|
|
|
Oef.
|
|
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
Ik heb ook een bladformule gemaakt voor een tijdschrift. Onder het kopje vormgeving zeg ik het een en ander over kleurgebruik en bespreek ik het effect van warme kleuren, waarbij ik ook voorbeelden van warme kleuren noem, zoals bruin. Ze zei: "Bruin vind ik echt zo'n poepkleur." Ik zei: "Ze hoeven niet per se bruin te gebruiken, ik noem het gewoon als voorbeeld van een warme kleur." Ze zei: "Waarom niet blauw?"
|
|
|
|
|
Oh wow. :'D
|
|
Ik vind dat een mooi gebaar
ik zit er al jaren over na te denken om een pion/meerdere pionnen met een dobbelsteen op 6 te laten zetten, omdat mijn oma en ik altijd Mens-erger-je-niet speelden ![]() Welke dude in DH? En deze dude.
|
|
Zit de herhaling te kijken van IHHNNG. "Ik heb zo een date met een neger."
|
|
|
|
Zit de herhaling te kijken van IHHNNG. "Ik heb zo een date met een neger."
![]()
|
|
Ik heb vorige week voor 't eerst An idiot abroad gezien, maar ik vond het nogal tegenvallen
|
|
Verwijderd
ja dat zegt m'n huisgenoot ook de hele tijd. Misschien ga ik het nog wel kijken later.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ik denk dat ze die niet bij zich had.
|
|
|
|
Ach, kon zijn dat ze ze mee had genomen.
|
|
Oh breaking bad, THA good old times!
Verzamelt er eigenlijk nog iemand huisvrouwenpunten aan het sparen? Ik ben namelijk net gaan samenwonen en heb er daarom nogal wat verdiend
|
|
|
|
Aii
Verdien je de kost, voor kostwinnaarspunten?
|
|
|
|
Verwijderd
Ik verlies echt duisent huisvrouwenpunten, want mijn vrouw doet eigenlijk alles. Alhoewel, ik kook wel altijd voor ons, maar dat is meer omdat zij moet afwassen
![]() Waarom?
|
|
|
|
Verwijderd
Maar voel je je daar dan niet schuldig over?
|
|
|
|
Overigens verdient zij meer omdat ze een hogere functie heeft dan ik.
|
|
Nog 5 weken tot de kittens komen
|
|
Verwijderd
Aw dat is ook gemeen
|