Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou het niet doen, want ik ben a) geen gezonde proefpersoon en b) allergisch voor allesch. Daarbij haat ik ziekenhuizen. Maar niemand zou mij ook aannemen voor een experiment, dus ik sta ook niet echt voor de keuze. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou wel een orka willen zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hij houdt ook van metal en shit en ik helemaal niet en toen hoorde ik laatst een liedje wat best wel metal klonk en waarvan ik dacht HEUJ DIT IS COOL YES NU KAN IK TEGEN M. ZEGGEN DAT IK METAL SOMS TOCH TOF VIND HOERAAAA.
Was het een cover van Taylor Swift :')
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij ons is het zo dat ik houd van character-based plot, en dat hij houdt van plot-driven characters. Dat sluit elkaar vaak uit. En ik houd van claustrofobische en persoonlijke verhalen, terwijl hij houdt van groot en episch. De enige film die we allebei leuk vinden is de nieuwe Mad Max. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik vind iPhones chill, dit is geloof ik m'n 4e en ik kreeg in dit geval gewoon gratis een nieuwe uiteraard. Denk dat de postbode 'm had laten vallen ofzo. De nieuwe geeft 0 problemen ![]()
||
Citaat:
Behalve dat je ouders niet willen dat je 't doet, maar mijn ouders willen bijvoorbeeld ook niet dat ik doe aan parachutespringen, bunjeejumpen of zonder sjaal naar buiten gaan. Terwijl op die dingen ook geen taboe zit. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() (Oke, hij houdt vooral van films met explosies en zombies en geweld en shit, oh en heel erg van science fiction ![]() ![]()
|||||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
En ze zijn bang voor enge ziektes en aids.
|
![]() |
Hoewel ik denk dat mijn ouders me niet gelijk zouden onterven als ik als sekswerker aan de slag zou gaan. Ze zouden er ook geen feestje om vieren en als 't om geld zou gaan zouden ze me dat liever geven, maar als ik het zou doen omdat awesome dan denk ik dat ze daar even aan zouden moeten wennen maar dat het wel goed zou komen
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Kijken jullie al Steven Universe? Dat is animatie en grappig maar ook een beetje sci-fi en echt belachelijk goed ik kan niet stoppen met het aan iedereen aanraden ahh. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|