Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2015, 21:27
Bertusplanet
Bertusplanet is offline
Hallo allemaal, ik zit met een klein probleempje. Een meisje uit mijn klas vind ik eerlijk gezegd best wel leuk. Ik zit het hele schooljaar al bij haar in de klas, en hebben ook het hele jaar gewoon goed contact met elkaar. Alleen hadden we zeg maar buiten school om, weinig contact. We appten bijvoorbeeld bijna nooit.

Maar nu sinds zeg maar laatste twee weken, hebben we ineens veel meer contact. We zitten bijvoorbeeld op school erg vaak naast elkaar. We zaten wel vaker eens een les naast elkaar, alleen de laatste tijd wel steeds vaker. We appen zowat de hele dag met elkaar. Mijn vraag is nu alleen, of dit komt doordat ze me misschien leuk vind, of dat het niks heeft te betekenen? Hoe kan ik hier bijvoorbeeld achter komen?

Misschien handig om te weten, we zijn beide zeventien jaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2015, 21:34
Elin3
Elin3 is offline
Spreek eens wat met haar af, buiten school om! Dat biedt kansen om er achter te komen op welke manier ze in je geïnteresseerd is.
Oud 01-04-2015, 23:47
maddudeman
maddudeman is offline
Citaat:
Hallo allemaal, ik zit met een klein probleempje. Een meisje uit mijn klas vind ik eerlijk gezegd best wel leuk. Ik zit het hele schooljaar al bij haar in de klas, en hebben ook het hele jaar gewoon goed contact met elkaar. Alleen hadden we zeg maar buiten school om, weinig contact. We appten bijvoorbeeld bijna nooit.

Maar nu sinds zeg maar laatste twee weken, hebben we ineens veel meer contact. We zitten bijvoorbeeld op school erg vaak naast elkaar. We zaten wel vaker eens een les naast elkaar, alleen de laatste tijd wel steeds vaker. We appen zowat de hele dag met elkaar. Mijn vraag is nu alleen, of dit komt doordat ze me misschien leuk vind, of dat het niks heeft te betekenen? Hoe kan ik hier bijvoorbeeld achter komen?

Misschien handig om te weten, we zijn beide zeventien jaar.
Ik heb hetzelfde maar ik vind haar leuk maar andersom weet ik niet en zij zat vorig schooljaar ook bij mij in mijn klas en ik ben 16 en zij 15
Met citaat reageren
Oud 02-04-2015, 17:18
stitch29
stitch29 is offline
Gwn es met zn 2en afspreken. Dan kan je erachter komen. Anders is et alleen maar gissen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2015, 16:29
Bertusplanet
Bertusplanet is offline
Ik zou haar best wel durven te vragen of ze iets wil doen, alleen doe het liever wat op een manier dat het niet echt een vraag is zeg maar. Bijvoorbeeld als ze problemen heeft met een vak op school, zou ik kunnen zeggen van: anders kom ik morgenmiddag wel even langs om je te helpen. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, en hoop dat jullie ook nog wat van dit soort ideeën hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten