Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2015, 17:22
Koekje
Koekje is offline
Ik heb van de gemeente bericht gehad dat ik een vrijstelling heb voor de gemeentetaks voor studenten omdat ik ook nog in Nederland ingeschreven sta. Dus ik heb aan mijn huisbaas gevraagd of hij dat geld dat ik aan het begin van het jaar aan hem moest betalen terug mag. Hij schreef terug dat hij ''het bedrag van 75 euro'' terug zal storten. Maar die belasting is €90
Advertentie
Oud 07-10-2015, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Heb je geen vrienden
Jawel maar ik zit altijd naast die ene vriend. En we mogen niet van plek ruilen. Alleen als er nog iemand alleen zit
Oud 07-10-2015, 18:44
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Jawel maar ik zit altijd naast die ene vriend. En we mogen niet van plek ruilen. Alleen als er nog iemand alleen zit
Middelbare stuggles
Oud 07-10-2015, 18:50
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Jeetje, in welke klas zit je? De eerste?
Oud 07-10-2015, 18:50
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
wat is er zo erg aan een keer zonder die vriend te zitten?
Oud 07-10-2015, 18:51
Kikaa*
Kikaa* is offline
Samen is toch veel gezelliger!
Oud 07-10-2015, 19:07
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
ja dat klopt, maar het is toch ook weer geen ramp
Oud 07-10-2015, 19:09
Verwijderd
Wij mochten vanaf de 4e zelf onze plaatsen kiezen.
Oud 07-10-2015, 19:10
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
ja dat klopt, maar het is toch ook weer geen ramp
Nee daar heb je gelijk in!
Oud 07-10-2015, 19:11
Kikaa*
Kikaa* is offline
Maar ik vind het meer bullshit dat iedereen altijd een vaste plek moet hebben in de klas. Om namen te leren kennen ok, maar ik ergerde me er altijd aan dat ik in de vijfde nog steeds op een vaste plek in de klas zat. Maar goed, ik ben dan ook geen docent dus misschien zijn vaste plekken wel onwijs handig!
Verwijderd
Citaat:
Wij mochten vanaf de 4e zelf onze plaatsen kiezen.
Jeetje
Verwijderd
Oh is dat standaard tegenwoordig? /ouwelul
Oud 07-10-2015, 19:13
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Oh is dat standaard tegenwoordig? /ouwelul
Bij mij wel in ieder geval!
Oud 07-10-2015, 19:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kan het me niet eens meer herinneren
Oud 07-10-2015, 19:14
Verwijderd
Op mijn opleiding zitten meer leerlingen in een klas en kunnen ze ook zonder vaste plaatsen.
Oud 07-10-2015, 19:15
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik kan het me niet eens meer herinneren
De tijd gaat snel! Ik ben (officieel) ook al over de helft van mijn studie.
Oud 07-10-2015, 19:16
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Op mijn opleiding zitten meer leerlingen in een klas en kunnen ze ook zonder vaste plaatsen.
Ja precies! Pas zei een docent tegen me dat ik 's ochtends niet aanwezig was tijdens zijn hoorcollege.
Oud 07-10-2015, 19:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wow idd Nog iets gehoord van je stageplek?
-Marleen
-Marleen is offline
Ik heb nergens een vaste plek lol
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik werk alweer bijna acht jaar
Oud 07-10-2015, 19:18
-Marleen
-Marleen is offline
Wel kut, iedereen probeert altijd mijn plek in te pikken
Oud 07-10-2015, 19:19
-Marleen
-Marleen is offline
Alleen mensen, die zich misdragen, hebben een vaste plek - vooraan
Oud 07-10-2015, 19:21
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wow idd Nog iets gehoord van je stageplek?
Nou het gesprek liep iets anders dan verwacht. De bedoeling was om mijn project (dus geen stage) op dat laboratorium uit te voeren. Dus in plaats van op school op het lab daar in het laboratorium, dus geen stage. Maar na een lang gesprek vroeg die man of ik een nieuwe scheidingsmethode op wil proberen te stellen. Ik mag er tijdens mijn project mee beginnen (dit is totaal niet de bedoeling van het project, maar mijn begeleider is echt heel erg enthousiast) en als ik het leuk vind en/of iéts verder kom mag ik eventueel verder onderzoek doen op dat lab tijdens mijn minor. Ik moet dan even kijken of ik mijn minor invul met een volledige stage, of deels invul met een stage want ik zou eigenlijk een farmaceutische minor gaan doen. En mocht ik dan alsnog iets verder komen, dan kan ik daar ook afstuderen. Dus uh. Ja. Spannend enzo! Totaal niet verwacht dit. Ik wist de eerste week echt niet wat ik ervan moest denken, vooral omdat het eigenlijk nog een stap te hoog is, maar ik ga er gewoon voor en ik zie het wel.
