![]() |
||
Citaat:
2) Ik denk niet dat er meer concurrentie is onder vrouwen. Waarschijnlijk zit het gewoon tussen je oren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
In plaats daarvan kun je beter met 'm praten, en vragen wat hem leuk lijkt. Misschien wil hij inderdaad een keertje 't jachtgevoel hebben, dan kun je afspreken dat hij jou op een bepaalde dag op elk moment mag nemen. Of dat je een extra onschuldige outfit aandoet en een beetje tegenstribbelt. Maar misschien wil hij wel dat jij juist een keer initiatief neemt, of vindt hij een spelletje waarbij jij hem telkens plaagt en 'm dan afwijst inderdaad leuk. Het kan ook zijn dat 'ie zelf ideeën heeft waar jij zo gauw niet op gekomen was, bijvoorbeeld omdat 'ie stiekem iets heeft met zijden handschoentjes of ballonnen of één van de duizenden andere gekke fetisjes die mensen kunnen hebben. Kortom, praat met 'm. Verder is jouw orgasme geen scorekaart. Als je 't kort vindt duren en graag meer orgasmes wil, dan moet je langer de tijd nemen. Maar als je één keer klaarkomen prima vindt, dan is het toch goed? Ik zie geen probleem. |
![]() |
|
Wat Dekaloog zegt.
Als toevoeging daarop, waarom wil je seks proberen uit te stellen / proberen af te houden als je het allebei wilt? Waarom wil je hem het gevoel geven dat je hem afwijst? Het enige wat je daarmee bereikt is dat hij in het vervolg voorzichtiger zal zijn om seks met je te initiëren, wat jou weer het gevoel geeft dat hij je zat wordt. Mannen worden vrouwen in het algemeen niet ineens zat omdat ze vaker seks met ze hebben gehad, en degenen die dat wel doen ben je toch beter kwijt dan rijk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Icp Yellowcard | 27 | 06-02-2006 20:02 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #3 Severus | 500 | 24-11-2004 21:03 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 | |
Films, TV & Radio |
Tribe V snoops | 500 | 01-11-2003 19:27 | |
Muziek |
Hoeveel albums heb jij (ongeveer) in je CD-collectie? Severus | 87 | 30-10-2002 15:23 |