Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik droomde net dat ik naar het politiekantoor moest.
Ik kwam van een feestje met half onzin omdat de mannen mee gingen strippen met Channing Tatum als ze dat wilden. Deadlock wilde dat heel graag. Daarna nog gezwommen in een buitenzwembad dat werd gevuld door een pomp aangedreven door paarden. Daar zag ik ook een vriend van mij en ik besloot terug met hem mee te rijden na alles. Toen raakte de politie achterdochtig omdat hij steeds vooruit en achteruit bolde toen de politie om papieren vroeg want hij had de auto niet onder controle. Hij had ook gedronken, maar dat controleerde ze niet. Ze besloten mij te testen op drugs en dat bleek ineens te vinden zijn om de oortjes van mijn bril. Toen moest ik blijven want ze moesten het dubbelchecken. Dezelfde tijd was er een cantus in het kantoor en besloot er een drugsbende een hele hoop wiet voor de deur in brand te steken. Blijkbaar was er een bendeoorlog omdat er een meisje was doodgestoken met een wiettop. Daarna was ik ineens in colombia en daar maakten 3 vrouwen de straaten schoon door te skaten op borstelachtige dingen. Einde van dit coherente en ongelooflijk boeiende verhaal.
|||
Citaat:
Citaat:
Hoe bevalt je studie?
|
|