Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Heel ongemakkelijk, de aannemer belde om iets voor twaalf terwijl ik in een trein zat. Trein ging stilstaan, terwijl ik het gesprek (wat helaas wel belangrijk was) probeerde af te kappen. Om 11.59u legde ik de telefoon neer, maar de minuut stilte van de NS was blijkbaar al begonnen
![]()
|
Irritant dat mijn collega met twee maten meet: hij deed net de uitspraak (over onze vormgever) "Ja uhhhhh daar wordt hij voor betaald hoor!", toen hij me vroeg vandaag om 17:30u een briefing te sturen voor iets dat morgen af moet zijn, terwijl hij laats zelf door het lint ging toen mijn baas dat tegen hem zei.
![]()
|
Een nieuw gevaarlijk virus wordt onder andere elektronisch verdeeld. Het heet "Worm Engaging & Recreation Killer"(afgekort : W.E.R.K.). Je kan W.E.R.K. krijgen van je chef of van collega's.
Raak het niet aan !! Het virus wist jouw privé-leven. Op den duur heeft het virus je zodanig in de ban dat het al om acht uur 's morgens actief wordt (soms nog vroeger) en je er de hele dag door geplaagd blijft. Bij sommigen gaat het zelfs 's avonds niet eens meer over. Als je in contact komt met W.E.R.K. zijn er twee oplossingen: => "Werk Isolerende en Joviale Neutralisator" (W.I.J.N.). => "Betrouwbare Interactieve & Eliminerende Rebooter" (B.I.E.R .). Beide oplossingen zijn verkrijgbaar bij uw lokale winkel of supermarkt. Vraag ernaar...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Komt net een duidelijk gefrustreerde collega bij me om te vragen waarom de printer het niet doet. Blijkt er al een kwartier mee te klooien en weet niet meer wat hij moet doen.
Blijkt een kwestie te zijn van de USB-kabel niet in de printer ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wow, ik heb één collega/kamergenoot die echt letterlijk 1 dag per 3 maanden op kantoor is (wat ze de rest van de tijd uitspookt, geen idee). Maar die is nu net binnengekomen, zo erg bedwelmend met een hele sterke parfumgeur dat ik het spontaan benauwd krijg. Heb net het raam opengezet maar ik kan zo echt niet nadenken
![]() |
![]() |
|
Oeeeeeee, de eerste is echt SUPERgoed!!!
"ijzersterk en ijzingwekkend geestig" | "fabelachtige acteurs" | "Wie überhaupt weten wil wat toneel nog kan, die kan het hier te weten komen" ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 25-11-2015 om 13:58. Reden: Zoek de link naar de recensie hihi |
![]() |
||
Citaat:
Gefeliciteerd!
|
Nog meer 4 sterren en alleen maar complimenten.
![]()
|
|