Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2003, 10:07
Martjin
Martjin is offline
wat verwacht je , waar kijk je nu al naar toe
wie wint deze keer f1?
en wie wint de amstel cup dit jaar?

zeg het hier!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2003, 12:06
PV
PV is offline
[formule 1] Ik hoop dat Verstappen weer mee kan doen in de formule 1 (is daar al wat meer bekend over? )... tsja Schumacher zal wel weer winnen als ie geen ongelukken krijgt oid. Heb weinig hoop dat iemand hem echt tegenstand kan bieden.

[voetbal] Ajax landskampioen, beker en nog verder komen in de Champions League Hoop dat er weer een paar spannende wedstrijden op tv komen En natuurlijk 't Nederlands elftal.. zijn verplicht zich te kwalificeren voor 't EK.

[darts] omdat 't ene toernooi nu bezig is en 't andere komt eraan.. hoop dat Scholten nog verder komt, dat er leuke wedstrijden te zien zijn, en dat bij de Embassy de Nederlanders ook ver komen (en dat v Barneveld wat minder arrogant mag doen)

[schaatsen] Verwacht ik niet al te veel meer van.. volg het ook niet echt meer in tegenstelling tot eerdere jaren maar misschien komt dr nog een Elfstedentocht?

[wielrennen] Armstrong zal wel weer op z'n gemakje de Tour winnen.. de Nederlanders zullen voor etappezeges moeten gaan, en dat gaat ook wel 2 of 3 keer lukken denk ik
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 13:07
Verwijderd
voetbal: Ik hoop dat Ajax nog voor een verassing kan zorgen in de Champions League. De kwartfinale halen zou natuurlijk geweldig zijn, maar dat is niet echt te verwachten. Verder gaat het landskampioenschap tussen Ajax en P$V. Ik gok dat P$V kampioen wordt doordat Ajax punten verspeelt door de CL-wedstrijden. In de beker hoop ik dat Ajax 2 weer kan stunten. Halve finale Ajax 2 - P$V 2-1 zou mooi zijn .
Verder wint AC Milan de Champions League. Het Italiaanse voetbal zal weer op de kaart worden gezet dit jaar met ook Inter En Juventus die ver zullen komen.

wielrennnen: Ik hoop dat Armstrong een keer niet de Tour de France wint, dat ben ik nu wel zat. Maar ik denk het helaas wel.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 13:32
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Ullrich komt terug en vernedert armstrong

Feyenoord kampioen en beker

nederlands elftal kwalificeert zich

romme europees en wereldkampioen

greta smit vrouwen marathon kampioen

michaud mannen marathon kampioen

pechstein ek en wk kampioen allround

leipheimmer 3de in tour

kezman naar barcalona

omniworld en agovv in eerste divisie

mvv raakt licentie kwijt

arsenal wint champions leugeau

olfers naar feyenoord

koeman vertrekt bij ajax naar barcalona

van Marwijk neemt ontslag

der komt nog wel een chick in de sport wereld die alle aandacht opeist

kournikova wordt verliefd op mij

het zijn maar voorspellingen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 14:58
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
Feyenoord kampioen en beker

van Marwijk neemt ontslag

armstrong richt zich weer helemaal op de tour, rijdt geen enkele andere wedstrijd en wint.
Oud 02-01-2003, 15:13
Gimson of Gloin
Gimson of Gloin is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef:

armstrong richt zich weer helemaal op de tour, rijdt geen enkele andere wedstrijd en wint.
geheel mee eens, verder zal leipheimer misschien een keer een goede tour rijden
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 15:26
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
van marwijk zal de volgende competitie start te slecht vinden vanwege de slechte mentaliteit
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 17:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
P$V kampioen, M.Schumi wint het F1-seizoen, Hincapie wint de mooiste wielerklassieker van het seizoen (ofwel Parijs-Roubaix), Lance wint de Tour, Feyenoord wint de Amstel Cup, MVV 11e aant eind van de competitie, verder kweenie... zie wel.
Oud 05-01-2003, 18:23
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
pechstein fout voorspeld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten