Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: Hoe preuts ben jij?
Zeer preuts 9 23.08%
Preuts 5 12.82%
Niet preuts 19 48.72%
Helemaal niet preuts 6 15.38%
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2015, 09:44
Axel11
Axel11 is offline
Poll, maar het gaat natuurlijk vooral om waarom je dat vindt/denkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2015, 09:53
Verwijderd
Ik vind mezelf niet preuts, want ik vind niet snel dingen gek en heb geen moeite met bv. saunabezoek of buitenshuis borstvoeden.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 09:58
Cootje01
Cootje01 is offline
Heb naturistische opvoeding.
Oud 28-10-2015, 09:58
Cootje01
Cootje01 is offline
Citaat:
Poll, maar het gaat natuurlijk vooral om waarom je dat vindt/denkt.
Wat is je eigen antwoord?
Oud 28-10-2015, 10:11
Elin3
Elin3 is offline
Niet preuts denk ik, ik heb er absoluut geen moeite mee om me even om te kleden waar andere mensen bij zijn o.i.d. Tegelijkertijd vind ik het weer niet echt "horen" om in je bikini op de fiets te zitten, dus misschien ben ik op een bepaalde manier ook weer wel preuts
Oud 28-10-2015, 10:17
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Pas maar op dat fizzle het niet hoort!
Oud 28-10-2015, 10:19
Axel11
Axel11 is offline
Niet preuts. Zeker bij vrienden heb ik er geen problemen mee om me om te kleden naar bijv. zwembroek en terug. Ik zal me wel even omdraaien zodat niet mijn ding echt frontaal in hun zicht hangt (zij vinden mijn billen waarschijnlijk ook prettiger dan de voorkant ), maar ik ga niet moeilijk zitten doen met een omgeslagen handdoek of zoiets. Verder kom ik ook wel eens (naakt) op een naaktstrand, dus ja, dat zegt al wel genoeg.

Naakt zijn in het bijzijn van mijn ouders of andere familieleden zit ik echter absoluut niet op te wachten.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 10:23
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Tegelijkertijd vind ik het weer niet echt "horen" om in je bikini op de fiets te zitten, dus misschien ben ik op een bepaalde manier ook weer wel preuts
In de zomer op de camping toch wel?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 10:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Niet. Omkleden in gezelschap of in ondergoed in ons vakantiehuisje lopen van de douche naar slaapkamer door de woonkamer en alles kan ik niet mee zitten. Sauna en naaktstrand hoeft dan weer niet zo voor mij.
Oud 28-10-2015, 11:17
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
In de zomer op de camping toch wel?
Ja, prima, op de camping maakt dat me niet zo veel uit. Maar als je in je badkleding door het centrum gaat fietsen vind ik dat een beetje onnodig, dan kan je op z'n minst toch even een shirt aandoen, of je een jurkje over je bikini?
Oud 28-10-2015, 11:23
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ja, prima, op de camping maakt dat me niet zo veel uit. Maar als je in je badkleding door het centrum gaat fietsen vind ik dat een beetje onnodig, dan kan je op z'n minst toch even een shirt aandoen, of je een jurkje over je bikini?
Ik zou er wel van opkijken in de zin van dat je het niet zo vaak ziet (ik kan me even geen geval herinneren waarin ik dit heb gezien, uitgezonderd kinderen met geen of nauwelijks borstvorming). Maar op zich heb ik er geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 11:34
Axel11
Axel11 is offline
Ik zag je reactie wel, Macrador
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 11:41
Elin3
Elin3 is offline
Niet preuts zijn en met je lichaam te kijk lopen is i.m.o. wel iets anders.
Oud 28-10-2015, 11:42
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Niet preuts zijn en met je lichaam te kijk lopen is i.m.o. wel iets anders.
Dat mag alleen op het strand, in het zwembad, bij het meertje, op de camping etc.?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 12:04
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat mag alleen op het strand, in het zwembad, bij het meertje, op de camping etc.?
Op die locaties heeft bloot (badkleding) min of meer praktisch nut, dan heb ik er absoluut geen problemen mee.
Oud 28-10-2015, 13:21
Macrador
Macrador is offline
Makes no sense.
Oud 28-10-2015, 13:36
Verwijderd
ik schijn heel preuts te zijn
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Op die locaties heeft bloot (badkleding) min of meer praktisch nut, dan heb ik er absoluut geen problemen mee.
Vandaar dat je ging zwemmen met df.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 15:27
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vandaar dat je ging zwemmen met df.
Officieel gingen we picknicken
Oud 28-10-2015, 15:28
Verwijderd
Hoef je me niet te rologen hoor
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 15:30
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoef je me niet te rologen hoor
Sorry, ik vind de smiley zo lief schijnheilig onschuldig kijken.
Had jij niet nog een PM te beantwoorden, of krijg ik nu geen reactie meer door foutief smiley-gebruik?
Oud 28-10-2015, 15:30
df
df is offline
Officieel gingen we picknicken, officieus gewoon een beetje pijpen toch?
Oud 28-10-2015, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Sorry, ik vind de smiley zo lief schijnheilig onschuldig kijken.
Had jij niet nog een PM te beantwoorden, of krijg ik nu geen reactie meer door foutief smiley-gebruik?
Pijn in mn hart ervan!

