Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2015, 20:03
Verwijderd
Ik wil de tekst van die liedjes weten maar niet de filmpjes kijken (slecht voor de opvoeding. Hij werd laatst al rustig van Boyzone)
Advertentie
Oud 24-09-2015, 20:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
kakvan'thoof@kak.com is tegenwoordig toegestaan :')

kakvan'thoof@k'ak.com waarschijnlijk niet . Maar volgens mij mag je heel veel in het local part stoppen, uit mn hoofd iig minstens ! # $ % & ' * + - / = ? ^ _ ` . ~ en nu vergeet ik er vast een paar
Oud 24-09-2015, 20:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik wil de tekst van die liedjes weten maar niet de filmpjes kijken (slecht voor de opvoeding. Hij werd laatst al rustig van Boyzone)
Dan tiep je in google iets ala "teksten -titel nummer & naam artiest-", en dan natuurlijk niet letterlijk dat
Oud 24-09-2015, 20:19
Holland Oates
Holland Oates is offline
Meestal staat er als je de songtitel intikt meteen al iets als 'liedje lyrics'.
Oud 24-09-2015, 21:11
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Heel chill
Ja, dat was het toen wel.

Citaat:
En wie de fuck heeft er tegenwoordig een houtkachel? Of bedoel je openhaard?
Rijke mensen.
Oud 24-09-2015, 21:36
Turk February
Turk February is offline
Ha: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=427501
Oud 25-09-2015, 02:10
ecnelis
ecnelis is offline
Ik probeer het zo hard te veranderen maar ik ben echt bijna alleen maar productief tussen 00:00 en 04:00
Oud 25-09-2015, 10:31
Klovorhop
Klovorhop is offline
er is nu steeds die radioreclame van: word luchtverkeersleider!
Dus ik dacht, oke. waarom ook niet. toch niks beters te doen.
maar ik ben dus gewoon te oud. ouch
Oud 25-09-2015, 10:38
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
waarom ga je geen notarisje spelen?
Oud 25-09-2015, 10:44
Klovorhop
Klovorhop is offline
Weinig banen, crap cv, weggezakte kennis, weinig roeping. in a nutshell.
Oud 25-09-2015, 11:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Waarom niet één of ander duf administratief baantje van 9 tot 5?
Oud 25-09-2015, 14:03
Verwijderd
Zelfs voor de dufste baantjes vragen ze een impressive cv. Hoewel ik denk dat Klovorhop daar weer overgekwalificeerd voor is.

Het zijn depressing times mensen. Laten we ons bezatten. Ik begin alvast.
Oud 25-09-2015, 14:10
Verwijderd
Maar serieus, luchtverkeersleider, dan heb je toch een superenge megaverantwoordelijkheid? Zou je die wel willen en aankunnen?
Oud 25-09-2015, 14:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat doe jij dan tegenwoordig, Stefenootje? Al flink carrière gemaakt?
Oud 25-09-2015, 14:25
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Maar serieus, luchtverkeersleider, dan heb je toch een superenge megaverantwoordelijkheid? Zou je die wel willen en aankunnen?
Zo'n grote verantwoordelijkheid is het nou ook weer niet. In het ergste geval laat je twee vliegtuigen tegen elkaar opbotsen en storten ze neer op een stad, gaan er misschien duizend mensen dood; een nihil verschil met de normale stand van zaken (wereldwijd dan).
Oud 25-09-2015, 14:25
Turk February
Turk February is offline
Waarschijnlijk raak je alleen wel je baan kwijt als je dat te vaak doet.
Oud 25-09-2015, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Wat doe jij dan tegenwoordig, Stefenootje? Al flink carrière gemaakt?
Nee.
Oud 25-09-2015, 15:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ben ook lekker werkloos.
Oud 25-09-2015, 16:23
Verwijderd
De enige die ik ken die goed is in het krijgen van duffe administratieve baantjes is iemand met een diploma niveau 2 administratief medewerker. Anders ben je al gauw overgekwalificeerd, of juist ongeschikt. En dan nog zijn het meestal heel korte tijdelijke baantjes van een maandje ofzo.
Oud 25-09-2015, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook lekker werkloos.
Ik ben niet werkloos! Maar het is wel best vervelend werk.

