|
|
Bekijk resultaten poll: Hoe preuts ben jij? | |||
Zeer preuts |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 23.08% |
Preuts |
5 | 12.82% |
Niet preuts |
19 | 48.72% |
Helemaal niet preuts |
6 | 15.38% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Had jij niet nog een PM te beantwoorden, of krijg ik nu geen reactie meer door foutief smiley-gebruik? ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, zal ik straks even doen. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Niet preuts. Op het naaktstrand liggen of topless zonnen hoeft van mij niet zo (voor het laatste heb ik vooral gewoon het lef niet
![]()
|
Ik denk dat ik best preuts ben. Ik kleed me liever niet om met anderen erbij (niet helemaal naakt in ieder geval, in ondergoed ligt aan de persoon), ik ben ook niet zo van veel huid laten zien in het openbaar. Dus inderdaad niet in bikini op de fiets enzo
![]() Maar naar een sauna zou ik ook niet gaan. Zeg nooit nooit, maar ik vind je naakte lichaam wel iets wat je niet aan iedereen hoeft te flashen. Gewoon normaal preuts dus.
|
Ik ben best preuts, maar ik zou niet weten waarom andere mensen hetzelfde zouden moeten zijn. Persoonlijke voorkeur =/= maatschappelijk goed.
In bikini op de fiets lijkt me trouwens wel leuk, want dan heb je toch geen sociaal contact met anderen. Maar omkleden/sauna/naaktstrand hoeft van mij niet zo, en in de praktijk ben ik voor bikini's ook veel te preuts. Bovendien straal je in een hoog uitgesneden eighties-badpak met panterprint toch veel meer seks uit. ![]() |
![]() |
|
Ik denk verder ook niet echt in termen van 'met je lichaam te koop lopen', al helemaal niet in negatieve zin. Mensen moeten doen waar ze zich comfortabel bij voelen.
Bijvoorbeeld die fietstocht in bikini op een warme zomerdag, als je net van het strand komt. Ik zou het zelf niet doen maar ik kan me heel goed voorstellen dat 't fijn is, de wind en 't zonlicht op je huid. |
![]() |
|
Als ik het betrek op in combinatie met mannen / liefde / seks dan zit er bij mij een groot verschil tussen hoe wel of niet verlegen ik ben om me bloot te geven.
Als het casual is dan sta je sowieso in de lust-modus, dus dan heb ik er totaal geen moeite mee dat hij me nakend ziet, maar zo in het begin van een relatie of liefde, wanneer hij je dus voor het eerst echt bekijkt en het ook werkelijk uitmaakt of hij je mooi vindt, dan kan ik daar wel even verlegen om zijn. In mijn verdere handelen of denkbeelden ben ik zeker niet preuts.
||
Citaat:
In verder handelen doe ik niet iets niet omdat ik te preuts ben, maar gewoon omdat ik bepaalde dingen niet netjes vind.
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik helemaal niet preuts ben. Vind het helemaal geen probleem me om te kleden waar anderen bij zijn, of in mijn blootje van de douche naar de kamer te lopen en vice versa. Een enkele keer wordt er grappend op gereageerd, dat het misschien toch een beetje gek is om in mijn blootje een schone onderbroek te gaan halen terwijl er mensen op bezoek zijn. Verder plas ik thuis bijna altijd met de deur open. Dat doe ik zelfs op mijn werk, als ik met collega's aan het praten ben en ineens heel nodig moet plassen ofzo. Ze vinden het verder geen probleem, geloof ik
![]() ![]() Ohja en wat mannen betreft ben ik daar verder ook niet zo mee bezig. Meestal vind ik imperfecties juist iets hebben en ik denk dan altijd maar, als je iemand écht leuk vindt, maakt het niet zo uit dat je voeten verhoudingsgewijs wat groter zijn of je neus een vreemde bocht heeft. Enzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe preuts ben jij? Ceridwen | 123 | 19-06-2007 20:22 | |
De Kantine |
Vragenvuur #2 Ske* | 499 | 31-01-2007 10:08 | |
Liefde & Relatie |
players info Kleine Tulp | 88 | 24-06-2003 11:12 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |