Ik was benieuwd naar de vragen dus ik heb gewoon ingevuld dat ik in Vlaanderen woon.

Scheelt maar 2,8 kilometer
Citaat:
Als u de kans had om een nieuwe auto te kopen, welke auto zou voor u ideaal zijn?
|
Ik word hier gedwongen te kiezen. Er is geen nuance mogelijk. Maar ik kan me voorstellen dat er twee antwoorden, die niet genoemd worden, erg populair zouden zijn. Namelijk:
- "mijn werkgever betaalt, mij boeit het niet"
- "de optie die voor mij het goedkoopste uitpakt, zonder verdere informatie kan ik niet blind zeggen welke keuze dat zou zijn"
Daarnaast moet ik op een gegeven moment steeds kiezen tussen mijn ideale (benzine)auto en twee PHEV's. Ik koos steeds voor de benzineauto. Maar ik denk dat de enquete totaal niet achterhaalt waarom ik dat doe: ik woon in een appartement, heb geen garage en mijn auto staat dus buiten. Daar is geen oplaadplek. Het is voor mij daarom totaal niet interessant ook maar 1 cent meer uit te geven aan een (deels) elektrische auto. Ik denk dat ook dit voor een wezenlijk deel van je doelgroep geldt. Niet per sé appartementsbezitters maar überhaupt een gebrek aan degelijke oplaadoplossingen. Je enquete mist dit volledig.