Oud 07-10-2015, 19:21
Kikaa*
Kikaa* is offline
Oh ja, en ik heb natuurlijk geen verstand van microbiologie. Maar biologen in school willen me helpen enzo, dus dat is erg fijn!
Oud 07-10-2015, 19:24
Verwijderd
Ik hoef ook nog maar 1, 5 jaar
Oud 07-10-2015, 19:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nou het gesprek liep iets anders dan verwacht. De bedoeling was om mijn project (dus geen stage) op dat laboratorium uit te voeren. Dus in plaats van op school op het lab daar in het laboratorium, dus geen stage. Maar na een lang gesprek vroeg die man of ik een nieuwe scheidingsmethode op wil proberen te stellen. Ik mag er tijdens mijn project mee beginnen (dit is totaal niet de bedoeling van het project, maar mijn begeleider is echt heel erg enthousiast) en als ik het leuk vind en/of iéts verder kom mag ik eventueel verder onderzoek doen op dat lab tijdens mijn minor. Ik moet dan even kijken of ik mijn minor invul met een volledige stage, of deels invul met een stage want ik zou eigenlijk een farmaceutische minor gaan doen. En mocht ik dan alsnog iets verder komen, dan kan ik daar ook afstuderen. Dus uh. Ja. Spannend enzo! Totaal niet verwacht dit. Ik wist de eerste week echt niet wat ik ervan moest denken, vooral omdat het eigenlijk nog een stap te hoog is, maar ik ga er gewoon voor en ik zie het wel.
Oh, wow Op zich supertof natuurlijk maar ik vond het ook echt een meerwaarde om meerdere verschillende stageplaatsen gehad te hebben bij verschillende instanties. Zo heb ik een diagnostische en een research stage gelopen.
Oud 07-10-2015, 19:26
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik hoef ook nog maar 1, 5 jaar
Ja ik ook! Al hoewel ik wel wat vertraging op ga lopen tijdens mijn stage, maar het gaat SNEL. Ik heb gewoon nog maar 14 weken les. Daarna minor en afstuderen.
Oud 07-10-2015, 19:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij ging het toen ook ineens supersnel, ondanks dat ik toen ook vertraging op heb gelopen en mijn afstudeerstage grotendeels parttime heb gedaan.
Oud 07-10-2015, 19:28
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Oh, wow Op zich supertof natuurlijk maar ik vond het ook echt een meerwaarde om meerdere verschillende stageplaatsen gehad te hebben bij verschillende instanties. Zo heb ik een diagnostische en een research stage gelopen.
Ja, ik ga het nu nog niet inplannen en ik zie het wel. Aan de andere kant is het wel weer heel leuk om met je eigen ziekte bezig te zijn. Maar zoals ik al zei: ik mis kennis over microbiologie, waardoor het best wel lastig is. Ik zie dus wel of ik ermee verder ga/hoe het loopt!
Oud 07-10-2015, 19:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ja, ik ga het nu nog niet inplannen en ik zie het wel. Aan de andere kant is het wel weer heel leuk om met je eigen ziekte bezig te zijn. Maar zoals ik al zei: ik mis kennis over microbiologie, waardoor het best wel lastig is. Ik zie dus wel of ik ermee verder ga/hoe het loopt!
Ik ben afgestudeerd op longziekten Dat vond ik ook wel echt tof dus ik snap het wel. En denk dat dat een goede instelling is! Voor nu ben je iig op een goede plek onder de pannen.
Oud 07-10-2015, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ook! Al hoewel ik wel wat vertraging op ga lopen tijdens mijn stage, maar het gaat SNEL. Ik heb gewoon nog maar 14 weken les. Daarna minor en afstuderen.
Ja, als stage leuk is gaat het sowieso snel. Wat moet je doen als je geen les meer hebt? Alleen stage? En afstudeerproject/scriptie?
