Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2015, 19:34
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Abs, ken jij de Veenfabriek? Wat vind je van ze?
Als in theater?
Heeeeeeeel lang (lees een jaar of 10 geleden) iets van gezien en het is me niet bijgebleven Ik weet alleen dat Sanne Vogel erin zat.
Advertentie
Oud 11-07-2015, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Hoi
Gefeliciteerd!! En wat een mooie naam! <3
Oud 11-07-2015, 20:13
Verwijderd
Citaat:
@Pip: dinsdag ga ik weer naar Den Haag. Dagje uit met moeders. We gaan sowieso naar de Anton Corbijn-expo, maar als je verder nog goeie Haagse tips hebt...
Fotomuseum is niet heel groot dus je bent daar best wel snel doorheen. Het "makkelijkst" is om dan naar het gemeentemuseum door te lopen (indien je geen museumjaarkaart hebt, wat ik niet van je verwacht eigenlijk, dan kan je een combikaartje kopen, is goedkoper).

Je bent daar op een paar minuten lopen van de supergezellige Frederik Hendriklaan (de Fred) en ik heb er zelf nog niet gegeten maar iemand was helemaal lyrisch over het ijs van de Spijssalon die daar zit.
Verder heb je daar heel veel leuke lunchrooms/eettentjes en andere leuke zaakjes. Is nog echt een leuke winkelstraat waar niet alles blokker, xenos en H&M is.

Als je iets actiefs wilt doen dan is Jump Planet superleuk. Is een oude kerk op 5 min lopen van het gemeentemuseum die ze helemaal hebben volgezet met trampolines. Je kan daar helemaal los gaan, 't zit ook tegen de wanden.

Je zit vanaf daar trouwens met het ov binnen een kwartiertje op Scheveningen. Maar daar is wel zo'n beetje alle glorie uitgevloeid inmiddels.

En nog een keer, voor iedereen, het Humanity House aan op de Prinsegracht Goed gemaakte indrukwekkende looproute door een historisch pand alsof je een vluchteling bent met alle bijbehorende procedures.
Oud 11-07-2015, 20:17
Verwijderd
Ik heb een PM met meer info voor wie wil!
Oud 11-07-2015, 20:18
Holland Oates
Holland Oates is offline
Jaaaa, meer info plz!
Oud 11-07-2015, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Jaaaa, meer info plz!
Oud 11-07-2015, 20:53
bloodyb
bloodyb is offline
Gefeliciteerd Sarah!
Oud 11-07-2015, 20:54
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Fotomuseum is niet heel groot dus je bent daar best wel snel doorheen. Het "makkelijkst" is om dan naar het gemeentemuseum door te lopen (indien je geen museumjaarkaart hebt, wat ik niet van je verwacht eigenlijk, dan kan je een combikaartje kopen, is goedkoper).

Je bent daar op een paar minuten lopen van de supergezellige Frederik Hendriklaan (de Fred) en ik heb er zelf nog niet gegeten maar iemand was helemaal lyrisch over het ijs van de Spijssalon die daar zit.
Verder heb je daar heel veel leuke lunchrooms/eettentjes en andere leuke zaakjes. Is nog echt een leuke winkelstraat waar niet alles blokker, xenos en H&M is.

Als je iets actiefs wilt doen dan is Jump Planet superleuk. Is een oude kerk op 5 min lopen van het gemeentemuseum die ze helemaal hebben volgezet met trampolines. Je kan daar helemaal los gaan, 't zit ook tegen de wanden.

Je zit vanaf daar trouwens met het ov binnen een kwartiertje op Scheveningen. Maar daar is wel zo'n beetje alle glorie uitgevloeid inmiddels.

En nog een keer, voor iedereen, het Humanity House aan op de Prinsegracht Goed gemaakte indrukwekkende looproute door een historisch pand alsof je een vluchteling bent met alle bijbehorende procedures.
Superbedankt! De expo is dacht ik ik het Gemeentemuseum Oh, en ik heb geen Museumjaarkaart wel cjp. Maar met deze tips kan ik heel veel!
Oud 11-07-2015, 21:31
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik wil wel wat meer informatie!
Oud 11-07-2015, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Superbedankt! De expo is dacht ik ik het Gemeentemuseum Oh, en ik heb geen Museumjaarkaart wel cjp. Maar met deze tips kan ik heel veel!

en oh oeps, je hebt gelijk. Nou, het gemeentemuseum ben je wel een tijdje zoet mee voor je alles hebt gezien
Oud 11-07-2015, 21:56
Verwijderd
teleurstellende plaatsing van smileys!
Oud 11-07-2015, 23:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!
Ik wil alles weten
Oud 12-07-2015, 01:09
Verwijderd
Blijkbaar heeft Koen erg genoten van zijn eten, hij kotst alles uit op het kleed, ik ga naar de keuken om materiaal te pakken om het allemaal schoon te maken, kom ik terug met een sopje is hij bezig het laatste restje op te eten. Het is zo lekker dat ie er twee keer van wil genieten
doet ie echt vaak, ook van andere katten. Bah.
Oud 12-07-2015, 01:22
df
df is offline
Is Holland Oates de nieuwe versie van trimm trabb?
Oud 12-07-2015, 01:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn katten kotsen niet zo vaak, maar die vreten het niet op. Die laten het lekker voor me liggen
Oud 12-07-2015, 01:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tot nu toe maar 2 keer hoor, dus ik moet niet zeuren.
Oud 12-07-2015, 04:46
Verwijderd
Gefeliciteerd Sarah!
Oud 12-07-2015, 04:47
Verwijderd
Mijn kat kotst steeds vaker. Zal wel met ouderdom te maken hebben. Ze is al een oma.
Oud 12-07-2015, 13:10
ßuerp
ßuerp is offline
M'n kat kotst niet.
De hond wel, meestal als ie vluchtig eet of drinkt, omdat ie greedy is. Als we t niet op tijd opruimen, eet ie t weer op.
Oud 12-07-2015, 15:42
Miekje*
Miekje* is offline
Meer info over beebie, plz!
Oud 12-07-2015, 16:39
Dekaloog
Dekaloog is offline
Gefeliciteerd, Sarah!

Ik ben benieuwd of 't gaat voorkomen dat kinderen van forumers zich hier onafhankelijk van hun ouders gaan registreren, als ze eenmaal scholier zijn.
Oud 12-07-2015, 17:09
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Zou dit forum tegen die tijd nog bestaan?
Oud 12-07-2015, 17:21
Dekaloog
Dekaloog is offline
De zoon van Pip gaat over twee maanden naar de middelbare school, dus ik denk het wel, ja.
Oud 12-07-2015, 17:56
Verwijderd
ja, ik ga dit account ook binnenkort weggooien.
Oud 12-07-2015, 18:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb sushi besteld, want lekker en fuck koken op zondag
Oud 12-07-2015, 19:01
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ja, ik ga dit account ook binnenkort weggooien.
Waarom?
Oud 12-07-2015, 20:50
Abby.
Abby. is offline
Nu wil ik ook sushi, al heb ik net heerlijk gegeten dus ik mag niet klagen (en ook niet nog meer eten)
Oud 12-07-2015, 23:38
df
df is offline
Citaat:
Waarom?
ik gok omdat ze best open is geweest over d'r hoerenactiviteiten en ze niet wil dat d'r zoon dat leest/herleidt naar haar.
Oud 13-07-2015, 07:30
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik gok omdat ze best open is geweest over d'r hoerenactiviteiten en ze niet wil dat d'r zoon dat leest/herleidt naar haar.
Fair enough.
Hoop wel dat ze gewoon onder een ander account blijft
Oud 13-07-2015, 09:41
Verwijderd
Citaat:
nu komt het over alsof ik onwijs chantabel ben en alsof het over m'n hoerenwerk alleen gaat, maar ik zit hier al de helft van m'n leven dit forum als een soort dagboek te gebruiken

En je komt best snel op s.com als je iets zoekt voor scholieren.
Oud 13-07-2015, 09:42
Verwijderd
ja ik ga hier denk ik nooit meer weg Elin3.
Oud 13-07-2015, 10:11
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
nu komt het over alsof ik onwijs chantabel ben en alsof het over m'n hoerenwerk alleen gaat, maar ik zit hier al de helft van m'n leven dit forum als een soort dagboek te gebruiken

En je komt best snel op s.com als je iets zoekt voor scholieren.
Ik snap 't. Mocht ik ooit kinderen krijgen lijkt het me ook wel raar als ik hier nog forumbaas zou zijn of als ik hier dan überhaupt nog rondloop en actief ben, samen met mensen die mijn kids dan vast "tante Miekje" en "ome Wolter" noemen (raar idee en sowieso voorlopig nog maar even niet )

Citaat:
ja ik ga hier denk ik nooit meer weg Elin3.
Oud 13-07-2015, 10:43
WolterB
WolterB is offline
Gekke naamzoek
Oud 13-07-2015, 21:10
Turk February
Turk February is offline
Gifje gemaakt.

Oud 13-07-2015, 21:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik snap 't. Mocht ik ooit kinderen krijgen lijkt het me ook wel raar als ik hier nog forumbaas zou zijn of als ik hier dan überhaupt nog rondloop en actief ben, samen met mensen die mijn kids dan vast "tante Miekje" en "ome Wolter" noemen (raar idee en sowieso voorlopig nog maar even niet )

Oh my
Oud 13-07-2015, 21:42
Abby.
Abby. is offline
Ugh, mensen die hun kinderen 'ome' en 'tante' tegen vrienden laten zeggen. Ik zeg het trouwens niet eens tegen m'n oom en tante
Oud 13-07-2015, 21:55
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ugh, mensen die hun kinderen 'ome' en 'tante' tegen vrienden laten zeggen. Ik zeg het trouwens niet eens tegen m'n oom en tante
Ik weet niet beter, al was dat ome en tante vooral tegen echte ooms en tantes of vrienden van mijn oma. Vrienden van mijn ouders sprak en spreek ik gewoon aan bij de voornaam eigenlijk.

