pik heel toevallig precies in een kut past. Dan zijn er een aantal die denken hee laat is met mijn pik een andere pik opzoeken? Zo is niet natoer zo. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Zijn jullie echt allemaal nu zo simpel? Denken jullie dat de natuur het zo bedoeld om met een pik een andere pik te swaffelen? natuurlijk niet.
Dat dit gebeurd, (ook heel soms) bij dieren is een afwijking van hoe het hoort. Je anus is geen vagina. 1+1 is in het geval van mannen niet 2, maar gay, en niet oké. Tegenwoordig durf ik moeilijk meer over straat zonder een vork in te slikken. |
![]() |
|
Genoeg gediscussieerd over of homo zijn oké is. Daar help je de topic starter helemaal niks mee.
Edit: luisteren is moeilijk. Topic opgeschoond. De volgende die erover doorzeurt krijgt een waarschuwing
Laatst gewijzigd op 29-03-2015 om 21:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de TS mag best weten dat het niet raar of zelfs vies is om wat meer een vriend te willen doen. Groetjes. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Lees vooral ook dit stripje: If Humans Used Animal Mating Rituals. Los daarvan is het nonsens om je te baseren op wat zogenaamd natuurlijk is. Anders mag je je internet, iPhone, vaccinaties, centrale verwarming en Nikes inleveren en weer gaan poepen in de bosjes. Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Dat is gwn mijn mening deal with it, ik zal wel de enige dan zijn maar voor mij is het 100% logisch dat een man(penis) bij een vrouw(vagina) hoort.
@Thieske ik heb zelf ook wel is gefapt met vrienden vroeger, kan het je alleen niet aanraden je kan beter op het rechte pad blijven, theeft mij ook niets gebracht.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar laat hem het zelf ontdekken ipv zo af te raden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Werk, Geld & Recht |
Bekeuring maar kameraad reed in mijn auto tikmaarwat | 71 | 09-06-2006 16:43 | |
Liefde & Relatie |
whelp, half aangerand door een homo TenaciousD | 94 | 09-05-2005 09:27 | |
De Kantine |
Kameraden VIULenin | 140 | 04-06-2004 15:26 | |
Liefde & Relatie |
hoe heb jij je partner ontmoet en waar? pessimistje | 23 | 04-09-2003 21:49 | |
Software & Hardware |
IRC Funnies (Deel 2) Koen | 133 | 21-12-2001 21:31 |