Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2015, 22:56
Verwijderd
250
Advertentie
Oud 28-07-2015, 22:57
Talenlover
Talenlover is offline
Citaat:
waar kom je vandaan?
Het noorden van Belgisch Limburg, vlakbij Nederland en (de provincie) Antwerpen
Oud 28-07-2015, 22:57
df
df is offline
Citaat:
In de faculteit Letteren is het zo dat je je resultaten bij je monitor moet gaan halen als je nog geen 60 stp hebt verdiend ze komen ook op Toledo, maar dan wat later, en de monitor geeft ook altijd wat tips ivm herexamens en toleranties, wel handig
Kortom je moet gewoon 60 punten halen luie kutstudent!
Oud 28-07-2015, 22:58
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
In de faculteit Letteren is het zo dat je je resultaten bij je monitor moet gaan halen als je nog geen 60 stp hebt verdiend ze komen ook op Toledo, maar dan wat later, en de monitor geeft ook altijd wat tips ivm herexamens en toleranties, wel handig
Ah zou verdomme handig geweest zijn voor mijn eerste jaar.
Oud 28-07-2015, 22:59
Talenlover
Talenlover is offline
Citaat:
Kortom je moet gewoon 60 punten halen luie kutstudent!
Jaja daar ben ik mee bezig! Maar je kan er in je eerste jaar dus 60 halen en ik zit nog maar in mijn eerste jaar haha
Oud 28-07-2015, 23:01
df
df is offline
Citaat:
Jaja daar ben ik mee bezig! Maar je kan er in je eerste jaar dus 60 halen en ik zit nog maar in mijn eerste jaar haha
Excuuszoeker! Van mijn belastingcenten he!
Oud 28-07-2015, 23:01
Talenlover
Talenlover is offline
Citaat:
Ah zou verdomme handig geweest zijn voor mijn eerste jaar.
Ja dat is het ook echt! En wat bemoedigende woorden zijn ook leuk als je resultaten tegenvallen
Oud 28-07-2015, 23:02
Talenlover
Talenlover is offline
Citaat:
Excuuszoeker! Van mijn belastingcenten he!

Maar vier jaar studeren is ook zo weinig hè
Verwijderd
Ik ga slapen guys! Welterusten iedereen!
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
vind ik nou ook talenlover
Oud 28-07-2015, 23:07
Macrador
Macrador is offline
Citaat:

Maar vier jaar studeren is ook zo weinig hè
Modeltrajecten zijn voor noobs.
Oud 28-07-2015, 23:08
Talenlover
Talenlover is offline
Citaat:
Modeltrajecten zijn voor noobs.
Inderdaad!
Oud 28-07-2015, 23:12
Axel11
Axel11 is offline
Gelukkig kost studeren bij jullie wat minder dan in Nederland.
Oud 28-07-2015, 23:15
Macrador
Macrador is offline
Maar eten is dan weer duurder.
Oud 28-07-2015, 23:19
Talenlover
Talenlover is offline
Tja maar mijn ouders weten wel dat ik sowieso minstens 5 jaar moet doen omdat je met een diploma Taal- en Letterkunde alleen eigenlijk niet zoveel kan doen en als je niet teveel vakken moet meenemen (2 ofzo) en die zijn niet te zwaar (4 stp ofzo), is het zelfs nog mogelijk om wel gewoon na 4 jaar in juni af te studeren, dan moet je gewoon twee jaar een vak extra doen
Oud 28-07-2015, 23:19
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Maar eten is dan weer duurder.
De supermarkt bedoel je?
Oud 28-07-2015, 23:25
Knitten.
Knitten. is offline
Goed, ik ga slapen, weltrusten allemaal!
Oud 28-07-2015, 23:26
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Welterusten!
Oud 28-07-2015, 23:51
df
df is offline
Talenover ik vind je leuk! Meer nieuwe mensen hier graag!
Oud 29-07-2015, 01:58
Verwijderd
lekker weer aapjes
Oud 29-07-2015, 04:03
Knitten.
Knitten. is offline
OKE. Mega zwaar leven alles :').

