Advertentie | |
|
![]() |
|
Hier wat foto's voor de mensen die er niet waren. Of wel, kijk maar even. Ik ga geen opnames openbaar maken maar die zijn er wel gemaakt daarom staat die paal in het midden, voor de microfoons.
![]() Anyway! ![]() Two Daughters of this aged stream, van Purcell. Wij zijn waternimfen en verleiden deze barokgitarist door zijn haar te kammen. ![]() Ik zing Pioggia van Respighi en in mijn verhaallijn op de achtergrond wordt iemand gedood tijdens een gevaarlijk spelletje van breath control ![]() Rusalka van Dvorak. Ik kom bij mijn vader whinen dat ik verliefd ben op iemand die sterfelijk is en dat ik ook sterfelijk wil zijn. ![]() Vele liedjes later werd ik overladen met bloemen en applaus ![]() Hier kreeg ik de uitslag van de jury. Engste moment van dat hele examen. Helemaa naar de gedver gaan met eten en alcohol met mijn familie. En ik moest een geslaagd-bandje om. Mijn vriendje en vader aan het bier. Gefotobombd door Fred, een eekhoorn die een belangrijk deel van mijn examen, mijn interieur en mijn leven is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|