Ja, zal ik straks even doen.

Citaat:
Officieel gingen we picknicken, officieus gewoon een beetje pijpen toch?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 16:42
Miekje*
Miekje* is offline
Niet preuts. Op het naaktstrand liggen of topless zonnen hoeft van mij niet zo (voor het laatste heb ik vooral gewoon het lef niet ), maar sauna en omkleden met anderen vind ik geen probleem. Als ik bij mijn ouders of zus douche, gaat ook nooit de deur op slot en mijn zus en ik staan gerust te praten wanneer de ander zich aan het afdrogen is o.i.d. In mijn studentenhuis draag ik wel een badjas als ik naar de douche loop, want mijn huisgenoten hebben regelmatig bezoek over de vloer en die dan tegenkomen is wel een beetje awkward. Bij Wolter thuis loop ik altijd gewoon naakt van slaapkamer naar badkamer, want waarom moeilijk doen.
Oud 28-10-2015, 16:52
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
ik schijn heel preuts te zijn
Leugenaar
Oud 28-10-2015, 16:55
Hazel
Hazel is offline
Helemaal niet preuts.
Oud 28-10-2015, 17:16
-Marleen
-Marleen is offline
Ik ga me niet omkleden voor onbekende mannen doei.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 17:16
-Marleen
-Marleen is offline
Wel in bikini op de fiets
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 17:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik denk dat ik best preuts ben. Ik kleed me liever niet om met anderen erbij (niet helemaal naakt in ieder geval, in ondergoed ligt aan de persoon), ik ben ook niet zo van veel huid laten zien in het openbaar. Dus inderdaad niet in bikini op de fiets enzo
Maar naar een sauna zou ik ook niet gaan. Zeg nooit nooit, maar ik vind je naakte lichaam wel iets wat je niet aan iedereen hoeft te flashen. Gewoon normaal preuts dus.
Oud 28-10-2015, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Leugenaar
Zelfs ik heb zijn herenlollie gezien joh!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Leugenaar
jij maakt gewoon het wilde beest in me los
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Zelfs ik heb zijn herenlollie gezien joh!

denigreer mijn anaconda niet met taalgebruik als herenlollie
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 17:25
Verwijderd
Kan je er niet lekker aan likken en ben je geen man dan
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 17:35
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik ben best preuts, maar ik zou niet weten waarom andere mensen hetzelfde zouden moeten zijn. Persoonlijke voorkeur =/= maatschappelijk goed.

In bikini op de fiets lijkt me trouwens wel leuk, want dan heb je toch geen sociaal contact met anderen. Maar omkleden/sauna/naaktstrand hoeft van mij niet zo, en in de praktijk ben ik voor bikini's ook veel te preuts. Bovendien straal je in een hoog uitgesneden eighties-badpak met panterprint toch veel meer seks uit.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 17:45
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik denk verder ook niet echt in termen van 'met je lichaam te koop lopen', al helemaal niet in negatieve zin. Mensen moeten doen waar ze zich comfortabel bij voelen.

Bijvoorbeeld die fietstocht in bikini op een warme zomerdag, als je net van het strand komt. Ik zou het zelf niet doen maar ik kan me heel goed voorstellen dat 't fijn is, de wind en 't zonlicht op je huid.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 17:46
Verwijderd
Mijn lichaam is te koop, je krijgt er vijf euro bij.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 17:48
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Mijn lichaam is te koop, je krijgt er vijf euro bij.

Ik ben totaal niet preuts bij mensen die mij goed kennen enzo, maar op openbare plekken etc. ga ik niet met mijn lichaam te koop staan. Daar ben ik dan toch wel iets te preuts voor.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 17:56
Verwijderd
Wat een gepruts
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 18:35
Tigerly
Tigerly is offline
Als ik het betrek op in combinatie met mannen / liefde / seks dan zit er bij mij een groot verschil tussen hoe wel of niet verlegen ik ben om me bloot te geven.

