|
|
Een drinkfontein! Katten (en dieren in het algemeen) hebben liever stromend water, omdat in de natuur stilstaand water slecht is. Mijn katten (vooral Zwart) was geobsedeerd door de kraan in de badkamer, dus op aanraden van de dierenarts heb ik zo'n ding gehaald. Ze drinken nu veel meer en dat is ook heel goed voor de nieren enzo
30 euro goed gespendeerd.
|
||||
|
|
|
Citaat:
Een drinkfontein! Katten (en dieren in het algemeen) hebben liever stromend water, omdat in de natuur stilstaand water slecht is. Mijn katten (vooral Zwart) was geobsedeerd door de kraan in de badkamer, dus op aanraden van de dierenarts heb ik zo'n ding gehaald. Ze drinken nu veel meer en dat is ook heel goed voor de nieren enzo
30 euro goed gespendeerd. |
||||
|
|
|
Citaat:
O, en dan vergeet ik er nog een hoop, we hebben ook een vijver met veel goudvissen, een salamander en minimaal 5 van deze exemplaren:
[afbeelding] |
||||
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Huisdier voor op kamers. | Skilly | Flora & Fauna | 21 | 05-05-2010 18:46 |
| huisdieren lifestyle | Verwijderd | Lifestyle | 118 | 20-05-2006 15:41 |
| Huisdieren & Kosten | wizkid | Flora & Fauna | 13 | 07-12-2005 20:46 |
| Verjaardag huisdieren | AlopiA | Flora & Fauna | 25 | 17-07-2004 14:05 |
| Reptielen als huisdier | Super-Eefjuh | Flora & Fauna | 3 | 13-05-2003 17:51 |
| huisdieren = dierenmishandeling | dierenliefhebster | Flora & Fauna | 114 | 31-07-2002 01:59 |