Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2015, 20:46
Birgitstylezz
Birgitstylezz is offline
Hey allemaal ben een meisje van 18 , heb een vriend van 20 en we zijn bijna 2 jaar samen.

Ik zit met 2 dingen.

1) Onze seks is goed, alleen vind ik soms wat jammer dat het snel gedaan is, ik bedoel als ik een keer ben klaargekomen, is men zin sterk afgenomen & vind ik het moeilijk om nog een keer te komen. Iemand tips?
Meerdere orgasmes krijgen is niet onmogelijk, maar er kruipt wat meer tijd in ;-)

2) Ik ben blij met ons seksleven, maar ben wel een onzeker meisje. Mijn vriend vind het ook lekker, maar ik denk altijd dat mijn lichaam op den duur niet meer "speciaal " gaat zijn , omdat we al een tijd samenzijn en gewend zijn aan elkaar.
Denk dat een vrouw meer en meer moeite moet doen om sexy gevonden te blijven door haar man bij een lange relatie :/
Of blijven sexy outfits scoren bij een lange relatie? Tips voor het pikant te houden mag altijd ;-)

hopelijk kunnen jullie me leuke tips geven of je mening geven, alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 20:52
Mark52
Mark52 is offline
1) Waarom zou je willen forceren om 2 keer klaar te komen, terwijl je na één keer eigenlijk al geen zin meer hebt? Één keer klaarkomen is toch ook prima?

2) Volgens mij hebben de meeste meisjes wel last van een beetje onzekerheid. Draai het eens om. Begin je zijn lichaam al zat te worden?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 20:56
Birgitstylezz
Birgitstylezz is offline
Citaat:
1) Waarom zou je willen forceren om 2 keer klaar te komen, terwijl je na één keer eigenlijk al geen zin meer hebt? Één keer klaarkomen is toch ook prima?

2) Volgens mij hebben de meeste meisjes wel last van een beetje onzekerheid. Draai het eens om. Begin je zijn lichaam al zat te worden?
1) daar zit wat in, zou het misschien wat langer moeten rekken, want 10 minuutjes vind ik wat kort :$

2) ik ben hem totaal niet beu, maar denk altijd dat mannen er anders over denken, laten we zeggen er is meer concurrentie onder het vrouwelijk schoon, wil gewoon dat ik sexy kan blijven voor hem en niet dat mijn lichaam binnen bepaalde tijd "afgeschreven" is. Moet misschien wat minder piekeren ja...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 20:58
memyself&you95
memyself&you95 is offline
nummer 2 is een goeie.... mooie om over na te denken inderdaad
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 20:58
Birgitstylezz
Birgitstylezz is offline
Maar tips om het pikant te houden mogen altijd
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 21:00
memyself&you95
nou mijn tip nog, laat hem maar eens goed zijn best probern te doen, ik bedoel dus, probeer maar zo lang mogelijk seks uit te stellen.om te kijken hoeveel hij er voor over heb om met jou het bed in te kruipen. maak het hem gwn niet te makkelijk
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 21:01
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
1) daar zit wat in, zou het misschien wat langer moeten rekken, want 10 minuutjes vind ik wat kort :$

2) ik ben hem totaal niet beu, maar denk altijd dat mannen er anders over denken, laten we zeggen er is meer concurrentie onder het vrouwelijk schoon, wil gewoon dat ik sexy kan blijven voor hem en niet dat mijn lichaam binnen bepaalde tijd "afgeschreven" is. Moet misschien wat minder piekeren ja...
1) Als je langer seks wilt hebben kun je inderdaad gewoon het moment van klaarkomen uitstellen. Of bijvoorbeeld langer aan voorspel doen, zodat het geheel langer duurt.

2) Ik denk niet dat er meer concurrentie is onder vrouwen. Waarschijnlijk zit het gewoon tussen je oren.
Met citaat reageren
memyself&you95
hopelijk heb je hier wat aan
Met citaat reageren
Birgitstylezz
Birgitstylezz is offline
Citaat:
nou mijn tip nog, laat hem maar eens goed zijn best probern te doen, ik bedoel dus, probeer maar zo lang mogelijk seks uit te stellen.om te kijken hoeveel hij er voor over heb om met jou het bed in te kruipen. maak het hem gwn niet te makkelijk
haha oke das een goeie vind ik leuk!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 21:06
Mark52
Mark52 is offline
Wel een goede misschien, zodat je kunt zien hoe leuk hij je nog vindt. Maar overdrijf het ook weer niet.
Niet dat je hem straks een maand afhoudt, zodat hij het ergens anders gaat zoeken
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 21:06
memyself&you95
netjes hoor dat jullie al 2 jaar samen zijn btw.. keep the good work going enzo ... LOLZ
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 21:07
memyself&you95
ja precies wat mark zegt, want strax denkt hij misschien dat jij aan hem twijfelt en laat nooit jou die vraag stellen .
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 21:09
Mark52
Mark52 is offline
Ik zie ineens voor me dat de TS seks gaat afhouden en dat dan vervolgens haar vriend zich gaat afvragen of zijn lichaam nog wel 'speciaal' genoeg is en hier een topic aanmaakt
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 21:24
memyself&you95
hahahah LOL
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 02:11
Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom denk je dat seks met jou puur gaat om jouw lichaam? Ben je er zelf niet bij?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 02:27
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Dit lijkt me geen goed idee. Van jongens wordt al vaak verwacht dat zij al 't initiatief nemen, ga er niet nog een extra laag van afwijzing bovenop zitten leggen. Bovendien is zonder overleg gemixte signalen sturen ('nee' als je 'ja straks' bedoelt) gewoon hartstikke dom.

In plaats daarvan kun je beter met 'm praten, en vragen wat hem leuk lijkt. Misschien wil hij inderdaad een keertje 't jachtgevoel hebben, dan kun je afspreken dat hij jou op een bepaalde dag op elk moment mag nemen. Of dat je een extra onschuldige outfit aandoet en een beetje tegenstribbelt. Maar misschien wil hij wel dat jij juist een keer initiatief neemt, of vindt hij een spelletje waarbij jij hem telkens plaagt en 'm dan afwijst inderdaad leuk. Het kan ook zijn dat 'ie zelf ideeën heeft waar jij zo gauw niet op gekomen was, bijvoorbeeld omdat 'ie stiekem iets heeft met zijden handschoentjes of ballonnen of één van de duizenden andere gekke fetisjes die mensen kunnen hebben.

Kortom, praat met 'm.

Verder is jouw orgasme geen scorekaart. Als je 't kort vindt duren en graag meer orgasmes wil, dan moet je langer de tijd nemen. Maar als je één keer klaarkomen prima vindt, dan is het toch goed? Ik zie geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 07:54
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat Dekaloog zegt.

Als toevoeging daarop, waarom wil je seks proberen uit te stellen / proberen af te houden als je het allebei wilt? Waarom wil je hem het gevoel geven dat je hem afwijst? Het enige wat je daarmee bereikt is dat hij in het vervolg voorzichtiger zal zijn om seks met je te initiëren, wat jou weer het gevoel geeft dat hij je zat wordt.

Mannen worden vrouwen in het algemeen niet ineens zat omdat ze vaker seks met ze hebben gehad, en degenen die dat wel doen ben je toch beter kwijt dan rijk.

Regels voor berichten