Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Oh ja, dat was ik, volgens mij. Ik vind het werk van Sasha Unisex echt prachtig, maar het is jammer dat ze zo ver weg woont. ![]() Watvoor tatoeage had die persoon die je ontmoette?
|
Verwijderd
|
Ik heb voor het eerst een luisterboek geluisterd (had wel een paar jaar lang hoorspel het bureau gevolgd op radio 1 maar dat is toch anders.). Ik kwam er veel beter in dan ik van te voren had verwacht en ik kon ook langer m'n aandacht vasthouden dan ik van te voren had verwacht. Het duurde in totaal 11 uur en ik heb hem in 2 dagen geluisterd.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het was Orange is the new black. M'n huisgenoot was de serie aan het kijken maar veel dingen gingen me te ver. Het boek is helemaal niet zo gruwelijk en gaat vooral over hoe krankzinnig het is dat zo'n vrouw die maar een heel klein aandeel had in een misdaad (geldsmokkel) en daar tien(!!!) jaar later voor moet gaan zitten. Ze is een 'all american' blondie en hoogopgeleid en valt dus erg op. Gaat ook over hoe waardeloos het gevangenissysteem is ingericht in de VS, tijdens het verblijf (corruptie en desinteresse bij medewerkers) en ook daarna, totaal geen begeleiding waardoor recidieven bizar hoog is (70%).
|
![]() |
|
Oh, is er een boek van? Ik heb de serie niet eens gezien, maar iedereen is er lyrisch over.
Echte audioboeken heb ik nog nooit geluisterd, maar ik kan wel makkelijk uren aan podcasts per dag luisteren. Ik heb zelfs een speciale podcast app op m'n foon, zodat ik alles kan ordenen en ik elke dag nieuwe afleveringen binnenkrijg. Het is echt superchill om interessante/grappige dingen te kunnen horen (en af en toe wat te leren) terwijl ik met andere shit bezig ben.
||
Citaat:
|
En ik vind OITNB echt een coole serie, heb het nieuwe seizoen er vrijwel direct doorheen gejaagd
![]() ![]()
|
|