Dus ik ben chill aan het slapen, word ik wakker van geluid. Ik een beetje verward wakker worden, want ik word normaal gesproken niet echt wakker van geluid, al helemaal niet om kwart voor vijf 's nachts. Maar ik werd er dus wakker van want het was iets levends. Iets levends wat Monster mee naar binnen had genomen dus. En wat het liefst levend wilde blijven zo te horen. En het klonk echt alsof het een muis was, alhoewel het niet ging piepen. Maar goed, Monster is nogal beschermend over z'n prooi (neem het hem eens kwalijk), dus ik appte Taart met 'yo, haal morgenochtend alsjeblieft even die (hopelijk straks) dode muis mn kamer'. Maar ja, gaan slapen terwijl je kat 2 meter verderop aan het spelen is met z'n prooi is dus KUT.

Wat wil het toeval. Dat Taart net wakker word om naar de wc te gaan of weet ik het. Dus ik roep hem, zeg 'haal het weg, ik wil slapen maar kan niet achter Monster aanrennen nu'. Hij doet zuchtend het licht aan om te zeggen 'Ja later, het is echt een bizar moeilijk grote wesp. Hij gaat hem wel opeten.' Wat ook gebeurde. Nu lig ik ten eerste dood te gaan omdat ik bang ben dat Monster doodgaat door een wespensteek en ten tweede dat ik morgenochtend mogelijk op een moeilijk grote wesp ga staan omdat Monster hem toch niet helemaal heeft opgegeten
Oud 29-07-2015, 06:57
Verwijderd
Ja en ik ben wakker geworden van mn neefje
Oud 29-07-2015, 07:16
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
De verklaring van mijn vriend was dat ie dat niet mee kon nemen op de fiets want hij houdt normaal één hand aan zijn stuur en in die andere hand de tas en met twee tassen, moest ie dan zonder handen aan zijn stuur fietsen ofzo

Hij vroeg zich blijkbaar nooit af hoe ik verjaardagsboodschappen kon doen inclusief kratjes bier en flessen drinken en pakken toiletpapier en drie tassen aan mijn stuur toen ik nog geen rijbewijs had
Heeft hij er ooit gedacht dat je boodschappentassen ook aan je stuur kan hangen of dingen op de bagagedrager kunnen?
Oud 29-07-2015, 08:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat zou toch moeten want dat doe ik wel altijd!
Oud 29-07-2015, 09:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het noorden van Belgisch Limburg, vlakbij Nederland en (de provincie) Antwerpen
Toch niet regio Lommel mag ik hopen?!
Oud 29-07-2015, 09:34
Verwijderd
Enige extra aan auto dit jaar is remvloeistof vervangen en koplampen poetsen. Valt me mee.
Oud 29-07-2015, 09:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh dat is fijn ik ben altijd best zenuwachtig als mijn auto voor de apk moet
Oud 29-07-2015, 09:36
Talenlover
Talenlover is offline
Citaat:
Talenover ik vind je leuk! Meer nieuwe mensen hier graag!

Citaat:
Toch niet regio Lommel mag ik hopen?!
Ken jij een ander noorden van Beligsch Limburg dat grenst aan provincie Antwerpen en Nederland dan?
Oud 29-07-2015, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is fijn ik ben altijd best zenuwachtig als mijn auto voor de apk moet
Ik ook.
Oud 29-07-2015, 09:57
Koekje
Koekje is offline
Citaat:
OKE. Mega zwaar leven alles :').

Dus ik ben chill aan het slapen, word ik wakker van geluid. Ik een beetje verward wakker worden, want ik word normaal gesproken niet echt wakker van geluid, al helemaal niet om kwart voor vijf 's nachts. Maar ik werd er dus wakker van want het was iets levends. Iets levends wat Monster mee naar binnen had genomen dus. En wat het liefst levend wilde blijven zo te horen. En het klonk echt alsof het een muis was, alhoewel het niet ging piepen. Maar goed, Monster is nogal beschermend over z'n prooi (neem het hem eens kwalijk), dus ik appte Taart met 'yo, haal morgenochtend alsjeblieft even die (hopelijk straks) dode muis mn kamer'. Maar ja, gaan slapen terwijl je kat 2 meter verderop aan het spelen is met z'n prooi is dus KUT.