Als het casual is dan sta je sowieso in de lust-modus, dus dan heb ik er totaal geen moeite mee dat hij me nakend ziet, maar zo in het begin van een relatie of liefde, wanneer hij je dus voor het eerst echt bekijkt en het ook werkelijk uitmaakt of hij je mooi vindt, dan kan ik daar wel even verlegen om zijn.

In mijn verdere handelen of denkbeelden ben ik zeker niet preuts.
Oud 28-10-2015, 18:42
Verwijderd
Tigerly is heeeeel preuts.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 19:37
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Tigerly is heeeeel preuts.
Oud 28-10-2015, 19:55
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Als ik het betrek op in combinatie met mannen / liefde / seks dan zit er bij mij een groot verschil tussen hoe wel of niet verlegen ik ben om me bloot te geven.

Als het casual is dan sta je sowieso in de lust-modus, dus dan heb ik er totaal geen moeite mee dat hij me nakend ziet, maar zo in het begin van een relatie of liefde, wanneer hij je dus voor het eerst echt bekijkt en het ook werkelijk uitmaakt of hij je mooi vindt, dan kan ik daar wel even verlegen om zijn.

In mijn verdere handelen of denkbeelden ben ik zeker niet preuts.
Dit ja.
In verder handelen doe ik niet iets niet omdat ik te preuts ben, maar gewoon omdat ik bepaalde dingen niet netjes vind.
Oud 28-10-2015, 20:21
Verwijderd
Ik denk dat ik helemaal niet preuts ben. Vind het helemaal geen probleem me om te kleden waar anderen bij zijn, of in mijn blootje van de douche naar de kamer te lopen en vice versa. Een enkele keer wordt er grappend op gereageerd, dat het misschien toch een beetje gek is om in mijn blootje een schone onderbroek te gaan halen terwijl er mensen op bezoek zijn. Verder plas ik thuis bijna altijd met de deur open. Dat doe ik zelfs op mijn werk, als ik met collega's aan het praten ben en ineens heel nodig moet plassen ofzo. Ze vinden het verder geen probleem, geloof ik Ik word eigenlijk vooral zenuwachtig van mensen die, als ik me omkleed, zeggen van 'oh oei ik ga wel even weg', alsof het iets mega-delicaats is. 'Ahjoh, boeiend, iedereen heeft een blootje!' zeg ik dan. Ik vermoed dat ik niet zo netjes ben.

Ohja en wat mannen betreft ben ik daar verder ook niet zo mee bezig. Meestal vind ik imperfecties juist iets hebben en ik denk dan altijd maar, als je iemand écht leuk vindt, maakt het niet zo uit dat je voeten verhoudingsgewijs wat groter zijn of je neus een vreemde bocht heeft. Enzo.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 20:40
Verwijderd
Wie heeft Mieke d'r foef niet gezien!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 20:41
Verwijderd
Ik
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 20:42
Verwijderd
Nouja, mijn Joodse buurjongen van 16 niet hoor!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 20:57
Poepsnoeperd
Poepsnoeperd is offline
dat is een geile gleuf
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 22:03
bloodyb
bloodyb is offline
Maar kennelijk niet kosjer!
Oud 28-10-2015, 22:42
Durian
Durian is offline
Ben helemaal niet preuts met mn broertjes. Elkaars lul zien we dagelijks wel denk ik.

Mn pa zie ik ook wel wekelijks naakt.

Mn ma zie ik nooit naakt.
Oud 28-10-2015, 22:44
Durian
Durian is offline
Citaat:
Ik denk dat ik helemaal niet preuts ben. Vind het helemaal geen probleem me om te kleden waar anderen bij zijn, of in mijn blootje van de douche naar de kamer te lopen en vice versa. Een enkele keer wordt er grappend op gereageerd, dat het misschien toch een beetje gek is om in mijn blootje een schone onderbroek te gaan halen terwijl er mensen op bezoek zijn. Verder plas ik thuis bijna altijd met de deur open. Dat doe ik zelfs op mijn werk, als ik met collega's aan het praten ben en ineens heel nodig moet plassen ofzo. Ze vinden het verder geen probleem, geloof ik Ik word eigenlijk vooral zenuwachtig van mensen die, als ik me omkleed, zeggen van 'oh oei ik ga wel even weg', alsof het iets mega-delicaats is. 'Ahjoh, boeiend, iedereen heeft een blootje!' zeg ik dan. Ik vermoed dat ik niet zo netjes ben.

Ohja en wat mannen betreft ben ik daar verder ook niet zo mee bezig. Meestal vind ik imperfecties juist iets hebben en ik denk dan altijd maar, als je iemand écht leuk vindt, maakt het niet zo uit dat je voeten verhoudingsgewijs wat groter zijn of je neus een vreemde bocht heeft. Enzo.
Miekepieke
Reageren

Regels voor berichten