Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ze gaan naar 538 na de zomer....
|
Ja, en ik kan me voorstellen dat je overstapt als je een salarisverhoging van 100% krijgt maar ga dan niet voor de microfoon bléren: Nee, we doen het niet voor de centen maar we waren toe aan een nieuwe uitdaging!
![]()
|
Verwijderd
|
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat ze vijf jaar geleden al voor het vierdubbele bij een ander station aan de slag hadden kunnen gaan. En ze betalen over het grootste gedeelte ook meer dan 50% belasting. Als je jaloers bent dan wil ik je graag verwijzen naar KLB op FOK! of naar het Vivaforum, hier zijn we over het algemeen niet van het 'kijkhulliehebbemeerdanik'.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
wtf... Denk je de liefde van je leven te hebben gevonden, blijkt het je halfbroer te zijn.
http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/opva...ijn/ar-BBk4usx
|
Er zijn miljoenen Hollanders die meer verdienen dan ik en dat interesseert me ook geen fuck. Maar als C & S (die ik overigens best te pruimen vind) overstappen naar een zender die ze het dubbele betaalt nogal pissig reageren op mensen die zeggen dat ze dat voor het geld doen ruik ik een beetje hypocrisie. Als ze over een jaar 3,5 ton van een andere zender krijgen zullen ze denk ik zeggen dat 538 geen uitdaging meer voor ze was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |