Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2015, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Je bedoelt dat ze niet piepen? Ja, ik heb er toch zeker vijf in leven kunnen houden.
Ja. Ik vroeg me af hoe moeilijk en duur het is om ervoor te zorgen dat ze 1) niet al te veel doodgaan en 2) zich niet al te hard voortplanten.
Advertentie
Oud 27-11-2015, 20:29
Verwijderd
Want ik ontdekte dus laatst dat vrouwtjes-wandelende takken zich in hun eentje kunnen voortplanten.
Oud 27-11-2015, 20:29
Verwijderd
En volgens wikipedia is het niet aan te bevelen om een wandelende tak samen met een wandelend blad te houden, omdat de wandelende tak niet het verschil ziet tussen een wandelend blad en een echt blad.
Oud 27-11-2015, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Ja. Ik vroeg me af hoe moeilijk en duur het is om ervoor te zorgen dat ze 1) niet al te veel doodgaan en 2) zich niet al te hard voortplanten.
Ja 1 is geen probleem als ze 2 wel doen. En ik voerde wat er teveel was aan de hagedissen en katten en honden. En het kost geen klap.
Oud 27-11-2015, 20:31
Verwijderd
Citaat:
En volgens wikipedia is het niet aan te bevelen om een wandelende tak samen met een wandelend blad te houden, omdat de wandelende tak niet het verschil ziet tussen een wandelend blad en een echt blad.
Alsof dat boeit. Het zijn insecten. Fuck dat.
Oud 27-11-2015, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Ja 1 is geen probleem als ze 2 wel doen. En ik voerde wat er teveel was aan de hagedissen en katten en honden. En het kost geen klap.
Dat is waar. Ik denk dat de kat van mijn ouders wat levend voer wel zal waarderen.

Waar hield je ze in? Een soort aquarium ofzo?
Oud 27-11-2015, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Alsof dat boeit. Het zijn insecten. Fuck dat.
Het ging me vooral om het 'wow fakking debiel beest'-element.
Oud 27-11-2015, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Het ging me vooral om het 'wow fakking debiel beest'-element.
Citaat:
Het zijn insecten. Fuck dat. Ze hebben niet meer dan een rudimentair zenuwstelsel.
Oud 27-11-2015, 20:34
Verwijderd
Oud 27-11-2015, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar. Ik denk dat de kat van mijn ouders wat levend voer wel zal waarderen.

Waar hield je ze in? Een soort aquarium ofzo?
Een terrarium van 120 breed bij 60 hoog maar je kan ze in kleinere bakken houden. Er zaten ook pijlgifkikkertjes in.
Oud 27-11-2015, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Een terrarium van 120 breed bij 60 hoog maar je kan ze in kleinere bakken houden. Er zaten ook pijlgifkikkertjes in.

Kikkertjes lijkt me nice. Had je een soort paludarium gebouwd?
Oud 27-11-2015, 20:37
Verwijderd
met modeltreinlampjes onder water enzo. Ergens zijn nog dia's en negatieven denk ik! Omg, PA GEEF ME JE FOTO'S!
Oud 27-11-2015, 20:43
Verwijderd
Citaat:
met modeltreinlampjes onder water enzo. Ergens zijn nog dia's en negatieven denk ik! Omg, PA GEEF ME JE FOTO'S!
Aaahh mijn vader en ik fantaseren al vijf jaar ofzo over het bouwen van een fabeltastisch paludarium.
Oud 27-11-2015, 21:12
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik vind het leuk en zou willen dat ik mezelf tot dit soort dingen zou kunnen zetten.
Na een maand vergat ik dat hele ding compleet, zodat ik uiteindelijk maar drie fatsoenlijke herinneringen er in had zitten, die allemaal nogal suf waren ook

Citaat:
Dat klinkt heel cool
Oud 27-11-2015, 21:16
df
df is offline
Reincarnated
Oud 27-11-2015, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Na een maand vergat ik dat hele ding compleet, zodat ik uiteindelijk maar drie fatsoenlijke herinneringen er in had zitten, die allemaal nogal suf waren ook
Dat zal vast bij heel veel mensen gebeuren die aan zoiets beginnen. Maar het idee is leuk.
Oud 27-11-2015, 21:40
Verwijderd
Ik heb wel n doos met herinnering dingetjes. Concertkaartjes, brieven, oude schoolagenda's die helemaal volgeklad zijn door klasgenoten van die tijd, etc.
Oud 27-11-2015, 21:44
Verwijderd
Citaat:

Dat klinkt heel cool
Tot er lekstroom was. Pijlgifkikkertjes kunnen niet tegen anderhalf volt
Oud 27-11-2015, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel n doos met herinnering dingetjes. Concertkaartjes, brieven, oude schoolagenda's die helemaal volgeklad zijn door klasgenoten van die tijd, etc.
Ik heb AL mijn schoolagenda's nog. En ik was de enige op het MBO die een 'ouderwetse' schoolagenda had (Loesje-agenda) en de trend was gezet, al die kut MBO'ers hadden twee weken later ook 'coole' agenda's in plaats van zo'n standaardkutding.
Oud 27-11-2015, 21:48
Elin3
Elin3 is offline
Ik heb volgens mij inmiddels een hoop oude agenda's weg gegooid. Ik had wel elk jaar minstens één tekenschrift waar ik met vriendinnen in kliederde. Die heb ik wel bewaard. De oude schoolkranten waar ik aan meegewerkt heb heb ik ook allemaal nog
Oud 27-11-2015, 21:52
Verwijderd
Sinds ik smartphones heb, sinds 2002, heb ik geen papieren agenda meer gehad.
Oud 27-11-2015, 21:55
Macrador
Macrador is offline
Ik heb geen agenda meer sinds ik geen schoolagendas meer heb.
Oud 27-11-2015, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb AL mijn schoolagenda's nog. En ik was de enige op het MBO die een 'ouderwetse' schoolagenda had (Loesje-agenda) en de trend was gezet, al die kut MBO'ers hadden twee weken later ook 'coole' agenda's in plaats van zo'n standaardkutding.
Ik had n beavis&butthead agenda.
Oud 27-11-2015, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ik had n beavis&butthead agenda.
Heb ik ook gehad En Garfield. En euh, South Park geloof ik? Dat weet ik niet helemaal zeker, dan moet ik naar boven. Acht stuks in ieder geval.
Oud 27-11-2015, 22:23
Verwijderd
Ik had er 4 in totaal maar ik heb er nog maar 2. Geen idee waar die andere naar zijn verdwenen.
Oud 27-11-2015, 22:24
Macrador
Macrador is offline
Wij moesten op school allemaal dezelfde. Geen idee waarom maar het waren ondingen.
Oud 27-11-2015, 23:09
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Lijkt erop dat het goed komt met m'n chick
Oud 27-11-2015, 23:21
Verwijderd
Ben jij nou een borsten of billen man Haubenske?
Oud 27-11-2015, 23:45
Verwijderd
Home home home
Verwijderd
Night
Verwijderd
Weekend
Oud 28-11-2015, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Ben jij nou een borsten of billen man Haubenske?
Waarom vroeg je dat?
Oud 28-11-2015, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Waarom vroeg je dat?
Omdat ik nieuwsgierig ben.
Oud 28-11-2015, 00:17
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Die vraag heb je al eens eerder - tevergeefs - gesteld en ook dit keer zul je geen antwoord krijgen.
Oud 28-11-2015, 00:18
Verwijderd
Hmpf
Oud 28-11-2015, 00:19
Not for Sale
Not for Sale is offline
Oh aseksueel dus
Oud 28-11-2015, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Oh aseksueel dus
Of hij is een kuitenman
Oud 28-11-2015, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik nieuwsgierig ben.
Alsof het nog niet duidelijk is dat Haubenmeise niet zo spraaks is over deze dingen.
Oud 28-11-2015, 00:22
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Of hij is een kuitenman
Dan heb je het wel goed voor elkaar in onze samenleving op zich.
Oud 28-11-2015, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Alsof het nog niet duidelijk is dat Haubenmeise niet zo spraaks is over deze dingen.
Weet ik. Maar hij schijnt bezopen te kunnen worden. Misschien dan eens proberen.

Citaat:
Dan heb je het wel goed voor elkaar in onze samenleving op zich.
Is dat zo?
Oud 28-11-2015, 00:30
Macrador
Macrador is offline
Reet en tetten reet en tetten *op deuntje van drank en drugs*
Oud 28-11-2015, 00:31
Verwijderd
Dankje, nu heb ik dát in mn hoofd.
Oud 28-11-2015, 00:33
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Is dat zo?
Qua eye candy? Komen in het dagelijks leven een stuk meer blote kuiten voorbij paraderen dan blote billen/borsten, over het algemeen.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:

Is dat zo?
Al die hakken en zo.
Verwijderd
Citaat:
Qua eye candy? Komen in het dagelijks leven een stuk meer blote kuiten voorbij paraderen dan blote billen/borsten, over het algemeen.
True! Behalve met hoge laarzen.
Oud 28-11-2015, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Al die hakken en zo.
Bij hakken vallen de billen meer op waar ik dan naar ga kijken.
Oud 28-11-2015, 00:35
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Bij hakken vallen de billen meer op waar ik dan naar ga kijken.
Ik wist eigenlijk alleen maar dat hakken kuiten beter deden uitkomen. Door een les biomechanica waar dat in werd gezegd.
Oud 28-11-2015, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Ik wist eigenlijk alleen maar dat hakken kuiten beter deden uitkomen. Door een les biomechanica waar dat in werd gezegd.

Beter opletten! Maar koekje draagt geen hakken afaik.
Oud 28-11-2015, 00:44
Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Lijkt erop dat het goed komt met m'n chick
Whoopwhooop!
Citaat:
Heeft iemand hier ervaring met het houden van wandelende takken?
Nou ik hoorde vooral stijd verhalen over ontsnappen. Dus "houden" niet echt.
Citaat:
Oud 28-11-2015, 00:48
Macrador
Macrador is offline
Citaat:

Beter opletten! Maar koekje draagt geen hakken afaik.
Mijn broer en ik zijn daar heel slecht in. Net nog zei koekje iets over de tetten van sofia vargera en ik wist het ook niet.

Regels voor berichten