Advertentie | |
|
![]() |
|
ik koop veel online, maar zelden kleding. Voor mij is het belangrijk dat de stof niet (in mijn ogen) "vies" aanvoelt en dat kan ik alleen met mijn handen controleren. Bovendien ben ik erg kort en staan sommige dingen daardoor raar, dus dat zie ik liever voordat ik het koop. Is trouwens op basis van slechte ervaringen allemaal.
Schoenen koop ik wel online, dat is bijna altijd prima. 1 keer waren schoenen te smal, retouren vind ik dan wel een gedoe.
|
Ik koop vrijwel al m'n kleren/schoenen online. Uit ervaring weet ik dat er hier in de winkels vrij weinig te vinden is wat ik leuk vind en pas. Vaak zijn kleren in grote maten extreem lelijk, onflatteus en ook nog eens onnodig duur.
Bij buitenlandse webwinkels hebben ze vaker dingen die ik tof vind en het is online makkelijker te zien wat er is in jouw maat en hoeveel het kost. Ik koop alleen maar dingen uit de sale, en zo heb ik voor weinig geld toch toffe dingen. Bij de meeste winkels weet ik inmiddels hoe de maten werken, maar mocht het een keer niet goed zijn, dan is het ook supermakkelijk om het weer terug te sturen. Reviews van anderen helpen ook wel om te bepalen hoe iets valt. Al een jaar of 10 koop ik mijn t-shirts bij threadless, want ik weet dat die passen en dat de kwaliteit goed is. Verder bestel ik wel eens wat bij ASOS, en in Nederland bij wehkamp (voor basic dingen). 'Echt' winkelen doe ik nog maar zelden, meestal alleen als er iemand anders bij is, want ik kan echt heel slecht tegen mensen. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik koop schoenen niet online want die moeten wel lekker zitten. Maar voor de meeste dingen weet ik wel welk model kleding me past (en ook welke stof ik prettig vind voelen trouwens) dus dat kan lekker online. Ik ga wel soms nog eerst zelf de stad door naar de kleinere zaakjes voor boeiende kleren ipv eenheidsworst, en dan daarna de rest van wat ik nodig heb online.
Laatst gewijzigd op 09-10-2015 om 05:22. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik kreeg van de week een shirt binnen dat ik op aliexpress had besteld, en op de review pagina zag ik veel "muuh het shirt is veels te klein ![]()
|
Ik bestel schoenen steeds vaker online. Ik heb zooltjes en pas zeker niet alle schoenen maar kan over het algemeen wel gauw zien op plaatjes maar ook in de winkel of het kan, daarvoor hoef ik ze niet perse te passen. Op internet is veel keuze en ik heb gewoon geen energie om tig winkels af te gaan zonder succes. En bij zalando kan je super makkelijk terugsturen. T-shirts online lukt ook wel maar broeken en andere dingen pas ik liever eerst.
Ik pas overigens regelmatig iets in een winkel wat ik leuk vind maar nog te duur en dan houd ik in de gaten op de site of het afgeprijst is en dan kan ik zo de goede maat bestellen.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |