Dat valt best mee, ik ben een dun persoon, totaal niet dik ofzo. Als ik op m'n benen sta, zijn m'n kuiten gespannen, maar zodra ik zit is het helemaal slap en zie je al dat vet hangen, waar ik best onzeker over kan zijn.
Als je verder niet dik bent kun je maar 1 ding doen: je kuitspieren zo min mogelijk trainen. Er zit namelijk amper vet op je kuiten, het is voornamelijk spier. En beter alternatief is dat je je mooie gespierde kuiten leert waarderen
Deze oefening is dan misschien heel erg simpel, hij is buitengewoon effectief. Het recept is simpel. Ga tien seconden op je tenen staan en zak daarna weer terug. Wacht vervolgens tien seconden en ga daarna weer tien seconden op je tenen staan. Herhaal dit drie keer en doe het meerdere malen per dag. Je kunt de oefening moeilijker maken door het op een verhoging zoals een traptrede te doen. Blijf met een been op de grond staan en zet je andere been op de rand van de traptrede. Zorg dat je hiel in de lucht zweeft. Leun eerst met je hiel naar achter en ga daarna op je tenen staan. Herhaal dit enkele keren en wissel daarna van been.
Deze oefening is dan misschien heel erg simpel, hij is buitengewoon effectief. Het recept is simpel. Ga tien seconden op je tenen staan en zak daarna weer terug. Wacht vervolgens tien seconden en ga daarna weer tien seconden op je tenen staan. Herhaal dit drie keer en doe het meerdere malen per dag. Je kunt de oefening moeilijker maken door het op een verhoging zoals een traptrede te doen. Blijf met een been op de grond staan en zet je andere been op de rand van de traptrede. Zorg dat je hiel in de lucht zweeft. Leun eerst met je hiel naar achter en ga daarna op je tenen staan. Herhaal dit enkele keren en wissel daarna van been.
Wat is het doel van de oefening? Je kuitspieren trainen waardoor ze dikker worden. Of vooral om vet te verbranden.
Maar 10 minuten per dag (met een springtouw) is een goede oefening!
Een goede manier is om op je tenen te lopen! Uiteindelijk zal het weggaan!
Nu hoef je niet 24/7 op je tenen te lopen want dat is een beetje raar
Maar 10 minuten per dag (met een springtouw) is een goede oefening!
Ook is het leuk dat na een tijd je spieren te kort worden en dat je dan wekelijks naar de fysio moet