Advertentie | |
|
![]() |
|
Patat met salade en een frikandel ofzo
![]() Morgen eet ik kipfilet met bloemkool en kikkererwten en curry, dat is misschien beter voor je inspiratie ![]()
|
Verwijderd
|
De inspiratie kwam in de winkel! Het wordt kip (of eigenlijk kuikens) uit de oven met tijm en honing en citroen en zo, en bulgursalade met courgette, aubergine, paprika, tomaatjes en feta. Mjamjam nu al zin in! En waarschijnlijk genoeg eten voor 2 dagen gekocht voor net boven de 10 euro
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren had ik ook iets supergeslaagds gemaakt. We hadden nog een restje gekookte sojabonen en kouseband. Toen had ik bacon en kastanjechampignons gebakken, met een uitje en knoflook en veel tijm en dragon, en later die groente erbij. Dan een mengsel van kookroom, een ei en peper en zout als sausje en dat opgegeten met ravioli gevuld met ham. Was echt uberlekker
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 5 Little Phoebe | 500 | 16-09-2011 20:52 | |
De Kantine |
zouden we over 20 nog steeds met dezelfde groep forummen? Blenderhead | 89 | 04-02-2009 11:35 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Dark Phoenix | 500 | 24-09-2007 18:46 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Bongalientje | 500 | 01-08-2007 22:34 | |
De Kantine |
het Vragenvuur #3 Kitten | 500 | 08-02-2007 15:39 | |
De Kantine |
Wat ga jij vanavond eten? Stefanie | 56 | 26-01-2004 22:37 |