Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
t lijkt mij best heel leuk om later les te geven, op een universiteit lijkt het me helemaal geweldig!!
Maar misschien wil ik over een paar jaar toch het bedrijfsleven in, of wat anders gaan doen ![]()
|
ja idd!!
wel op een beetje hoog niveau, niet dat ik op mensen neerkijk, maar ik heb toch het idee dat lagere opleidingen iets minder in de hand te houden zijn, zeker als je net nieuw bent als leraar maar het lijkt mij ook wel leuk hoor, lerares Frans te worden..
|
![]() |
leraar is wel een leuk beroep ja.. heb daar ook heel even aan gedacht maar dan ook heeeeeeeeel even. want dan wist ik nie in welk vak. Maarre tilburg is ook wel leuk! woon er namelijk zelf! alvast veel suc6 met je opleiding! hoop dat je net z'on leuke leraar NL word als die ik nu heb. hahahaha...
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Leraar is echt wel een leuk beroep!
Ik zit nu in het eerste jaar van de pabo en heb nu een kleuterklas en 28 januari ga ik naar groep 6. Ik had verwacht dat alleen de bovenbouw leuk zou zijn, maar de kleuters zijn echt ook heel leuk. Maar let wel op dat je al na 3/4 weken stage moet lopen. Dit is juist goed, want dan leer je gelijk veel! Ik heb het echt naar mijn zin! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tis btw alleen op de pabo dat je na 3/4 weken meteen echt stage gaat lopen. Bij de andere lerarenopleidingen heb je vaak (soms zijn er andere regels ed) eerst een soort 'snuffelstage', wij hoefden toen pas in het tweede jaar oid geloof ik echt stage te lopen (ik ben gestopt in het eerste jaar ![]() Laatst gewijzigd op 10-01-2003 om 18:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
als m'n gezondheid mee werkt ga ik volgend jaar in Tilburg lerares geschiedenis studeren...
heb heel lang zitten twijfelen tussen pabo of tilburg maar nu ik archeologie ook wel zie zitten heb ik voor Tilburg gekozen. kan ik na de P nog overstappen naar Archeologie... heb trouwens gehoord dat je Tilburg wel overal achter aan moet lopen wil je wat voor elkaar krijgen... maar ja das volgens mij wel op elke school.
|
![]() |
Oh God! Nee dank je! Dat wil ik absoluut niet worden. En als ik dat word zou ik wel een hele strenge juffie zijn. k ben super ongeduldig en als het op de basisschool is zou ik echt gek worden van die kleine ettertjes. En lesgeven op de middelbare school lijkt me al helemaal een ramp, tussen al die pubertjes die altijd maar weer propjes door de klas zitten te gooien. Docent worden? Nooit van me leven!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er serieus over nagedacht of ik lerares zou willen worden. Misschien ga ik dat ook nog wel doen. Het ligt eraan wat voor lerares dan. Op een middelbare school dan het liefst, en 1 of 2 vakken. Heb toch wel een voorkeur naar Nederlands en Frans, omdat ik die talen erg leuk vind. Op een basisschool lijkt me vrij moeilijk, die kinderen zijn nog zo klein en moeilijk om dingen aan uit te leggen. Daar komt bij dat je dan alle vakken geeft eigenlijk. Dat lijkt me ook vrij moeilijk.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn moeder is lerares en tot dat ik in de eerste kwam was ik vast besloten dat ik op een basisschool ging werken! Maar nu denk ik er toch nog wel ns overna om muziekdocent te worden. Zingen *ahum* en lekker muziek maken met kinderen! Dat lijkt me wel leuk.. Muziekdocent aan het Voortgezetonderwijs lijkt me eigenlijk niet zo want dan heeft niemand meer zin in muziek..
Maarjah! Misschien wordt ik nog wel lerares ofzo ik weet het niet ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Problemen met leraar thimoharte10 | 3 | 17-05-2013 22:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Algemene schoolzaken |