Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2003, 03:52
Methuselah
Methuselah is offline
Muziekgenre maakt niet echt veel uit, van trance tot hardhouse tot metal of gothic zelfs, ik wil alles wel eens proberen
ik livestream tot nu toe altijd via ID&T of Di.fm omdat de enige zijn die ik ken
Oud 02-01-2003, 08:39
DaKonium
DaKonium is offline
www.shoutcast.com

maar zelf een keer livestreamen lijkt me ook gaaf ja
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 11:38
eXcess
eXcess is offline
www.hype.fm

Harcore

Kan der zo ff niet meer bedenken
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:07
Carn
Carn is offline
ik select gewoon mn map mp3 en ga 20 gb aan muziek horen
Oud 02-01-2003, 12:31
Verwijderd
ik haat livestream net zoals ik de radio haat, ik hou er niet van om allemaal nummers aan te moeten horen die ik niet leuk vind, en als ik gewoon mp3s of cd's opzet heb ik dat probleem niet. Het is wel leuk als je een enkel keertje een leuk liedje hoort op livestream die je nog niet kende, maar dat gebeurt toch maar 1 keer in het uur dus.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 12:52
]{ing
]{ing is offline
ik luister wel vaker livestreams als ik geen zin heb om uit eigen collectie te draaien

[industrial ebm electronic] -: Digital Gunfire :- [Industrial Strength Aural Assault] [Audio/Sensory Input Infection]

[industrial ebm electronic] : ampedOut : it`s like a god`s rubbing your tummy @ stoicnoise.net

[Industrial Electronic] Detroit Industrial Underground

[Industrial Electro EBM] Immortal Continuum: Mainline dark electro industrial power noise emb right here @ 160 kbps

[industrial electronic tal] *** RantRadio *** - Industrial Electronica For Your Mind

[Drum and Bass] BassDrive - Music Beyond - 24/7 DnB and Jungle

[Ambient Drum Electronica] ::::::::: synerdata.com |:::::::::: 128k - smooth brand new electronica -

[Ambient Techno] Groove Salad: a nicely chilled plate of ambient beats and grooves. [SomaFM]

[Techno Downtempo Ambient] FlareSOUND JazzyBeats - Smooth & Stylish Downtempo Beats

deze luister ik vaak allemaal te vinden op www.shoutcast.còm
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 20:31
Methuselah
Methuselah is offline
tnx, shoutcast =

nog anderen?

Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 20:34.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 20:35
Verwijderd
ja, shoutcast is wel leuk maarja, ik leer er geen nieuwe bands meekennen en ik hoor 60% van de tijd liederen die ik niet cool vind dus ik blijf fijn bij m'n mp3-lijst.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 21:06
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ufke schreef:
ja, shoutcast is wel leuk maarja, ik leer er geen nieuwe bands meekennen en ik hoor 60% van de tijd liederen die ik niet cool vind dus ik blijf fijn bij m'n mp3-lijst.
die moet ik nog uitbouwen, heb eindelijk 'n ripper dus nu kan ik van m'n cd's alles wat ik wil op m'n HD zetten
Oud 02-01-2003, 22:02
J-roen
J-roen is offline
ik mag graag de 3voor12 nonstop pop of alternative stream opzetten.
Oud 02-01-2003, 22:07
machina82
machina82 is offline
shoutcast onder de nick machina82
Reageren

Regels voor berichten