Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een van de naar O365 te migreren scholen loopt altijd en eeuwig te klagen dat we het niet goed doen in de projectgroep, dat zij het heel goed voor elkaar hebben, dat alles daar perfect is en werkt.
Ze betalen per computer per jaar ongeveer het viervoudige van wat wij betalen. Dat is niet zo erg, dat kan een keuze zijn. Maar vandaag zijn we daar dingen wezen inrichten en mijn god wat een puinhoop troffen we aan. En ze hebben niet het flauwste idee wat ze aan het doen zijn ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik begon altijd om tien uur. En met de komst van mijn collega dacht ik: laat ik dan maar net als de rest om negen uur beginnen. Toen kwam ik er achter dat zij al jaren allemaal om half tien beginnen. :')
|
Verwijderd
|
Ik heb op Google Groups een discussie over een aanpassing die door Google is gedaan in Chrome waardoor ik een vrij grote hoeveelheid ancient hardware niet meer in een webbrowser kan benaderen en er is een gozer bij die zo ongelofelijk duidelijk een End User Computing developer is en niets van de ophef begrijpt
![]() En het probleem is dus dat het niet configureerbaar is. Best naar. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Werkende mensen, assemble! #24 zeehond23 | 500 | 26-05-2015 11:37 |