Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2015, 21:44
Mamasexo
Mamasexo is offline
Heeii,

Mijn kuiten zijn echt mega dik, en ik wil ze dunner hebben. Ik sport veel in de week, maar toch blijven ze dik. Iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2015, 21:50
Elin3
Elin3 is offline
Heb je op andere plekken op je lichaam veel vet? Of is het een dun laagje vet, met daaronder sterke kuitspieren?
Oud 05-07-2015, 21:57
Mamasexo
Mamasexo is offline
Dat valt best mee, ik ben een dun persoon, totaal niet dik ofzo. Als ik op m'n benen sta, zijn m'n kuiten gespannen, maar zodra ik zit is het helemaal slap en zie je al dat vet hangen, waar ik best onzeker over kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2015, 09:26
Durian
Durian is offline
Ik wil juist dikkere kuiten, zijn daar ook nog tips voor?
Oud 06-07-2015, 10:50
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik wil juist dikkere kuiten, zijn daar ook nog tips voor?
Trainen? Veel fietsen?
Oud 06-07-2015, 13:22
Pluis
Pluis is offline
Als je verder niet dik bent kun je maar 1 ding doen: je kuitspieren zo min mogelijk trainen. Er zit namelijk amper vet op je kuiten, het is voornamelijk spier. En beter alternatief is dat je je mooie gespierde kuiten leert waarderen
Oud 06-07-2015, 18:19
BesteTips
BesteTips is offline
Deze oefening is dan misschien heel erg simpel, hij is buitengewoon effectief. Het recept is simpel. Ga tien seconden op je tenen staan en zak daarna weer terug. Wacht vervolgens tien seconden en ga daarna weer tien seconden op je tenen staan. Herhaal dit drie keer en doe het meerdere malen per dag. Je kunt de oefening moeilijker maken door het op een verhoging zoals een traptrede te doen. Blijf met een been op de grond staan en zet je andere been op de rand van de traptrede. Zorg dat je hiel in de lucht zweeft. Leun eerst met je hiel naar achter en ga daarna op je tenen staan. Herhaal dit enkele keren en wissel daarna van been.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2015, 18:20
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Deze oefening is dan misschien heel erg simpel, hij is buitengewoon effectief. Het recept is simpel. Ga tien seconden op je tenen staan en zak daarna weer terug. Wacht vervolgens tien seconden en ga daarna weer tien seconden op je tenen staan. Herhaal dit drie keer en doe het meerdere malen per dag. Je kunt de oefening moeilijker maken door het op een verhoging zoals een traptrede te doen. Blijf met een been op de grond staan en zet je andere been op de rand van de traptrede. Zorg dat je hiel in de lucht zweeft. Leun eerst met je hiel naar achter en ga daarna op je tenen staan. Herhaal dit enkele keren en wissel daarna van been.
Wat is het doel van de oefening? Je kuitspieren trainen waardoor ze dikker worden. Of vooral om vet te verbranden.
Oud 06-07-2015, 18:23
BesteTips
BesteTips is offline
Citaat:
Wat is het doel van de oefening? Je kuitspieren trainen waardoor ze dikker worden. Of vooral om vet te verbranden.
Het doel van de oefening is om vet te branden.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2015, 19:59
Pluis
Pluis is offline
Zo werkt dat niet met sport: je kunt niet plaatselijk vet verbranden
Oud 07-07-2015, 16:05
xgirlstime
xgirlstime is offline
Een goede manier is om op je tenen te lopen! Uiteindelijk zal het weggaan!
Nu hoef je niet 24/7 op je tenen te lopen want dat is een beetje raar
Maar 10 minuten per dag (met een springtouw) is een goede oefening!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2015, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Een goede manier is om op je tenen te lopen! Uiteindelijk zal het weggaan!
Nu hoef je niet 24/7 op je tenen te lopen want dat is een beetje raar
Maar 10 minuten per dag (met een springtouw) is een goede oefening!
Ook is het leuk dat na een tijd je spieren te kort worden en dat je dan wekelijks naar de fysio moet
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten