Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Waarom is het zo belangrijk te achterhalen of deze email adressen bij dezelfde persoon horen?
Wat je ook zou kunnen proberen is inloggen met hun mailadres (wat jij natuurlijk niet kan), klik dan op wachtwoord vergeten. Bij sommige mailservices zie je dan een secundair email adres waar een code voor "vergeten wachtwoord" heen gestuurd kan worden.
||
![]() |
Citaat:
Ik ben nu achter een ip-adres gekomen maar de laatste 2 cijfers verschillen steeds terwijl ze van hetzelfde emailadres komen...weet jij daar meer van? |
![]() |
|
Heb je nog meer gegevens van de persoon?
Bijvoorbeeld een naam, telefoonnummer, enz. Want met alleen een ip-adres van een persoon kan je niet veel. Voor meer informatie zie: artikel "telecomgegevens-gebruiken-voor-opsporing" op rijksoverheid.nl Dus ook niet met ip-adressen die in de mailheader staan afkomstig van een hotmail- live.nl- emailadres. Want die verwijzeren allemaal naar de emailservers van microsoft) Je zou microsoft kunnen vragen, maar ik neem aan dat het ipadres van de persoon niet geven. Heb je zijn "echte" ip-adres dan kan je deze traceren tot aan de internet provider. En ik neem aan dat de internet provider geen persoonlijke gegevens aan jou geeft.
Laatst gewijzigd op 19-07-2015 om 12:28. |
![]() |
|
|