Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarom slaat bij sommige mannen nog steeds de stem over? Als in, zo'n baard in de keel piep? Ik kan bij mezelf er nog wel iets bij voorstellen (en het is heel erg hinderlijk) maar ik luisterde een paar interviews met een paar mannen en het viel me bijvoorbeeld bij J oost Baar s ook op!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gevoelige stembandjes ![]() |
![]() |
|
Overslaan van de stem komt meestal juist voort uit het loslaten van controle waardoor de stem in een comfortabele positie schiet en daarbij soms wat doorschiet. Gebeurt vaak bij zangers die een nieuw techniekding aan het leren zijn
Het kan natuurlijk dus ook best door zenuwen komen. Je spant je spieren aan in Stress en af en toe ontspannen ze tussendoor een dan slaat je stem over, zoiets? |
![]() |
|
Een HTC One X+ van een paar jaar oud. Begint behoorlijk kuren te vertonen, dus binnenkort tijd voor een reset en als zaken dan niet wat beter zijn op zoek naar een opvolger.
|
Hier waarschuwt een buikspreker kinderen voor de gevaren van 'dirty pictures'.
Drie keer raden waarvoor hij momenteel in de gevangenis zit. "Mr. Brown's interest is not just in children," Assistant U.S. Attorney Amanda Kaiser said. "It's in dead children, which is fairly unusual, I think."
|
Heey
,Ik ben harrie 20 jaar oud(hoop niet te oud. Even wat over mij ik ben dus 20 jaar oud en kom uit breda. Ik zit op voetbal.en ben keeper en scheids bij het voetbal. Verder doe.ik hbo docentenopleiding geschiedenis zit nu in het eerste jaar. Ik vind stappen en gamen leuk om te doen. Maar ook een lekker boek.lezen vind ik leuk. Verder vind ik geschiedenis ook erg intressant(hoop dat je dat niet afgschrikt). Ik zou het leuk vinden contact met je te krijgen. Ik heb skype, whatss app. Hoop snel van je te horen! XHarrie zo'n algemeen verhaal kan niet alleen naar mij zijn gegaan toch!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het filmpje doet me een beetje denken aan dit:
|
Ik heb vandaag niks anders gedaan dan slapen, kotsen, traanogen hebben en podcasts luisteren (want dat kan in 't donker). Puik man, migraines.
![]() ![]() Het is me serieus nét pas gelukt om meer dan 2 happen van een droog broodje te nemen zonder over m'n nek te gaan, dus het gaat de goede kant op. ![]()
|
Zelfde bericht dat hij op Contact Gezocht bleef posten in de tijd dat hij nog de leeftijd was uit zijn nick en ik daar forumbaasde
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alsof 's ochtends de overbuurman aanbelt en zegt "he buurvrouw, normaal eet je altijd een appel bij je ontbijt maar ik zag dat je gisteren vergeten bent ze te kopen, hier heb je er een, jonagold heb je meestal toch?" Zoiets. |
![]() |
|
![]() |
De grap is vooral dat een vriend bleef slapen en die snotterde wat af en toen zat ik van HA no problem, ik word toch nooit ziek, lekker belangrijk. En nu zit ik dus al dagen te snotteren en vanochtend koorts
![]() ![]()
|
Xylomethaxoline/Otrivin? Je kan proberen of je met de kinderdosering geen hoofdpijn krijgt. Geen baby neusspray want dat is gewoon zoutoplossing al kan dat ook helpen. Beterschap!
|
^Dat is waar. Ik heb ooit op de beeb een documentaire gezien erover. Ze lieten dan een groep mannen een week lang slapen in een t-shirt en daarna moesten vrouwen eraan ruiken en de shirts rangschikken van lekkerst tot viest ruikend. De mannen die het lekkerst roken bleken idd minder overeenkomstige genen te hebben dan de anderen. Handig bedacht van de natuur.
![]()
|
|