Ben door een vriendin met baby al bevorderd tot "tante Eline"
Oud 13-07-2015, 22:30
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik weet niet beter, al was dat ome en tante vooral tegen echte ooms en tantes of vrienden van mijn oma. Vrienden van mijn ouders sprak en spreek ik gewoon aan bij de voornaam eigenlijk.

Ben door een vriendin met baby al bevorderd tot "tante Eline"
Oh, ik zou dat zo hard de kop in drukken meteen :/
Oud 13-07-2015, 23:47
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Gifje gemaakt.

[afbeelding]
Waarom kijkt ie zo?
Oud 14-07-2015, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik zou dat zo hard de kop in drukken meteen :/
En hard ook.
Citaat:
Waarom kijkt ie zo?
Dat!
Oud 14-07-2015, 08:36
Verwijderd
Ik zeg ook nooit oom en tante. Ik noem ze bij de voornaam.
Oud 14-07-2015, 08:45
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waarom kijkt ie zo?
Omdat hij is overgehaald op een podiumpje te zitten met een Siamese tweeling die zijn haar kamt, terwijl de man achter hem zijn rug masseert. Hij vindt het een bizarre situatie.

Oud 14-07-2015, 10:41
ßuerp
ßuerp is offline
Ah.
Oud 14-07-2015, 17:10
Verwijderd
Toevallig heb ik dit weekend voor het eerst dingen van Karl Pilkington zitten kijken.
En dat terwijl ik Turk al eeuwen ken en als ex heb.

Ik vond hem wel leuk, maar ik vind het leuker hoe Ricky Gervais op hem reageert en keihard lacht.
Oud 14-07-2015, 18:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb net mijn katten in bad gedaan (voor vlooien en ontharen, niet zomaar voor de leuk) en ik vond/vind het zo grappig, dat ik het eigenlijk morgen weer wil doen

Ga ik niet doen, maar het is toch fucking hilarisch
Oud 14-07-2015, 18:24
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Toevallig heb ik dit weekend voor het eerst dingen van Karl Pilkington zitten kijken.
En dat terwijl ik Turk al eeuwen ken en als ex heb.
Best wel gek, dat je mij als ex hebt. Ik vergeet dat soms.

Citaat:
Ik vond hem wel leuk, maar ik vind het leuker hoe Ricky Gervais op hem reageert en keihard lacht.
Ja, die combinatie is wel belangrijk. Maar Warwick Davis vind ik ook een goede tegenspeler voor hem.
Oud 14-07-2015, 18:26
Turk February
Turk February is offline
De vervanger van mijn baas wil dat op alle documenten met interne communicatie op kantoor, zoals voorstellen voor tweets die ik ter goedkeuring naar haar stuur, het logo van ons bedrijf staat. "Gewoon voor de simpelheid."

O ja voor de simpelheid.
Oud 14-07-2015, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Best wel gek, dat je mij als ex hebt. Ik vergeet dat soms.
En dat terwijl het zo'n fijne tijd was!
Oud 14-07-2015, 21:13
Verwijderd
@meiner Schwessie:
Ik heb Josi 2 weken geleden gewassen en hij is nu alweer helemaal geel en goor. Het is echt de smerigste kat die ik ooit in m'n leven heb gezien
Even snel vegen in huis? Als je terugkomt nadat je stoffer en blik hebt gepakt, rara wie is er met z'n vette lichaam midden in het vuil gaan liggen?
Borden met etensresten op het aanrecht? Ga er gewoon lekker in liggen! Zeiknatte badkamervloer? Dat ligt blijkbaar ook prima en daarna natuurlijk effe lekker onder een stoffige kast gaan liggen zodat het extra goed kleeft
Alle katten voorzichtig naar buiten, blijven netjes op 't stoepje zitten. Behalve Joos natuurlijk, want natte aarde ligt zoveel beter.
Toen m'n huisgenoot d'r vader hier aan het klussen was moesten we hem heel vaak wassen want hij was niet weg te slaan uit de emmers cement en houtschilfers en ander puin in de badkamer waar hij ondanks vele maatregelen en afscherming toch steeds weer een gaatje vond om zich doorheen te persen met als enig doel om als een varken door het vuil te rollen. Echt niet dat je die andere katten daar in de buurt zag komen

Maar ondanks dat allemaal is hij zo lief en hilarisch tegelijk dat ik er eigenlijk alleen maar hard om kan lachen en al helemaal als ik hem in bad doe, dan is hij net een boze furbie

Mijn lievelings debieltje
Oud 14-07-2015, 21:50
Holland Oates
Holland Oates is offline
Het is echt de kattenvariant van Smeerkees.

Vraagje: Heeft iemand van jullie wel eens een vriendschap 'uitgemaakt'?
Door allerlei klotesituaties moet ik iemand die ik al lang ken vertellen dat ik niet bevriend met haar kan zijn op de manier waarop zij dat wil, en dat is echt één van de moeilijkste dingen die ik in tijden heb moeten doen.

Regels voor berichten