|
|
Bekijk resultaten poll: Als je geen condooms durft te kopen (in een fysieke winkel) ben je niet toe aan seks. | |||
Mee eens. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 23.08% |
Mee oneens. |
25 | 64.10% |
Geen mening. |
5 | 12.82% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
![]() De opmerking werd gemaakt dat als je geen condooms durfde te kopen in een winkel, je dus onveilige seks had en je toekomst riskeerde. Dat is onzin want er zijn nog tig manieren om aan condooms te komen. En tenzij je alle alternatieven ook niet durft, kun je wat mij betreft prima seks hebben.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ok maar ik ben toch wel redelijk volwassen, zelfdenkend en vol zelfvertrouwen en toch zijn er dingen die ik in de slaapkamer doe, die ik graag doe en mijn partner ook, en waarvan ik zeker weet dat ik ze wil doen, zonder dat ik wil dat mensen buiten ons twee ervan weten.
Vind je dat ik die dingen maar niet zou moeten doen omdat ik ze niet aan de kassajuf zou vertellen bij de kruitvat? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Condooms kopen impliceert dat je seks hebt. Maar zou iemand die geen condooms durft te kopen bij Kruidvat, wel op straat met een zwangere buik of kind gezien willen worden? Dan weet ook iedereen dat je seks had...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|