Wat wil het toeval. Dat Taart net wakker word om naar de wc te gaan of weet ik het. Dus ik roep hem, zeg 'haal het weg, ik wil slapen maar kan niet achter Monster aanrennen nu'. Hij doet zuchtend het licht aan om te zeggen 'Ja later, het is echt een bizar moeilijk grote wesp. Hij gaat hem wel opeten.' Wat ook gebeurde. Nu lig ik ten eerste dood te gaan omdat ik bang ben dat Monster doodgaat door een wespensteek en ten tweede dat ik morgenochtend mogelijk op een moeilijk grote wesp ga staan omdat Monster hem toch niet helemaal heeft opgegeten
Heb je dat beest al gevonden?
Oud 29-07-2015, 10:09
Knitten.
Knitten. is offline
Nope
Monster heeft hem denk ik toch helemaal opgegeten. En leeft nog . Ik neem aan dat zo'n 6 uur na het eten hij niet meer ineens spontaan dood neer gaat vallen ten minste
Oud 29-07-2015, 10:25
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Nee, maar het kan wel zijn dat hij straks gele en zwarte strepen, zes poten en vleugels krijgt en dat hij gaat zoemen.
Oud 29-07-2015, 10:28
Knitten.
Knitten. is offline
Oud 29-07-2015, 11:42
Koekje
Koekje is offline
Citaat:
En ik hoef niets te schrappen
Kak, dit neem ik terug
Oud 29-07-2015, 12:03
Verwijderd
goeiemorgen!
Oud 29-07-2015, 12:10
Knitten.
Knitten. is offline
Morgen
Oud 29-07-2015, 12:24
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Kak, dit neem ik terug
Killllll your darlings!
Oud 29-07-2015, 12:31
Verwijderd
Waar blijft die Windows 10 update nu?
Oud 29-07-2015, 12:31
Loezzel
Loezzel is offline
Een beest heeft me geprikt op m'n kin. Heel charmant
Oud 29-07-2015, 12:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zolang ik niets doe voel ik me best okee maar anders ben ik toch nog teveel verkouden

Dan maar op internet zoeken waar ik alles kan bestellen om mijn schaap te haken
Oud 29-07-2015, 12:33
Verwijderd
Ahw.. Sterkte
Oud 29-07-2015, 12:37
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Loes, jij bent prachtig no matter what. Heus. Echt. Ook met dat gedrocht ter grootte van de Mount Everest op je kin. Je ziet er bijna niks van. In het donker dan. Komt goed.

Oud 29-07-2015, 12:47
Loezzel
Loezzel is offline
Grrrr, je lijkt m'n vriendinnetjes wel. Ik trap er niet in! Ik verstop me vanavond
Oud 29-07-2015, 12:49
Verwijderd
Je bent toch al een aap
Oud 29-07-2015, 12:50
Knitten.
Knitten. is offline
Citaat:
Ik las knie en snapte het eerst niet
Oud 29-07-2015, 12:56
Verwijderd
Hoe is het met je hersens?
Oud 29-07-2015, 13:07
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Je bent toch al een aap

Ik heb vandaag een ansichtkaart met aapjes gekocht om naar Nederland te sturen
Oud 29-07-2015, 13:08
Knitten.
Knitten. is offline
TERING , ik vroeg net aan Taart wat Monster nou vannacht had... "ja, een wesp. Of een misschien was het eigenlijk wel gewoon een nachtvlinder.."

Ben ik voor niets nog een uur wakker gebleven omdat ik dacht dat Monster misschien wel gestoken was door een wesp
Oud 29-07-2015, 13:08
Carn
Carn is offline
Citaat:

Ik heb vandaag een ansichtkaart met aapjes gekocht om naar Nederland te sturen
Wat flauw om zo over de lokale bevolking te praten. Dat zijn ook gewoon mensen ja!
Oud 29-07-2015, 13:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ken jij een ander noorden van Beligsch Limburg dat grenst aan provincie Antwerpen en Nederland dan?
Ik erken het bestaan van België sowieso maar sporadisch.

Regels voor berichten