Oud 07-10-2015, 19:33
Verwijderd
Ik weet niet precies hoe dat heet
Oud 07-10-2015, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Middelbare stuggles
Ja echt ey...

Citaat:
Jeetje, in welke klas zit je? De eerste?
Tweede
Oud 07-10-2015, 19:35
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik ben afgestudeerd op longziekten Dat vond ik ook wel echt tof dus ik snap het wel. En denk dat dat een goede instelling is! Voor nu ben je iig op een goede plek onder de pannen.
Ik vroeg me toevallig net af of jij niet ook wat gedaan had met longen. Nou ja ook, maar beide met je eigen zooi zeg maar!

Citaat:
Ja, als stage leuk is gaat het sowieso snel. Wat moet je doen als je geen les meer hebt? Alleen stage? En afstudeerproject/scriptie?
Na die twaalf weken minor. Kan zowel stage, les als een combinatie van beide zijn, maar het is toch anders dan 'algemene les' over je studie. En daarna heb ik inderdaad mijn stage/afstudeerstage en scriptie!
Oud 07-10-2015, 19:36
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja echt ey...

Tweede
Aha oke!
Oud 07-10-2015, 19:36
Verwijderd
Citaat:
wat is er zo erg aan een keer zonder die vriend te zitten?
Omdat ik vandaag altijd naast hem hoor te zitten, dus vandaag een hele dag alleen zat. En dat is saaaaaai
Oud 07-10-2015, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Maar ik vind het meer bullshit dat iedereen altijd een vaste plek moet hebben in de klas. Om namen te leren kennen ok, maar ik ergerde me er altijd aan dat ik in de vijfde nog steeds op een vaste plek in de klas zat. Maar goed, ik ben dan ook geen docent dus misschien zijn vaste plekken wel onwijs handig!
Ze weten mijn naam echt wel hoor 'maar als iedereen het gaat doen'...
Oud 07-10-2015, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nergens een vaste plek lol
Ik wel, achteraan
Oud 07-10-2015, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Alleen mensen, die zich misdragen, hebben een vaste plek - vooraan
Dit jaar nog niet gehad. Komt misschien nog wel
Oud 07-10-2015, 19:40
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik wel, achteraan
Je bent zooooo 13
Oud 07-10-2015, 19:40
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ze weten mijn naam echt wel hoor 'maar als iedereen het gaat doen'...
Ja ik bedoelde ook dat ik het snap als docenten dat aan het begin van het schooljaar doen, maar dat ik het daarna onzin vind. Heb je al enig idee wat je later wil gaan doen?
Oud 07-10-2015, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Je bent zooooo 13
Oud 07-10-2015, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Ja ik bedoelde ook dat ik het snap als docenten dat aan het begin van het schooljaar doen, maar dat ik het daarna onzin vind. Heb je al enig idee wat je later wil gaan doen?
Niet echt. Misschien ook iets op zee net als mijn vader. En anders iets met party's!
DJ geluid dinges of lichten.
Oud 07-10-2015, 19:44
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Niet echt. Misschien ook iets op zee net als mijn vader. En anders iets met party's!
DJ geluid dinges of lichten.
Ik las iets met panty's. En je ziet het vanzelf wel!
Oud 07-10-2015, 19:45
Verwijderd
Hahaha neee
Ja ik kijk wel wat er gebeurt. Yolo
Oud 07-10-2015, 20:02
Miekje*
Miekje* is offline
Leerlingen op vaste plekken in de klas is op meerdere manieren heel handig Maar als je ze zelf een beetje laat zijn zonder daar iets over te zeggen, hebben ze na een les of twee toch meestal wel een vaste plek. Macht der gewoonte.
Oud 07-10-2015, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Macht der gewoonte.
Klinkt als zo'n boek. Miekje en de macht der gewoonte.
Morgen meteen beginnen met schrijven!
Oud 07-10-2015, 20:59
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
ja op de vijfde is het misschien dubieus, maar toch is het vaak nog een grote kinderachtige bende. Dus dat ze de kleuters een beetje uit elkaar halen is niet heel erg gek.
Oud 07-10-2015, 21:00
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik wel, achteraan
ik zat altijd lekker vooraan zoals het hoort!

Regels voor berichten