Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2015, 12:50
df
df is offline

Iemand zin om wat Wilders-cartoons in elkaar te zetten? Misschien wel lachen om die ernaast te hangen.
Oud 19-05-2015, 12:52
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Prima en dan de koning is een dikke kankerlijer eronder.
Oud 19-05-2015, 12:54
df
df is offline
Goed idee. En een cartoon over de Holocaust! Hebben we dan alles? Of nog iets met homo's en transgenders misschien?
Oud 19-05-2015, 13:49
De Veroorzaker
De holocaust is een illusie.
Oud 19-05-2015, 13:49
De Veroorzaker
Transgenders ook.
Oud 19-05-2015, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Goed idee. En een cartoon over de Holocaust! Hebben we dan alles? Of nog iets met homo's en transgenders misschien?
moet allemaal kunnen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2015, 14:03
df
df is offline
Voor een cartoon over de Holocaust is een paar jaar terug iemand anders nog beboet.
Oud 19-05-2015, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Voor een cartoon over de Holocaust is een paar jaar terug iemand anders nog beboet.
ja ik vind dat echt nonsens, net als dat holocaust ontkenning en majesteitsschennis stafbaar is. Ook onzin dat je niet gewoon mein kampf kan kopen/huren.

Ik heb ook geen aanslag gepleegd op southpark studios omdat ze gingers beledigd hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2015, 14:27
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
ja ik vind dat echt nonsens, net als dat holocaust ontkenning en majesteitsschennis stafbaar is. Ook onzin dat je niet gewoon mein kampf kan kopen/huren.

Ik heb ook geen aanslag gepleegd op southpark studios omdat ze gingers beledigd hebben.
Ja maar het is een Joods complot. Snap dat dan.
Oud 19-05-2015, 16:50
Verwijderd
Schuld van de Rabobank.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2015, 21:49
Verwijderd
Stalen balken smelten niet door vliegtuig brandstof.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2015, 22:35
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Geertje schreef:
De enige manier om terroristen duidelijk te maken dat wij ze nooit zullen laten winnen, is datgene doen wat zij ons willen beletten te doen
Lijkt me een drogreden. Je zou ze net zo goed gewoon kunnen vertellen dat je ze nooit zal laten winnen. Daaruit volgt net zomin wie er daadwerkelijk wint.
Oud 19-05-2015, 23:00
Durian
Durian is offline
Terechte klacht.
Oud 20-05-2015, 06:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Experts mogen mij corrigeren als ik het mis heb, maar voor zover ik weet is holocaustontkenning in Nederland niet strafbaar. In Duitsland wel. Dat je Mein Kampf niet mag kopen komt niet door een verbod van de staat maar omdat degene die het auteursrecht heeft (een of andere deelstaat in Duitsland of zo?) geen kopieën uitgeeft.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 07:27
Verwijderd
In België en Nederland is het bagatelliseren, ontkennen of goedpraten van de Holocaust verboden. In Nederland heeft de Hoge Raad in 1995 (in de zaak tegen Siegfried Verbeke) bepaald dat Holocaustontkenning valt onder het discriminatieverbod en dus strafbaar is volgens de artikelen 137c en 137e van het Wetboek van Strafrecht.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaustontkenning
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 07:43
Verwijderd
Je kunt Mein Kampf wel gewoon bij veel bibliotheken lenen als je wil, al kom je dan vast ergens op een lijstje.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 07:45
Verwijderd
Mein Kampf is dan ook niet verboden, het is verboden om het boek uit te geven vanwege claims van de deelstaat Beieren die claimt het copyright te hebben. Maar dat vervalt binnenkort of is zelfs net vervallen. In ieder geval was iemand aan het voorbereiden om het opnieuw uit te gaan geven.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 07:52
Axel11
Axel11 is offline
Het is allemaal vrij casuïstisch: er zijn omstandigheden denkbaar dat de verkoop van Mein Kampf wel verboden is wegens discriminatie etc.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 09:27
De Veroorzaker
Er zijn ook omstandigheden denkbaar waarin het onthoofden van mensen wenselijk is.
Oud 20-05-2015, 11:25
df
df is offline
Mein Kampf is een verschrikkelijk kutboek trouwens.
Oud 20-05-2015, 13:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
In België en Nederland is het bagatelliseren, ontkennen of goedpraten van de Holocaust verboden. In Nederland heeft de Hoge Raad in 1995 (in de zaak tegen Siegfried Verbeke) bepaald dat Holocaustontkenning valt onder het discriminatieverbod en dus strafbaar is volgens de artikelen 137c en 137e van het Wetboek van Strafrecht.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaustontkenning
Wat een jodenstreek.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2015, 07:39
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Mein Kampf is een verschrikkelijk kutboek trouwens.
Ik vond het plot wat zwak en voorspelbaar, de hoofdpersonen waren wat vlak en de schrijfstijl wat achterhaald.
Oud 21-05-2015, 08:13
Elin3
Elin3 is offline
Mooie column hierover in de Metro
Reageren

Regels voor berichten