Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik snap echt niet hoe je het er mee eens kan zijn want volgens haar redenering kan de kleur geel ook erotisch zijn voor iemand dus weet je wat? We schaffen internet maar gewoon af. Alles kan aanstootgevend zijn. FOUT er moet gewoon ergens een grens getrokken worden en die grens zal altijd voor de een logisch zijn, voor de tweede arbitrair en voor de derde onlogisch. Fucking deal with it dus. |
![]() |
||
Citaat:
|
Veroorzaker, je trekt de biologische aspecten er aan de haren bij. De issues waar ik het over heb zouden niets te maken moeten hebben met geslacht. Een vrouw en een man zijn pas in de eerste plaats ouders ALS ze kinderen hebben.
En ben je ook van mening dat een kind met twee vaders dus niet aan zijn belangen komt? Of überhaupt adoptiekinderen niet? |
![]() |
||
Citaat:
Primaire geslachtsdelen zijn biologisch gezien opwindend en alle andere opwindende dingen zijn fetisjes. Dus lijkt een prima voorbeeld van een grens me, alleen met dat eerste rekening te houden. En ik vind dat onze maatschappij totaal aanstellerig doet over naaktheid maar dat is een ander verhaal. Jammer dat je de nood voelt om te gaan schelden en dat soort emotionele uitspraken neer te gooien om je argumentatie kracht bij te zetten. Verder is het een prima discussie namelijk. Maar je kunt niet echt een fatsoenlijke discussie voeren als je van tevoren al vindt dat een ander er (waar) mee moet dealen. Hoe dan ook. |
![]() |
|
In de westerse samenleving vinden veel mensen tetten opwindend. Maar dat kan heel goed cultureel bepaald zijn door het feit dat men ze niet te zien krijgt en ze nsfw zijn en dat het spannend maakt.
In Afrika zijn tetten niet bijzonder geil. In Azië maken mensen grappen dat onze mannen baby's zijn omdat ze van borsten houden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar het ging me er vooral om dat sommige mensen in dit topic echt vrij debiele uitspraken doen en denken dat dat een argument is. En van iemand als Deadlock verwacht ik beter dan 'ik ken het niet dus je overdrijft'.
||
![]() |
Citaat:
||
http://www.ondernemersplein.nl/regel/verlofregelingen/
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Klopt. Wat mij betreft krijgen ouderparen een 'budget' aan verlofuren om naar eigen inzicht te spenderen als dat haalbaar is. Hopelijk zal dat al genoeg verandering in gang zetten om iig wat betreft die eerste levensfase niet te veel dwang/quota's te hoeven toepassen. Dat leidt immers weer tot bureaucratie en onvoorziene situaties.
En anders toch dat systeem van waar Schrödinger woont.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarbij is het zeker niet zo dat overal in Europa het veel beter geregeld is en alleen Nederland de mannen het niet gunt.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
http://reports.weforum.org/global-ge...2014/rankings/ |
![]() |
||
Citaat:
Of is dat er niet, volgen we gewoon de Nederlandse wetgeving en is je gehele punt dus eigenlijk compleet niet relevant voor deze discussie en probeer je wat feiten te draaien zodat het lijkt alsof jij gelijk hebt? ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
|