Ik wil er verder niet over pratuh!
Oud 25-09-2015, 16:36
Verwijderd
Citaat:
er is nu steeds die radioreclame van: word luchtverkeersleider!
Dus ik dacht, oke. waarom ook niet. toch niks beters te doen.
maar ik ben dus gewoon te oud. ouch
Ik heb dit ook overwogen, lijkt me machtig mooi. Maar ik mag ook niet.
Oud 25-09-2015, 19:15
Turk February
Turk February is offline
Vrouw op het werk: "Hij vroeg me meteen helemaal van, 'wat is je BROWSER.' Nou, toen had ik zoiets van, daar ga ik niet eens over praten. Dat weet ik echt niet en het interesseert me ook niet."
Oud 25-09-2015, 19:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Vrouw op het werk: "Hij vroeg me meteen helemaal van, 'wat is je BROWSER.' Nou, toen had ik zoiets van, daar ga ik niet eens over praten. Dat weet ik echt niet en het interesseert me ook niet."
Oud 25-09-2015, 19:35
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Misschien is Ivo Opstelten een geschikte partner, die wist niet eens wat dat was ondanks zijn functie als cybercrime-minister.
Oud 25-09-2015, 20:03
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wtfuck weten mensen dit niet? Het internet is al voor het plebs beschikbaar sinds de jaren '90! Get with the times!
Oud 25-09-2015, 20:09
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Zelfs voor de dufste baantjes vragen ze een impressive cv. Hoewel ik denk dat Klovorhop daar weer overgekwalificeerd voor is.

Het zijn depressing times mensen. Laten we ons bezatten. Ik begin alvast.
*trekt fles whiskey open* Heyooooo!

Het is ook de grootse reden dat ik niet bij mijn kutbaantje wegdurf. Daar heb ik tenminste een vast contract, en als ik ergens anders ga beginnen en ik word er na m'n proefperiode uitgeknikkerd heb ik niks meer. Probeer maar eens aan de bak te komen als dertiger zonder diploma's.
Hoewel het andere baantje wel echt extreem vet schijnt te zijn, dus mss moet ik het risico maar nemen.
Oud 25-09-2015, 20:34
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hoewel het andere baantje wel echt extreem vet schijnt te zijn, dus mss moet ik het risico maar nemen.
Je kan toch solliciteren zonder ontslag te nemen?
Oud 25-09-2015, 20:44
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Je kan toch solliciteren zonder ontslag te nemen?
Sure, maar ik kan niet bij allebei werken. Dus als ik bij de ene wordt aangenomen moet ik het andere opzeggen, maar dan is er alsnog een kans dat ik de proefperiode niet doorkom, en dan heb ik een probleem.

Nou ken ik 2 mensen die bij dat bedrijf werken en één daarvan heeft me meerdere malen aangeraden aan de baas, maar die was niet bijster enthousiast toen hij hoorde over m'n studie (wat ik volledig snap). Ik ben iig uitgenodigd om een keertje 'vrijblijvend op de koffie te komen'.
Oud 25-09-2015, 21:04
Dekaloog
Dekaloog is offline
Dat ze armoede niet verbinden aan 10 jaar rechtse regeringen vind ik altijd zo raar. Laatst ook weer in de Metro: "Goed nieuws! Belastingen omlaag! Iedereen beter af behalve minima!" Lekker nu iets leuks kopen van die paar tientjes die je overhoudt en dan straks zeker weer janken als je oma in haar eigen stront ligt vanwege de bezuinigingen. Belasting omlaag betekent dat we minder gaan krijgen, niet meer.

We hebben een linkse populist nodig.
Oud 25-09-2015, 21:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik probeer het zo hard te veranderen maar ik ben echt bijna alleen maar productief tussen 00:00 en 04:00
Ik heb al jaren een 'fulltime kantoorbaan', mijn meest creatieve/productieve periode is nog steeds in de avonduren ;P
Oud 25-09-2015, 21:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
Je moet gewoon bepaalde eigenschappen hebben. Net als Liam Neeson in Taken.
Oud 25-09-2015, 21:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
truestory gehoord in de trein:

"Welk internet heb jij?"
"Uh, ja, die van windows, die met de E"
"Oh. Ik gebruik Groom, dat is echt heel veel beter"
"Oh. Hoe ziet dat er uit?"
"Tja.. uh, ik klik dan.."
"Ja waar klik je dan op? Ik klik altijd op de E"
"Ja het is een balletje"
Oud 25-09-2015, 21:16
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Sure, maar ik kan niet bij allebei werken. Dus als ik bij de ene wordt aangenomen moet ik het andere opzeggen, maar dan is er alsnog een kans dat ik de proefperiode niet doorkom, en dan heb ik een probleem.

