Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Blijkbaar heeft Koen erg genoten van zijn eten, hij kotst alles uit op het kleed, ik ga naar de keuken om materiaal te pakken om het allemaal schoon te maken, kom ik terug met een sopje is hij bezig het laatste restje op te eten. Het is zo lekker dat ie er twee keer van wil genieten
![]() doet ie echt vaak, ook van andere katten. Bah. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoop wel dat ze gewoon onder een ander account blijft ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En je komt best snel op s.com als je iets zoekt voor scholieren. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ben door een vriendin met baby al bevorderd tot "tante Eline" ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
De vervanger van mijn baas wil dat op alle documenten met interne communicatie op kantoor, zoals voorstellen voor tweets die ik ter goedkeuring naar haar stuur, het logo van ons bedrijf staat. "Gewoon voor de simpelheid."
O ja voor de simpelheid. ![]()
|
Verwijderd
|
@meiner Schwessie:
Ik heb Josi 2 weken geleden gewassen en hij is nu alweer helemaal geel en goor. Het is echt de smerigste kat die ik ooit in m'n leven heb gezien ![]() Even snel vegen in huis? Als je terugkomt nadat je stoffer en blik hebt gepakt, rara wie is er met z'n vette lichaam midden in het vuil gaan liggen? Borden met etensresten op het aanrecht? Ga er gewoon lekker in liggen! Zeiknatte badkamervloer? Dat ligt blijkbaar ook prima en daarna natuurlijk effe lekker onder een stoffige kast gaan liggen zodat het extra goed kleeft ![]() Alle katten voorzichtig naar buiten, blijven netjes op 't stoepje zitten. Behalve Joos natuurlijk, want natte aarde ligt zoveel beter. Toen m'n huisgenoot d'r vader hier aan het klussen was moesten we hem heel vaak wassen want hij was niet weg te slaan uit de emmers cement en houtschilfers en ander puin in de badkamer waar hij ondanks vele maatregelen en afscherming toch steeds weer een gaatje vond om zich doorheen te persen met als enig doel om als een varken door het vuil te rollen. Echt niet dat je die andere katten daar in de buurt zag komen ![]() Maar ondanks dat allemaal is hij zo lief en hilarisch tegelijk dat ik er eigenlijk alleen maar hard om kan lachen ![]() ![]() Mijn lievelings debieltje ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Het is echt de kattenvariant van Smeerkees.
![]() Vraagje: Heeft iemand van jullie wel eens een vriendschap 'uitgemaakt'? Door allerlei klotesituaties moet ik iemand die ik al lang ken vertellen dat ik niet bevriend met haar kan zijn op de manier waarop zij dat wil, en dat is echt één van de moeilijkste dingen die ik in tijden heb moeten doen. ![]()
|
![]() |
|
|