Nou ken ik 2 mensen die bij dat bedrijf werken en één daarvan heeft me meerdere malen aangeraden aan de baas, maar die was niet bijster enthousiast toen hij hoorde over m'n studie (wat ik volledig snap). Ik ben iig uitgenodigd om een keertje 'vrijblijvend op de koffie te komen'.
Wat voor baan is die tweede? Of heb ik daar overheen gelezen?
Oud 25-09-2015, 21:17
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:

"Welk internet heb jij?"
"Ja het is een balletje"
Omg
Oud 25-09-2015, 21:21
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben beheerder van onze intranetpagina op werk en doe dingen met social media. Voor collega's die Facebook kennen is het allemaal heel logisch maar soms krijg ik echt vragen om te huilen. Mijn collega belt ook de helpdesk met de meest onzinnige vragen.
Oud 25-09-2015, 21:30
Dekaloog
Dekaloog is offline
Die is eigenlijk wel wat te veel van 't goede. Zo erg is het nou ook weer niet.
Oud 25-09-2015, 21:30
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik ben beheerder van onze intranetpagina op werk en doe dingen met social media. Voor collega's die Facebook kennen is het allemaal heel logisch maar soms krijg ik echt vragen om te huilen. Mijn collega belt ook de helpdesk met de meest onzinnige vragen.
Zoals?
Oud 25-09-2015, 21:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoe ze een handtekening onder haar mail kan zetten of een profielfoto instelt.
Oud 25-09-2015, 21:39
Verwijderd
Citaat:

"Welk internet heb jij?"
"Ja het is een balletje"
Ooh heerlijk!
Oud 25-09-2015, 21:47
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Klinkt als iemand die ik aan de telefoon had. Ze belde in paniek ons (haar bank) op omdat de letters op haar scherm terwijl ze probeerde te internetbankieren opeens megagroot werden. Gelukkig kon ik haar het scrollwieltje en de control-toets aanwijzen en was alles weer in orde in de wereld.
Oud 25-09-2015, 22:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG dat jij er nog bent Cherry oldbie van me!
Oud 25-09-2015, 22:17
Cherry Springs
Dat is ook zo'n beetje mijn reactie op 90% van de mensen die hier nu nog actief zijn
Oud 25-09-2015, 22:30
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik heb al jaren een 'fulltime kantoorbaan', mijn meest creatieve/productieve periode is nog steeds in de avonduren ;P
Kafkastyle
Tenminste, volgens mij werkte die ook als kantoorklerk en schreef hij in de nacht.
Oud 25-09-2015, 22:34
ecnelis
ecnelis is offline
Nggg ik had twee jaar terug een kantoorbaantje als bijbaantje, als vormgever. Maar omdat er niet echt een afdeling vormgeving was werd ik bij ict weggezet en daar vloog het jargon me om de oren. Ik voelde me echt een beetje een debiel als ik weer eens iets als het internet niet aankreeg. Heb er ook niks aan ict kennis meegepikt. Wel weet ik nu alle vooroorlogse premiers omdat de databases altijd de naam van een vooroorlogse premier kregen
Oud 25-09-2015, 22:40
df
df is offline
Citaat:

We hebben een linkse populist nodig.
Roemer?
Oud 25-09-2015, 23:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is ook zo'n beetje mijn reactie op 90% van de mensen die hier nu nog actief zijn
jah
Oud 25-09-2015, 23:21
Cherry Springs
Jezus, confronterend dat er opeens 23 naast mijn V-lid staat. Vroeger waren alleen alle andere mensen zo oud.
Oud 25-09-2015, 23:35
ecnelis
ecnelis is offline
Ik dacht ook dat wij veel meer in leeftijd scheelden! Maar dat is omdat ik je niet ouder heb zien worden en ik mezelf wel.
Oud 25-09-2015, 23:39
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Jezus, confronterend dat er opeens 23 naast mijn V-lid staat. Vroeger waren alleen alle andere mensen zo oud.
Oh shush, broekie.
Oud 25-09-2015, 23:40
Cherry Springs
Citaat:
Ik dacht ook dat wij veel meer in leeftijd scheelden! Maar dat is omdat ik je niet ouder heb zien worden en ik mezelf wel.
En ook omdat die 2(?) jaar tussen ons in relatief veel minder voorstellen. Vroeger was jij gevoelsmatig een beetje het bruggetje tussen ukjes als ik en de grote groep studenten op het scholierenforum. Ik ben het wel met je eens dat dit een beetje zo'n gezellig klein hoekje van het internet is, zo'n huiskamer van een oma waar de tijd heeft stilgestaan.

Regels voor berichten